    From: Wojtaszek <...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: gdzie największy limit debetowy ?
    Date: Mon, 14 Apr 2008 00:37:09 +0200

    JerzyR pisze:

    > normalny kredyt niżej oprocentowany??...
    > linia kredytowa w Multibanku 12,95 a płacisz za rzeczywiscie wykorzystany,
    > każda wpłata zmniejsza zadłużenie
    > nie masz opłat za wczesniejszą wpłatę, odsetek z góry, prowizji 6%,
    > ubezpieczenia na życie 0,6% miesiecznie itp.

    no to wezmy ten Multibank
    http://www.multibank.pl/images/MultiBank2/Portal/Bin
    aryPL/105/1203305/tabela_oprocentowania__1203305.pdf

    oprocentowanie dopuszczalnego salda debetowego 20%

    odnawialny kredyt konsumpcyjny 9,50-12,95%
    kredyt gotówkowy od 9,99%
    kredyt na zakup towarów i usług od 15%

    przy czym dla mnie wazniejsze jest to, ze kredyt biore na konkretny cel,
    a debet czesto sie przejada i potem ludzie zyja pod kreska, bo zaszaleli
    na swieta czy wakacje, za rok juz nie zaszaleja