  • 1. Data: 2009-03-31 20:50:10
    Temat: [eurobank] Wypłatapieniędzy z konta - problem
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

    Witam.
    Poszedłem ostatnio do eurobanku wypłacić pieniądze z konta (byli akurat
    najbliżej a mam tam trochę grosza na RO). Miałem przy sobie paszport i prawo
    jazdy i pojawił się problem. Pani nie chciała mi wypłacić pieniędzy mimo
    przedstawienia ww. dokumentów, trzeba jej było dowód. Na pytanie dlaczego
    uzyskałem tylko odpowiedzi typu "bo tak", "takie mamy przepisy" etc. Nie była
    mi w stanie pokazać gdzie ten przepis widnieje, nie doszukałem się też tego w
    ich regulaminie konta. Ktoś to już może przerabiał (z tym bankiem, z innymi?)?
    Zazwyczaj dowód noszę przy sobie, ale czasem zdarza się zapomnieć, w PKO i w
    Lukasie nie pamiętam żeby mi ktoś z tego powodu problemy robił. Jak to w ogóle
    jest z tym u nas w kraju? Jest na to jakaś regulacja czy to widzimisię
    krawaciarzy?

    PD

  • 2. Data: 2009-03-31 21:27:39
    Temat: Re: [eurobank] Wypłatapieniędzy z konta - problem
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > jest z tym u nas w kraju? Jest na to jakaś regulacja czy to widzimisię

    a jak zakładałeś konto to jaki dokument pokazywałeś?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-03-31 21:38:48
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

    > a jak zakładałeś konto to jaki dokument pokazywałeś?

    Dowód. A paszport mają w swoim systemie, bo miałem też u nich KK.

    PD

  • 4. Data: 2009-03-31 21:42:22
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 31 Mar 2009 23:27:39 +0200, RobertS napisał(a):

    > a jak zakładałeś konto to jaki dokument pokazywałeś?

    a co to za roznica? jak pokazal dowod, to nie mozna go zidentyfikowac na
    podstawie paszportu, czy prawa jazdy?
    --
    marcin

  • 5. Data: 2009-03-31 21:47:11
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

    > a co to za roznica? jak pokazal dowod, to nie mozna go zidentyfikowac na
    > podstawie paszportu, czy prawa jazdy?
    > --
    > marcin

    No właśnie to mnie najbardziej ciekawi... Jak to jest z prawem odgórnym u nas w
    Polsce - co jest dokumentem poświadczającym tożsamość? Przecież paszportu na
    całym świecie używam do potwierdzenia swojej tożsamości.

    PD

  • 6. Data: 2009-03-31 22:16:59
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Parl Dro" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No właśnie to mnie najbardziej ciekawi... Jak to jest z prawem odgórnym
    > u nas w Polsce - co jest dokumentem poświadczającym tożsamość? Przecież
    > paszportu na całym świecie używam do potwierdzenia swojej tożsamości.

    Najśmieszniejsze jest to, że z paszportem pójdziesz do notariusza i
    sprzedasz np. swoje mieszkanie, czy dom warty kilkaset tysięcy złotych, a w
    eurobanku głupich 50 zł ci nie wypłacą.

  • 7. Data: 2009-03-31 22:25:31
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> wrote in message

    > Najśmieszniejsze jest to, że z paszportem pójdziesz do notariusza i
    > sprzedasz np. swoje mieszkanie, czy dom warty kilkaset tysięcy złotych, a
    > w eurobanku głupich 50 zł ci nie wypłacą.

    Trzeba sie nauczyc korzystac z kart platniczych :).

    MK

  • 8. Data: 2009-03-31 22:26:22
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Najśmieszniejsze jest to, że z paszportem pójdziesz do notariusza i
    > sprzedasz np. swoje mieszkanie, czy dom warty kilkaset tysięcy złotych, a w

    No ale zrozumiałbym jeśli bank miałby na to jakąś klauzulę, którą podpisałem/
    zaakceptowałem razem z umową o konto. Ale tak jak pisałem nie są w stanie mi
    nic takiego pokazać ani też w regulaminie nie widnieje. Czy zatem bank może aż
    tak dalece idącą samowolę przejawiać?

    PD

  • 9. Data: 2009-03-31 22:27:19
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

    > "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> wrote in message

    > Trzeba sie nauczyc korzystac z kart platniczych :).

    Jak wprowadzą u nas w mieście parkometry na kartę płatniczą to pogadamy ;)

    PD

  • 10. Data: 2009-03-31 22:34:35
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 31 Mar 2009 23:47:11 +0200, Parl Dro napisał(a):

    > No właśnie to mnie najbardziej ciekawi... Jak to jest z prawem odgórnym u nas w
    > Polsce - co jest dokumentem poświadczającym tożsamość? Przecież paszportu na
    > całym świecie używam do potwierdzenia swojej tożsamości.

    Paszport poświadcza to, co jest w nim zawarte. A Banki ida w zaparte, BRE
    będzie w GIODO niedługo, bo znów przegięli.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356