  • 1. Data: 2008-04-12 15:49:00
    Temat: Czy kurier jest pracownikiem banku?
    Od: "Adam Byczkowski" <b...@v...pl>

    Kurier z TNT przywiózł mi umowę do podpisania. Przy mnie sam rozerwał
    kopertę i wyjął dokumenty. Pan podpisze tu a także tu. Dziękuję to wszystko.
    Jeden egzemplarz umowy schował do koperty i odłożył do samochodu. Egzemplarz
    dla mnie włożył do firmowego skoroszytu i mi podał. Do widzenia i odjechał.
    Otworzyłem skoroszyt a tam oprócz egzemplarza umowy list z banku w którym
    napisano, że jeden egzemplarz umowy mam włożyć (JA) do załączonej koperty z
    adresem Banku, kopertę zakleić i przekazać kurierowi. Problem w tym, że
    kurier nie pokazał mi tego przed podpisaniem umowy. Jestem także pewien, że
    nie zakleił koperty z egzemplarzem dla banku. Czy takie postępowanie kuriera
    jest typowe? W umowie są wszystkie moje dane, które służą do weryfikacji
    łącznie z wzorem podpisu. Dane które powinien znać tylko bank. Czy kurier
    jest upoważniony przez bank do wglądu w te dane? Czy kurier ma prawo sam
    otwierać przesyłkę adresowaną do mnie?

    AB

  • 2. Data: 2008-04-12 15:58:38
    Temat: Re: Czy kurier jest pracownikiem banku?
    Od: RobertS <b...@p...pl>

    > Czy
    > kurier jest upoważniony przez bank do wglądu w te dane? Czy kurier ma
    > prawo sam otwierać przesyłkę adresowaną do mnie?
    >
    > AB

    zadzwon do banku i zloz reklamacje, kurier pewnie nie pierwszy raz
    wykonywal takie zadanie dla banku i dlatego wiedzial co nalezy zrobic,
    tym samym zaoszczedzil sporo czasu

  • 3. Data: 2008-04-12 16:57:09
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Sat, 12 Apr 2008 17:58:38 +0200, RobertS napisał(a):

    > zadzwon do banku i zloz reklamacje, kurier pewnie nie pierwszy raz
    > wykonywal takie zadanie dla banku i dlatego wiedzial co nalezy zrobic,
    > tym samym zaoszczedzil sporo czasu

    Trzeba dodać że sobie zaoszczędził tego czasu.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net

  • 4. Data: 2008-04-12 17:52:37
    Od: Agata Szczepanska <a...@g...com>

    On 12 Kwi, 18:57, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <a...@z...pl> wrote:

    > Trzeba dodać że sobie zaoszczędził tego czasu.
    >
    > --
    > Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia
> [...]

    Podpisywanie umowy z Klientem jest czynnością bankową, a więc do jej
    wykonywania trzeba być pracownikiem banku (choćby na 1% etatu) albo
    firmy, która ma umowę outsourcingową z bankiem na wykonywanie pewnych
    czynności bankowych. Taka firma jest wtedy kontrolowana przez nadzór
    bankowy tak jak bank.
    wydaje mi się, że obie opcje występują w Polce.
    Pozdrawiam
    A.

    A.

  • 5. Data: 2008-04-12 18:07:51
    Od: "Znacznik" <z...@T...pl>

    Użytkownik "Adam Byczkowski" napisał w wiadomości

> [...]
    > kopertę i wyjął dokumenty. Pan podpisze tu a także tu. Dziękuję to
    > wszystko. Jeden egzemplarz umowy schował do koperty i odłożył do

    A czy to nie było czasem Mille? Jeśli tak to widzę że to niestety
    standardowe zachowanie kurierów.

    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2008-04-12 18:30:07
    Od: Marcin Krzyżanowski <m...@g...pl>

    Agata Szczepanska pisze:
    > On 12 Kwi, 18:57, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    (..)
> [...]
    > bankowy tak jak bank.
    > wydaje mi się, że obie opcje występują w Polce.

    a czy on nie występował tylko w charakterze kuriera ? jeśli przesyłasz
    umowę pocztą to nie ma chyba wymogu żeby listonosz był pracownikiem
    banku, bo koperta jest zamknięta.

  • 7. Data: 2008-04-12 18:40:53
    Od: RobertS <b...@p...pl>

> [...]
    > bankowy tak jak bank.
    > wydaje mi się, że obie opcje występują w Polce.

    kurier nie jest pracownikiem banku, poza tym to nie on podpisuje umowę
    tylko wlasnie pracownik, ktory reprezentuje bank

    wystarczy spojrzec kto jest wpisany na umowie

  • 8. Data: 2008-04-12 19:15:28
    Od: "Adam Byczkowski" <b...@v...pl>

    Użytkownik "Znacznik" <z...@T...pl> napisał w wiadomości

    > A czy to nie było czasem Mille?
    Tak

    AB

  • 9. Data: 2008-04-12 20:59:37
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Byczkowski" <b...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Tak

    miałem /millennium/ to samo.

  • 10. Data: 2008-04-13 00:03:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Znacznik" ftqtpo$62a$...@n...onet.pl

    > A czy to nie było czasem Mille? Jeśli tak to widzę że to niestety
    > standardowe zachowanie kurierów.

    Do mnie przyjechał z Mille, podał kopertę i powiedział, że pewnie wiem, co mam robić.
    :)
    Przed wizytą kuriera zostałem telefonicznie poinformowany co i jak -- miałem podpisać
    umowę i oddać kurierowi. Papiery wziąłem, umowę bez podpisu oddałem i przekreśliłem
    na
    niej to i owo (aby nikt nie czynił uzupełnień w moim imieniu), bo umowa nie była
    taka,
    jaką miała być. :)

    Dawid Grzyb z Mille co najmniej dwa razy starał się mnie zmusić ;) siłami duchowymi
    ;)
    do podpisania umowy, ale ja twardo obstawałem przy tym, że na umowie ma być napisane
    to, co miało być napisane... Co najmniej dwa razy po 30 minut -- mielenie wody
    młynkiem
    do kawy...

    Do dzisiaj niektóre koperty z tamtej przesyłki leżą nieotwierane. :)

    Ale to był porządny kurier.

    Z mBanku był tak zwany kawał... No... Wiadomo czego. :)

    -=-

    Kurierom nie należy pozwalać na to, aby włazili na głowę!!!
    Trzeba im tłumaczyć spokojnie, acz wytrwale, że oni pracują,
    nie rozkazują czy rządzą. :) Nawet Rydzyk (ksiądz, Ojciec,
    Dyrektor etc.) przyzna, że ziemia trzęsie się pod niewolnikiem
    zamieniającym się w pana. :)

    -=-

    No i nie wolno podpisywać niczego w pośpiechu. :)

    -=-

    Kiedyś zawierałem umowę z kimś, kto zaproponował dwie wizyty
    kuriera -- raz kurier miał przywieźć dokumenty i raz (po kilku
    dniach) miał je odebrać po ewentualnym podpisaniu. Owe kilka dni
    miałem na spokojne przeczytanie umowy. :)

    Z kurierem (UPS) minąłem się, bo przyjechał za wcześnie i po dokumenty
    pojechałem do siedziby UPS. Przy okazji tej wizyty zwiedziłem świat
    zaczerpnięty jakby z czasów amerykańskiej prohibicji, :) jako że
    siedziba UPS mieściła się w budynku Fast -- potężnego reliktu
    komunistycznej przeszłości. :)

    Firma, z którą podpisywałem umowę chciała mi zrekompensować straty
    poniesione przy odbiorze dokumentów. :)

    --