  • 11. Data: 2004-03-29 11:56:45
    Temat: Re: gdzie moje pieniadze? (ROR)
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    mobik <m...@s...pl> wrote:
    > I we wszystkich bankach jest tak samo?
    > mobik

    W wiekszosci.
    Sa jedynie nieliczne wyjatki.

    http://www.PRnews.pl

  • 12. Data: 2004-03-29 12:08:30
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > KIR nie dziala w soboty, a przelewy mozesz skladac do pewnej godziny.
    > Banki zarabiaja na niewiedzy swoich klientow.

    dlatego klienci ktorzy wiedza do ktorej godziny pieniazki wyjdą 3 sesją eliksiru
    robią w takich przypadkach przelew z datą przyszłą (29 marca) i też koło
    południa dochodzi do banku B
    A jak bank nie udostepnia daty przyszlej w przelewie to sie robi zlecenie stale
    wazne od 29 marca do 29 marca (jedno wykonanie) i tez jest OK
    *** blad ***

  • 13. Data: 2004-03-29 17:08:29
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    Użytkownik "mobik" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Kto mi kradnie pieniadze - bo inaczej nie da sie tego nazwac skoro przez 3
    > dni nie jestem w posiadaniu mojej wlasnej kasy!

    Żenada; wrzucasz "komuś" od złodziei i tym próbujesz wytłumaczyć swoją niewiedzę lub
    lenistwo?
    Następnym razem przed wysłaniem posta, poczytaj o KIR, regulamin ROR czy coś, czego
    temat
    będzie dotyczył.

    ps. Przyznaj się pewnie wpadłeś do banku z "gębą" i nawrzucałeś pracownikom od
    złodzieji??
    :))) (żartem)
    --
    _________________
    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2004-03-29 18:23:54
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    Mon, 29 Mar 2004 13:51:21 +0200, na pl.biznes.banki, mobik w wiadomości
    <news:c492jm$mli$1@rabarbar.eu.org> napisał(a):

    > I we wszystkich bankach jest tak samo?

    Nie. W niektórych bankach dodatkowo pieniądze są księgowane z datą
    przyjścia o jeden dzień późniejszą :(

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 15. Data: 2004-03-29 18:42:37
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 29 Mar 2004 19:08:29 +0200, w <c49l6c$ea8$1@absinth.dialog.net.pl>, "Paweł
    P." <p...@w...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "mobik" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Żenada; wrzucasz "komuś" od złodziei i tym próbujesz wytłumaczyć swoją niewiedzę
    lub
    > lenistwo?

    Jaką niewiedzę czy lenistwo? Co ty w ogóle bredzisz? Z moralnego punktu
    widzenia facet ma rację.

    > Następnym razem przed wysłaniem posta, poczytaj o KIR, regulamin ROR czy coś, czego
    temat
    > będzie dotyczył.

    Bez komentarza.
    Jego akurat to zupełnie nie powinno obchodzić.
    On nie musi wiedzieć kiedy są sesje KIR-u, za to płaci bankowi. Jeżeli więc
    bank nie jest w stanie wysłać przelewu w ten sam dzień, to nie powinien ściągać
    kasy z konta, ewentualnie ją zablokować.

    Zanim następnym razem napiszesz taką brednię zobacz jak to jest rozwiązane np.
    w Inteligo.

  • 16. Data: 2004-03-29 19:11:21
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    Jaką niewiedzę czy lenistwo? Co ty w ogóle bredzisz? Z moralnego punktu
    widzenia facet ma rację.

    Wystarczy przeczyytać regulamin prowadzenia rachunku, zasady na jakich bank
    przekazuje
    środki do innych banków, liczbę sesji przychodzących/wychodzących i ich godziny.

    Jego akurat to zupełnie nie powinno obchodzić.

    Co ty za farmazony opowiadasz? łuszałes kiedyś sentencję "nieznajomośc prawa
    szkodzi"?
    Podobnie jest w tym przypadku.
    Przelew wysłany w piątek, nie załapał się na ostatnia sesję, z tąd ten poślizg
    (nadmioeniono już powyżej dokładniej)

    On nie musi wiedzieć kiedy są sesje KIR-u, za to płaci bankowi.

    nie prawda; bankowi płaci za przelewy. Proszę przeczytać o terminach realizowania
    płatności w banku "x".

    Jeżeli więc
    bank nie jest w stanie wysłać przelewu w ten sam dzień, to nie powinien ściągać
    kasy z konta, ewentualnie ją zablokować.
    A może dla klienta istotna jest data złożenia dyspozycji? Wszystkich nie zadowolisz.

    Wystarczyła by znajomośc regulaminu lub pojęcia "przelew z datą przyszłą"

    Zanim następnym razem napiszesz taką brednię zobacz jak to jest rozwiązane np.
    w Inteligo.
    Ani myślę cofać się w rozwoju (moja subiektywna opinia na temat w/w. banku, więc nie
    bierz
    jej sobie zbytnio do serca :) )
    A brednią jest dla mnie wyzywanie od złodzieji, gdy nie ma się pojęcia o
    rozliczeniach
    międzybankowych.

    --
    _________________
    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2004-03-29 19:49:52
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    Twój post jest nieczytleny, nie widać co piszesz, a co cytujesz

    > Wystarczy przeczyytać regulamin prowadzenia rachunku, zasady na jakich
    > bank przekazuje
    > środki do innych banków, liczbę sesji przychodzących/wychodzących i ich
    > godziny.

    W umowie masz podane czasy sesji elixiru? W jakim banku to piszą na umowie
    ?

> [...]
    > poślizg
    > (nadmioeniono już powyżej dokładniej)

    > On nie musi wiedzieć kiedy są sesje KIR-u, za to płaci bankowi.

    Nie musi wiedzieć.

> [...]
    > kasy z konta, ewentualnie ją zablokować.
    > A może dla klienta istotna jest data złożenia dyspozycji? Wszystkich nie

    A co to ma do rzeczy? To dwie zupełnie inne daty, obie widać.

> [...]
    > rozwiązane np.
    > w Inteligo.

    > Ani myślę cofać się w rozwoju (moja subiektywna opinia na temat w/w.

    Subiektywna moja jest taka, że jeśli Twój rozwój będzie przebiegać dalej w
    tym kierunku, to skończysz na banku-skarpecie ;)
    Myślę, że podejście Inteligo jest wzorowe.

    > A brednią jest dla mnie wyzywanie od złodzieji, gdy nie ma się pojęcia o
    > rozliczeniach
    > międzybankowych.

    Dla mnie jest złodziejstwem niezrealizowanie polecenia przelewu w zadanym
    dniu, dopuszczenie do tego, że musiałem zrobić to ręcznie, po czym
    zrealizowanie przelewu wieczorem, w ten sposób poszły 2 kwoty zamiast
    jednej. Szczegóły w poście kilka wierszy wyżej.

    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 18. Data: 2004-03-29 20:01:39
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    Użytkownik "SebCz" <a...@K...pl> napisał w wiadomości
    > Twój post jest nieczytleny, nie widać co piszesz, a co cytujesz
    czytnik mam skonfigurowany poprawnie (nie znalazłem byków, wiem że brakowało ">",ale
    postanowiłem nie zmieniać.

    > W umowie masz podane czasy sesji elixiru? W jakim banku to piszą na umowie
    > ?
    Zapenwie nie, ale podane jest do ilu dni bank ma obowiązek przekazać środki,
    zrealizowac
    dyspozycję klienta.
    A zasady na jakich bank współdziała z KIR w przyzwoitym banku winny być na np.
    stronie w
    FAQ.

    > Subiektywna moja jest taka, że jeśli Twój rozwój będzie przebiegać dalej w
    > tym kierunku, to skończysz na banku-skarpecie ;)
    O to się nie bój. Top nie ja narzekam tu na banki i wyzywam je od złodzieji.
    Trzeba wiedzieć jakie umowy się podpisuje oraz być świadomym wyborów.

    > Myślę, że podejście Inteligo jest wzorowe.
    Inteligo ma tak skromną oferę, że mi nie wystarcza.

    > Dla mnie jest złodziejstwem niezrealizowanie polecenia przelewu w zadanym

    No i w ten sposób mamy kilka nowych definicji złodziejstwa :)

    --
    _________________
    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2004-03-29 20:16:24
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sorry, kolego, jak chcesz żebym z tobą polemizował, to najpierw napisz swojego
    posta porządnie.

    Bo zrobiłeś to w tak niechlujny sposób, że przypisałeś sobie moje słowa. Co
    sobie wypraszam :P.

  • 20. Data: 2004-03-29 20:54:37
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > O to się nie bój. Top nie ja narzekam tu na banki i wyzywam je od
    > złodzieji.
    > Trzeba wiedzieć jakie umowy się podpisuje oraz być świadomym wyborów.

    No, nie sądzę, żeby w umowie, którą podpisałem była sytuacja, że zlecenie
    na określoną datę będzie realizowane na następny dzień, a na stronie www
    będzie opisane już rano jako Zakończone OK.

    > Inteligo ma tak skromną oferę, że mi nie wystarcza.

    Mówilismy o blokowaniu środków i realizacji zleceń, a nie o ofercie, to
    inny temat. I jeśli chodzi o podejście opisywane w tym poście kontra
    podejście Inteligo, to Inteligo jest 'z przodu'.

    > No i w ten sposób mamy kilka nowych definicji złodziejstwa :)

    Myślę, że jeszcze kilka da się stworzyć. ;)
    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....