  • 11. Data: 2008-04-13 20:25:18
    Temat: Re: gdzie największy limit debetowy ?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wojciech Bancer" s...@p...org

    > Tylko firma musi istnieć co najmniej 12 miesięcy.

    0. Gdzie to jest napisane?
    1. Mnie mówiono co innego.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 12. Data: 2008-04-13 20:39:10
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    > potrzebujesz cos kupic, to wez normalny kredyt ... i nizej oprocentowany i
    > wiesz za co placisz

    normalny kredyt niżej oprocentowany??...
    linia kredytowa w Multibanku 12,95 a płacisz za rzeczywiscie wykorzystany,
    każda wpłata zmniejsza zadłużenie
    nie masz opłat za wczesniejszą wpłatę, odsetek z góry, prowizji 6%,
    ubezpieczenia na życie 0,6% miesiecznie itp.

  • 13. Data: 2008-04-13 20:42:27
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Dnia 13.04.2008 Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console>
    napisał/a:

    [...]

    > 0. Gdzie to jest napisane?

    W regulaminie.
    http://www.mbank.pl/download/regulaminy/Regulamin_ud
    zielania_kredytu_mBIZNES_konto.pdf
    Dział II, punkt 3).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 14. Data: 2008-04-13 20:45:13
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Dnia 13.04.2008 JerzyR <j...@d...pl> napisał/a:

    > normalny kredyt niżej oprocentowany??...
    > linia kredytowa w Multibanku 12,95 a płacisz za rzeczywiscie wykorzystany,

    Oraz corocznie 1% od wielkości przyznanego limitu. :)
    Ale fakt, że linia kredytowa (wykorzystywana), jest optymalniejsza od
    kredytów gotówkowych.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 15. Data: 2008-04-13 20:48:51
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Kwi, 22:45, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > Ale fakt, że linia kredytowa (wykorzystywana), jest optymalniejsza od
    > kredytów gotówkowych.

    Dobrze wykorzystywana jest optymalniejsza :)
    Wiele osob widzac na wyciagu saldo powiedzmy 5000 dotad korzysta, az
    zejdzie do kwoty kilkuset zl, do ktorej sie przyzwyczaili. :))

  • 16. Data: 2008-04-13 21:27:32
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    Dobrze wykorzystywana jest optymalniejsza :)
    Wiele osob widzac na wyciagu saldo powiedzmy 5000 dotad korzysta, az
    zejdzie do kwoty kilkuset zl, do ktorej sie przyzwyczaili. :))

    ale to już kwestia ich psychiki, ci sami nie powinni korzystac z kk, bo to
    przeciez pieniadze banku, ktore "jakos sie splaci"

  • 17. Data: 2008-04-13 21:34:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" fttu06$k0t$...@o...icpnet.pl

    > ale to już kwestia ich psychiki, ci sami nie powinni korzystac z kk, bo to
    > przeciez pieniadze banku, ktore "jakos sie splaci"

    Ależ powinni!! Powinni płacić bez opamiętania i płacić odsetki oraz kary
    za brak spłaty. :) Powinni, aby inni mogli korzystać z bezpłatnych przelewów. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 18. Data: 2008-04-13 21:41:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wojciech Bancer" s...@p...org

    > W regulaminie.
    > http://www.mbank.pl/download/regulaminy/Regulamin_ud
    zielania_kredytu_mBIZNES_konto.pdf
    > Dział II, punkt 3).

    Trudno mi dyskutować z regulaminem. Mnie powiedziano, że do 10 tysięcy złotych
    bank nie stawia takich warunków. Pytałem, czy firma może istnieć jeden dzień
    i odpowiedziano mi, że może być założona w dniu składania (lub rozpatrywania)
    wniosku o taki kredyt. :) Natomiast owe warunki wymieniano dopiero przy kredycie
    przekraczającym owe 10 tysięcy złotych.

    Jak jest -- nie wiem, bo nie interesują mnie kredyty. :)
    Sam mogę ich udzielać innym, co zresztą po cichu czynię. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 19. Data: 2008-04-13 22:11:31
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Jak jest -- nie wiem, bo nie interesują mnie kredyty. :)
    > Sam mogę ich udzielać innym, co zresztą po cichu czynię. :)

    sam nie możesz nikomu udzielić kredytu, a jedynie pożyczki...

  • 20. Data: 2008-04-13 22:37:09
    Od: Wojtaszek <...@...pl>

    JerzyR pisze:

> [...]
    > nie masz opłat za wczesniejszą wpłatę, odsetek z góry, prowizji 6%,
    > ubezpieczenia na życie 0,6% miesiecznie itp.

    no to wezmy ten Multibank
    http://www.multibank.pl/images/MultiBank2/Portal/Bin
    aryPL/105/1203305/tabela_oprocentowania__1203305.pdf

    oprocentowanie dopuszczalnego salda debetowego 20%

    odnawialny kredyt konsumpcyjny 9,50-12,95%
    kredyt gotówkowy od 9,99%
    kredyt na zakup towarów i usług od 15%

    przy czym dla mnie wazniejsze jest to, ze kredyt biore na konkretny cel,
    a debet czesto sie przejada i potem ludzie zyja pod kreska, bo zaszaleli
    na swieta czy wakacje, za rok juz nie zaszaleja