  • 1. Data: 2008-04-13 08:33:25
    Temat: 3D Securew BZ WBK - jak zrezygnować?
    Od: Tomasz Tybulewicz <T...@g...com>

    Mechanizm irytował mnie od dawna, czekanie na SMS który raz
    przychodził, raz nie, odrzucanie transakcji po przekroczeniu limitu
    czasu i inne rozrywki (płatność za każdy kolejny SMS tylko po to by
    znowu na niego czekać 10 minut) okazały się niczym w porównaniu z
    dzisiejszą sytuacją.

    Chcę zapłacić, wpisuję dane, przechodzę przez PolCard, przekierowanie
    na strony banku a tam:
    Przerwa techniczna, przepraszamy.

    Normalnie rewelka. Zero informacji o godzinie gdy przerwa się skończy.
    Nic.
    To już nawet Nasza-Klasa co godzinę aktualizuje komunikat przesuwając
    godzinę startu :)

    Jak wyłączyć to "udogodnienie"? Na stronach nie widziałem żadnej
    procedury. Proszę o pomoc

    Tomek

  • 2. Data: 2008-04-13 12:14:46
    Temat: Re: 3D Securew BZ WBK - jak zrezygnować?
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 13 Kwi, 10:33, Tomasz Tybulewicz <T...@g...com> wrote:

    > Normalnie rewelka. Zero informacji o godzinie gdy przerwa się skończy.
    > Nic.

    > Tomek

    09.04.2008

    Przerwa w dostępie do usług BZWBK24
    Od 12 kwietnia (sobota) godz. 19.00 do 13 kwietnia (niedziela) godz.
    10.00, mogą wystąpić przerwy w dostępie do usług BZWBK24 i opóźnienia
    w realizacji transakcji. Za utrudnienia przepraszamy.

  • 3. Data: 2008-04-13 12:49:48
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Kwi, 10:33, Tomasz Tybulewicz <T...@g...com> wrote:

    > Jak wyłączyć to "udogodnienie"?  Na stronach nie widziałem żadnej
    > procedury. Proszę o pomoc

    mozliwe, ze da sie poprzez infolinie, chociaz, (tak domniemywam sobie
    luzno) moze byc konieczna wymiana KK na karte z innym numerem - bo
    mozliwe, ze w centrach autoryzacyjnych nie maja procedur wylaczania
    3ds na numerach kart, ktore identyfikuja jako korzystajace z tej
    uslugi.

  • 4. Data: 2008-04-13 13:21:21
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "Tomasz Tybulewicz" <T...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
[...]

    Czy to znaczy, że w BZWBK przychodzący SMS autoryzacyjny jest płatny? Ile
    kosztuje? Przecież to jakiś obłęd, czy ten bank już do reszty ocipiał?

    Nie mam karty w BZWBK, więc nie wiem jak to działa. Co jest płatne, to co
    przychodzi, czy Ty musisz odesłać jakiś SMS na numer, który jest płatny?

    marekz

  • 5. Data: 2008-04-13 14:32:26
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Marekzie!

    W niedzielę, 13 kwietnia 2008, o godz. 15:21:21, napisałeś na temat: "3D
    Securew BZ WBK - jak zrezygnować?"
    MarekZ marekz_wywal@to_irc.pl, news:ftt1fn$mu3$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > Czy to znaczy, że w BZWBK przychodzący SMS autoryzacyjny jest płatny? Ile
    > kosztuje?

    5 SMSKodów/m-c jest free, następne po 20gr jak pamiętam.

    > Przecież to jakiś obłęd, czy ten bank już do reszty ocipiał?

    Nie tak do końca ;-) (*)
    Przelew w(z) BZWBK kosztuje 50gr + ewentualny SMSKod za 20gr daje w sumie 70gr
    za przelew co jest i tak taniej niż w Inteligo 99gr.
    (korzystam z BZWBK i Inteligo)

    > Nie mam karty w BZWBK, więc nie wiem jak to działa. Co jest płatne, to co
    > przychodzi, czy Ty musisz odesłać jakiś SMS na numer, który jest płatny?

    Przychodzi SMS'em kod, który należy wpisać w formularzu przelewu (WWW) czy w
    przypadku 3DS w formularzu autoryzacji płatności kartą BZWBK.

    (*)
    Jeżeli wykorzystaliśmy wszystkie free SMSKody na przelewy i robimy płatność
    kartą z 3DS to dodatkowo za taki "przelew" płacimy 20gr.

    --
    Hej!
    TZ

    - Goryl jest bardzo nieprzystojny z budowy zewnętrznej. -

  • 6. Data: 2008-04-13 18:21:34
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    tez zaluje ze to wlaczylem, podobno nie da sie wylaczyc :( tak
    twierdza w bzwbk

  • 7. Data: 2008-04-13 18:45:11
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > tez zaluje ze to wlaczylem, podobno nie da sie wylaczyc :( tak
    > twierdza w bzwbk

    korzystam i jeszcze mi sie nie zdarzylo, aby mi darmowych sms-ow zabraklo...

    jezeli ktos wykonuje zwykle przelewy to jednym sms-em mozna autoryzowac
    kilka przelewow (paczka)

  • 8. Data: 2008-04-13 20:20:52
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Kwi, 20:45, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:

    > korzystam i jeszcze mi sie nie zdarzylo, aby mi darmowych sms-ow zabraklo...
    >
    > jezeli ktos wykonuje zwykle przelewy to jednym sms-em mozna autoryzowac
    > kilka przelewow (paczka)

    Tu maja problemy z zakupami karta w sklepach internetowych - jesli
    ktos co kilka dni, albo i czesciej cos tak kupuje, to robi sie
    dodatkowa nieduza, lae jednak oplata - przy czym narzekaja rowniez na
    to, ze sms-y czesta sa "zaginione w akcji" i mimo sciagniecia oplaty
    za sms, musza ponownie zatwierdzac "zamawiajac" kolejny.

    Osobiscie nie mam przekonania do tego 3ds, poniewaz i tak nie
    zabezpiecza przed transakcjami nie wymagajacymi autoryzacji.

  • 9. Data: 2008-04-13 20:32:40
    Temat: Re: 3D Securew BZ WBK - jak zrezygnowaa?
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > to, ze sms-y czesta sa "zaginione w akcji" i mimo sciagniecia oplaty
    > za sms, musza ponownie zatwierdzac "zamawiajac" kolejny.

    Często korzystam z kk bzwbk i jeszcze częściej wykonuję przelewy.
    1. jeszcze nie trafiłem na moment kiedy nie dostałbym smsKodu w ciągu max.
    30s,
    zwykle jest to nawet szybciej, raz się zdarzyło (na kilkadziesiąt
    transakcji), że przyszedł po 2min.,
    skala "problemu" nie jest chyba jakaś ogromna
    2. 20gr, może dla niektórych wiele, ale nie przejmowałbym się tym kosztem,
    jednak jeżeli ktoś dokonuje kiludziesięciu autoryzacji
    miesięcznie to zawsze można zastanowić się nad innym bankiem...jest ich w
    okolicy sporo ;-)

    > Osobiscie nie mam przekonania do tego 3ds, poniewaz i tak nie
    > zabezpiecza przed transakcjami nie wymagajacymi autoryzacji.

    a które zakupy w sieci nie wymagając autoryzacji? przy płatnosci kartami
    bzwbk za kazdym razem korzystam z 3ds...

  • 10. Data: 2008-04-13 20:41:26
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Kwi, 22:32, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:

    > a które zakupy w sieci nie wymagając autoryzacji? przy płatnosci kartami
    > bzwbk za kazdym razem korzystam z 3ds...

    Za wielka woda.