  • 1. Data: 2008-05-28 07:12:04
    Temat: Karta dodatkowa bez głównej - w Lukasie można
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    Miałem ci ja kiedyś 2 karty visa classic w Lukasie: głowną i dodatkową
    (dla ścisłości: moja żona miała tę drugą). Aż pewnego dnia zapragnąłem
    ich nie mieć (12 lutego).
    Poszedłem do banku z pisemkiem o treści "wypowiadam umowę karty nr XXX
    i kart dodatkowej wydanej do tego samego rachunku". Pan i pani w banku
    nie chcieli pisemka przyjąć (nalegałem, ale przecież siłą ich nie
    zmuszę), ale za to obdarowali mnie kilkoma druczkami na okoliczności
    rożnorakie: zwrotu karty (zabrali główną KK), zastrzeżenia itp.
    Karty dodatkowej oczywiście nie otrzymali, bo żona była całkiem gdzie
    indziej. Cała procedura trwała tak długo, że w końcu poszedłem sobie z
    Lukasa precz, a pisemko poleciłem dostarczyć naszemu kochanemu
    pocztowemu monopoliście (ponoć już w marcu je dostali).
    Wczoraj dzwonię do Lukasa, żeby już przestali kłuć mnie w oczy
    informacją, jakiego to wielkiego kredytu mi udzielili, a tu sie
    okazuje, że moje pisemko nie ma dla nich znaczenia, skoro nie byłem
    łaskaw zwrócić im dodatkowej KK. Po prostu olali moje jasne
    oświadczenie woli.
    W końcu zastrzegłem kartę i mam nadzieję, że teraz już nic nie
    przeszkodzi w zakończeniu tej sprawy.

    Wniosek: jeśli ktoś ma ochotę mieć tylko dodatkową KK, to w Lukasie
    spełni swoje marzenie.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 2. Data: 2008-05-28 09:34:42
    Temat: Re: Karta dodatkowa bez głównej - w Lukasie można
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

[...]

    dla pewności mogłeś w pisemku zaznaczyć, że kartę (ze względów
    bezpieczeństwa) zniszczyłeś w niszczarce

    miałem podobny problem z kk Ikea (beneficial kredyt), tez kazali odeslac,
    ale powiedzialem kobicie, ze nie mam zamiaru szukac w smieciach resztek
    karty, ktora trwale zniszczylem i karta zostala zamknieta

    ps
    troche nie rozumiem dlaczego banki domagaja sie zwrotu kart?
    przeciez nawet jezeli po zamknieciu rachunku klient wpadlby na pomysl, aby
    taka karta placic w zelazku to i tak
    musialby te kwoty bankowi zwrocic...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-07-11 18:40:00
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 28 May 2008 00:12:04 -0700 (PDT), Jarek Andrzejewski

> [...]
    >oświadczenie woli.
    >W końcu zastrzegłem kartę i mam nadzieję, że teraz już nic nie

    Jest ciąg dalszy.

    5 czerwca wypowiedziałem umowę limitu kredutowego (okazało się, że
    samo wypowiedzenie umowy kart nie wystarczy), a okres wypowiedzenia
    dni 30.
    I co? I wczoraj (10 lipca) naliczyli 47 zł za kartę dodatkową. Pewnie
    w lutym obciążą za główną kartę...

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski