  • 1. Data: 2008-05-28 05:33:51
    Temat: Wczoraj zdechla VISA czy to tylko Citi mialo problem ?
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    Okolo 20 brak autoryzacji po telefonie na Gold Linie :) pani powiedziala
    awaria VISY co ciekawe 5 minut wczesniej dokonalem ta karta zakupu a po
    3 minutach bankomat "brak autoryzacji" czyzby zakup offline ?

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/

  • 2. Data: 2008-05-28 07:13:10
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

> [...]
    > awaria VISY co ciekawe 5 minut wczesniej dokonalem ta karta zakupu a po
    > 3 minutach bankomat "brak autoryzacji" czyzby zakup offline ?

    Ciekawe bo myslalem ze to tylko mój kłopot. W sklepie przy POSie
    myslalem, ze mam nieaktywną karte, dawno jej nie uzywałem. Zadzwoniłem
    do domu, tam "sekretariat" sprawdził i była aktywna. No to polazłem do
    bankomatu i ku mojemu zdziwieniu wypłacił ... to było z 10 minut
    później.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/