  • 1. Data: 2008-05-28 06:50:32
    Temat: paypal + debetowka polbanku
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Witam

    Jestem w trakcie zakladania konta paypal. Wpisalem dane vc debetowej
    polbanku, przyjelo, pobralo 6,50 pln. Nie moge teraz znalezc 4 cyfrowego
    kodu "Check your card statement and find the 4-digit PayPal code for the
    charge." Na liscie transakcji www polbank pisze tylko "WYPŁATA ZAGR.
    (REMOTE-ON-US)". Jak uzyskac ten kod 4-cyfrowy?

    --
    Pozdrawiam i dziekuje za pomoc.
    Z.

  • 2. Data: 2008-05-28 07:37:56
    Temat: Re: paypal + debetowka polbanku
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 28 Maj, 08:50, "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>
    wrote:
> [...]
    > charge." Na liscie transakcji www polbank pisze tylko "WYPŁATA ZAGR.
    > (REMOTE-ON-US)". Jak uzyskac ten kod 4-cyfrowy?

    Zadzwon do przyjaciela (polbanku)