  • 1. Data: 2008-05-28 05:30:36
    Temat: Visa mBank Orange - chip PIN
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    mBankpodobno wydaje już wszystkie karty z CHIPem. Czy karty kredytowe
    mBanku są autoryzowane PINem czy podpisem ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Miłośnik kolejowej jazdy i przemijających krajobrazów

  • 2. Data: 2008-05-28 06:02:43
    Temat: Re: Visa mBank Orange - chip PIN
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
    > mBankpodobno wydaje już wszystkie karty z CHIPem. Czy karty kredytowe
    > mBanku są autoryzowane PINem czy podpisem ?

    Głównie pinem, czasami podpisem.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista

  • 3. Data: 2008-05-28 13:46:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kamil 'czemu' Bista" g1isi1$vnv$...@t...net.pl

    > Głównie pinem, czasami podpisem.

    Kiedyś/niedawno na stacjach Statoil nie podawało się PINu chyba nigdy.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 4. Data: 2008-05-28 18:09:47
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > "Kamil 'czemu' Bista" g1isi1$vnv$...@t...net.pl

    > Kiedyś/niedawno na stacjach Statoil nie podawało się PINu chyba nigdy.

    Po prostu pierwszeństwo ma PIN, ale podpis też może być. Wcześniej było
    odwrotnie.

    Co wcale nie znaczy, że wszędzie będzie to PIN.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista

  • 5. Data: 2008-05-28 19:15:35
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Kiedyś/niedawno na stacjach Statoil nie podawało się PINu chyba nigdy.

    na stacjach JET autoryzacja podpisem kart zaczipowanych ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2008-05-28 19:18:16
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    RobertS pisze:

    > na stacjach JET autoryzacja podpisem kart zaczipowanych ;-)

    Nie na wszystkich.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista

  • 7. Data: 2008-05-28 19:32:19
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kamil 'czemu' Bista napisał(a):
    > Po prostu pierwszeństwo ma PIN, ale podpis też może być. Wcześniej było
    > odwrotnie.

    Ja mam jeszcze karte typu "wczesniej" i nigdy nie chciano ode mnie pinu.

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2008-05-28 20:27:27
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Kamil 'czemu' Bista" <t...@c...org> wrote in message

    > Co wcale nie znaczy, że wszędzie będzie to PIN.

    Jesli na pasku jest service code 2 to autoryzacja powinna sie odbywac PINem.
    Nawet juz Pekao chyba przestawilo swoje POSy, bo ostatnio musialem podac
    PIN, a poprzednio podpisywalem.

    MK

  • 9. Data: 2008-05-29 13:16:19
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    MK pisze:
> [...]
    > PINem. Nawet juz Pekao chyba przestawilo swoje POSy, bo ostatnio
    > musialem podac PIN, a poprzednio podpisywalem.

    Powinna nie oznacza 'musi'.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista

  • 10. Data: 2008-05-29 13:16:50
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    Mithos pisze:

    > Ja mam jeszcze karte typu "wczesniej" i nigdy nie chciano ode mnie pinu.

    Widocznie nie trafiłeś na takie miejsce. Taka autoryzacja też się mogła
    zdarzyć.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista