  • 1. Data: 2008-04-12 21:59:31
    Temat: Pekao SA zrealizował odwołane PZ
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    No i mam kolejny problem z Pekao SA.
    W lutym odwołałem polecenie zapłaty w banku... niestety Pekao
    zrealizowało...

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net

  • 2. Data: 2008-04-12 22:02:30
    Temat: Re: Pekao SA zrealizował odwołane PZ
    Od: "RobertS" <b...@p...plusunTO>

    > No i mam kolejny problem z Pekao SA.
    > W lutym odwołałem polecenie zapłaty w banku... niestety Pekao
    > zrealizowało...

    no to będziesz musiał reklamować operację, takie rzeczy się
    zdarzają...niestety

  • 3. Data: 2008-04-12 22:07:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:
    > No i mam kolejny problem z Pekao SA.
    > W lutym odwołałem polecenie zapłaty w banku... niestety Pekao
    > zrealizowało...

    to Pekao odda

  • 4. Data: 2008-04-13 07:19:22
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@z...pl>
    napisał w wiadomości news:ftrbc7$nve$1@achot.icm.edu.pl...
    > No i mam kolejny problem z Pekao SA.
    > W lutym odwołałem polecenie zapłaty w banku... niestety Pekao
    > zrealizowało...
    Dziwisz się? Zmień bank.

  • 5. Data: 2008-04-13 08:11:05
    Od: "ianus" <U...@o...pl>

> [...]
    > No i mam kolejny problem z Pekao SA.
    > W lutym odwołałem polecenie zapłaty w banku... niestety Pekao

    Swego czasu anulowalem zgodę na PZ w PKOBP (bez informowania wierzyciela) i
    potem miałem na wyciągu jeszcze chyba przez 2-3 miesiące dwie pozycje:
    1) realizacja PZ na kwotę x
    2) anulowanie PZ na kwotę -x
    oczywiście bez żadnych dodatkowych kosztów.

    JS