  • 1. Data: 2008-04-13 14:58:17
    Temat: gdzie największy limit debetowy ?
    Od: "Rafał" <h...@o...eu>

    Który BANK daje na wejście największy limit kredytowy np przy otwarciu
    rachunku prywatnego lub firmowego ? Dochód netto 2500

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-04-13 15:19:16
    Temat: Re: gdzie największy limit debetowy ?
    Od: Wojtaszek <...@...pl>

    Rafał pisze:
    > Który BANK daje na wejście największy limit kredytowy np przy otwarciu
    > rachunku prywatnego lub firmowego ? Dochód netto 2500

    a ja troche OT ... po co Ci to?
    po co wydac iles tam pieniedzy i byc pod kreska?
    potrzebujesz cos kupic, to wez normalny kredyt ... i nizej oprocentowany
    i wiesz za co placisz

  • 3. Data: 2008-04-13 16:18:20
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wojtaszek napisał(a):
    > a ja troche OT ... po co Ci to?

    Moze jest mu potrzebme ?

    > po co wydac iles tam pieniedzy i byc pod kreska?

    Pytanie w stylu po co byc starym i chorym skoro mozna byc pieknym,
    mlodym, bogatym i zdrowym.

    > potrzebujesz cos kupic, to wez normalny kredyt ... i nizej oprocentowany
    > i wiesz za co placisz

    A moze potrzebuje miec pieniadze na wszelki wypadek i nigdy ich nie
    uzyje, a moze potrzebuje pieniadze na chwile, bo zarabia w taki sposob
    ze dostaje pieniadze co 3 miesiace ? itp. itd.

    Po co w ogole tak gdybac ?

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2008-04-13 17:13:33
    Od: "Tylerr" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Rafał" <h...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Który BANK daje na wejście największy limit kredytowy np przy otwarciu
    > rachunku prywatnego lub firmowego ? Dochód netto 2500
    >
    > Pozdrawiam

    W Nordea jest 4x średni przychód na konto, ale po 3 miesiacach lub po
    okazaniu wydrukow z poprzedniego banku

    pozdr
    Tylerr

  • 5. Data: 2008-04-13 17:26:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tylerr" fttf6b$pcn$...@a...news.neostrada.pl

    > W Nordea jest 4x średni przychód na konto, ale po 3 miesiacach lub po
    > okazaniu wydrukow z poprzedniego banku

    W mBanku na dzień dobry jest dycha do firmowego konta. :)
    (czyli akurat jego 2500 x Twoje 4)
    Na dodatek niskie jest oprocentowanie i brak prowizji.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 6. Data: 2008-04-13 17:48:48
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > "Tylerr" fttf6b$pcn$...@a...news.neostrada.pl

    > W mBanku na dzień dobry jest dycha do firmowego konta. :)
    > (czyli akurat jego 2500 x Twoje 4)

    Konto może być nowe ale firma ma być "stara".
    czyli nie nadaje się jako konto z kredytem "na start" dla firmy

    Sławek

  • 7. Data: 2008-04-13 18:20:13
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Dnia 13.04.2008 Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console>
    napisał/a:

    [...]

    > W mBanku na dzień dobry jest dycha do firmowego konta. :)
    > (czyli akurat jego 2500 x Twoje 4)

    Tylko firma musi istnieć co najmniej 12 miesięcy.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2008-04-13 19:12:00
    Od: "Patryk" <p...@w...pl>

    > Który BANK daje na wejście największy limit kredytowy np przy otwarciu
    > rachunku prywatnego lub firmowego ? Dochód netto 2500
    >
    > Pozdrawiam

    Tabelki z limitami:

    Konta firmowe:
    http://patbank.pl/kontafirmowe/porownanie-kont-firmo
    wych/1/

    Konta osobiste:
    http://patbank.pl/kontaosobiste/porownanie-kont-osob
    istych/1/

    --
    Patryk

  • 9. Data: 2008-04-13 20:03:18
    Od: chrisek <c...@u...pl>

    Patryk napisał(a):

    > Tabelki z limitami:
    >
    > Konta firmowe:
    > tu była strona spamera
    >
    > Konta osobiste:
    > tu była strona spamera

    jak już to lepiej tu:

    http://direct.money.pl/kontafirmowe/porownanie-kont-
    firmowych/1/
    http://direct.money.pl/kontaosobiste/porownanie-kont
    -osobistych/1/

  • 10. Data: 2008-04-13 20:24:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Slavekk" ftth1t$ks4$...@i...gazeta.pl

    > Konto może być nowe ale firma ma być "stara".
    > czyli nie nadaje się jako konto z kredytem "na start" dla firmy

    Mnie powiedziano, że firma może być założona tego samego dnia. :)

    --