  • 41. Data: 2004-04-05 16:00:30
    Temat: Re: gdzie moje pieniadze? (ROR)
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    begin 379 Paweł P. napisał:

    > Kodowanie mam poprawne.

    Popraw tego gniota OE - informacje jak to zrobić znajdziesz tutaj:
    http://evil.pl/pip/czytniki.html i tutaj: http://evil.pl/pip/ustaw.html

    K.

  • 42. Data: 2004-04-05 18:38:49
    Od: Paweł P. <p...@w...pl>

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w wiadomości
    > Popraw tego gniota OE - informacje jak to zrobić znajdziesz tutaj:
    > http://evil.pl/pip/czytniki.html i tutaj: http://evil.pl/pip/ustaw.html

    W jakim tonie ty, to i ja:
    Gniotów szukaj sobie w rodzinie.

    --
    _________________
    Pozdrawiam

  • 43. Data: 2004-04-05 18:40:24
    Od: Paweł P. <p...@w...pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    Jak dla mnie EOT ;)
    Kilka rzeczy sobie wyjaśniliśmy, a te emocje, cóż ..

    --
    _________________
    Pozdrawiam

  • 44. Data: 2004-04-05 18:54:33
    Od: Paweł P. <p...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł P." <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > W jakim tonie ty, to i ja:
    > Gniotów szukaj sobie w rodzinie.

    Przepraszam, że zniżyłem się do "jego" -> osobnika "Krystek" ale irytują mnie typy,
    które
    obrażają innych.
    Co innego toczyć rzeczową (w miarę :) dysputę i wyprowadzić kogoś z błędu (tu: mnie,
    ale
    nie tylko).
    A co innego zaszczekać trzy słowa w tym 2 obelgi.
    --
    _________________
    Pozdrawiam

  • 45. Data: 2004-04-05 21:12:27
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 5 Apr 2004 20:54:33 +0200, w <c4sa16$6gv$1@absinth.dialog.net.pl>, Paweł
    P. <p...@w...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Paweł P." <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Przepraszam, że zniżyłem się do "jego" -> osobnika "Krystek" ale irytują mnie typy,
    które
    > obrażają innych.

    Kogo obraził? Gniota OE. OE to twoja rodzina czy znajomi? ;)

    PS. Zresztą OE jest gniotem.

  • 46. Data: 2004-04-05 21:25:45
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Paweł P. napisał:

    > Przepraszam, że zniżyłem się do "jego" -> osobnika "Krystek" ale
    > irytują mnie typy, które obrażają innych.

    Tak tak... Jeśli nie masz problemów z czytaniem, to napisałem "popraw
    tego gniota OE" czyli "zapdejtuj" swój dziurawy czytnik grup
    dyskusyjnych, który niepoprawnie koduje polskie litery w postach. Nie ja
    wcześniej zwróciłem Ci uwagę na temat wyglądu Twoich postów (złe
    cytowanie, błędne kodowanie...). To,że Twoje wiadomości dobrze się u
    Ciebie na komputerze wyświetlały nie oznacza, że inni nie mieli
    problemów z ich odczytaniem.

    Polecam na przyszłość czytać ze zrozumieniem i wyrażać się bardziej
    precyzyjnie jeśli oczekujesz odpowiedzi na zadane pytania.

    A "wycieczki" osobiste zarezerwuj sobie dla swoich najbliższych bo do
    Twojej rodziny się nie zaliczam.

    K.

  • 47. Data: 2004-04-05 21:30:05
    Od: Paweł P. <p...@w...pl>

    Mon, 5 Apr 2004 20:54:33 +0200, w <c4sa16$6gv$1@absinth.dialog.net.pl>, Paweł
    > Kogo obraził? Gniota OE. OE to twoja rodzina czy znajomi? ;)
    >
    > PS. Zresztą OE jest gniotem.
    Fakt, przepraszam Cię Krystek. Zmęczony po pracy czytałem szybko i źle zrozumiałem
    twojego
    posta.
    Sprostuję więc: OE, może jest gniotem ale jego "rodzina" zapewnia IMO duży komfort na
    co
    dzień.
    Także, jeśli cię uraziłem to przepraszam jeszcze raz, nie miałem takiego zamiaru.

    --
    _________________
    Pozdrawiam

  • 48. Data: 2004-04-05 21:36:25
    Od: Paweł P. <p...@w...pl>

    > Tak tak... Jeśli nie masz problemów z czytaniem, to napisałem "popraw
    > tego gniota OE" czyli "zapdejtuj" swój dziurawy czytnik grup
    update są OK, przeoczyłem jedno ustanwienie czcionek.

    > dyskusyjnych, który niepoprawnie koduje polskie litery w postach. Nie ja
    > wcześniej zwróciłem Ci uwagę na temat wyglądu Twoich postów (złe
    > cytowanie, błędne kodowanie...). To,że Twoje wiadomości dobrze się u
    kodowanie miałem złe, ale cytowałem poprawnie

    > Polecam na przyszłość czytać ze zrozumieniem i wyrażać się bardziej
    > precyzyjnie jeśli oczekujesz odpowiedzi na zadane pytania.
    Tu się z tobą zgodzę, nie wziąłem poprawki na zmęczenie. Zanim odebrałem tego psota,
    przeprosiłem cię - nie gniewaj się :)

    > A "wycieczki" osobiste zarezerwuj sobie dla swoich najbliższych bo do

    W 99,9% tak postępuję, ale jestem tylko człowiekiem.
    Potrafię się jednak przyznać się do błędów i przeprosić.
    --
    _________________
    Paweł P.

  • 49. Data: 2004-04-05 21:45:45
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Radosław Popławski napisał:
    > Kogo obraził? Gniota OE. OE to twoja rodzina czy znajomi? ;)
    >
    > PS. Zresztą OE jest gniotem.
    ^^^^^^^

    Tako rzecze da-Nuta :>

    K.

  • 50. Data: 2004-04-05 22:00:30
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    No to buzi buzi, rąsia i EOD = End Of Discussion (na temat czytników) :-)

    K.

    A najlepiej po prostu przetestować swój czytnik na grupie *pl.test*,
    wtedy wszystkie błędy wyjdą "w praniu".