  • 1. Data: 2009-03-31 19:43:35
    Temat: Chmura tagów w serwisie bankowym
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Czy ktoś z was zauważył kiedyś chmurę tagów na stronie jakiegoś banku?

    Chmura tagów to tabelka, w której słowa kluczowe są ułożone alfabetycznie, a
    im częściej któreś z nich jest używane, tym jest większe.

  • 2. Data: 2009-03-31 20:06:03
    Temat: Re: Chmura tagów w serwisie bankowym
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    corner wrote:
    > Czy kto? z was zauwa?y? kiedy? chmure tagów na stronie jakiego? banku?
    >
    > Chmura tagów to tabelka, w której s?owa kluczowe s? u?o?one alfabetycznie, a
    > im cze?ciej które? z nich jest u?ywane, tym jest wieksze.

    co to jest większe słowo?

  • 3. Data: 2009-03-31 20:08:16
    Od: k...@o...pl

    On 31 Mar, 22:06, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > co to jest większe słowo?
    wieksze słowo jest napisane większymi literami niż małe słowo;)

  • 4. Data: 2009-03-31 22:48:40
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 31 Mar 2009 21:43:35 +0200, corner napisał(a):

    > Czy ktoś z was zauważył kiedyś chmurę tagów na stronie jakiegoś banku?
    >
    > Chmura tagów to tabelka, w której słowa kluczowe są ułożone alfabetycznie, a
    > im częściej któreś z nich jest używane, tym jest większe.

    A po co to bankom?

    (i nie wyjeżdżaj mi tu z jakąś filozofią web2)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2009-03-31 23:14:57
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > A po co to bankom?

    No nie wiem. Można tak zilustrować najczęściej poszukiwane usługi bądź
    najczęściej wyszukiwane słowa w wyszukiwarce. Nie wiem. Chodzi mi o to, żeby
    mieć poglądową ilustrację do tekstu o sposobach nawigacji po serwisach. A z
    pewnych względów najlepiej byłoby, gdyby była to strona bankowa.

    > (i nie wyjeżdżaj mi tu z jakąś filozofią web2)

    Nie spotkałem serwisu bankowego w filozofii Web 2.0 (zresztą nawet trudno mi
    to sobie wyobrazić - a może się mylę i gdzieś jest?)

  • 6. Data: 2009-03-31 23:15:57
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > wieksze słowo jest napisane większymi literami niż małe słowo;)

    Dokładnie o to mi chodziło :-).

  • 7. Data: 2009-04-01 10:18:14
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 1 Apr 2009 01:14:57 +0200, corner napisał(a):

> [...]
    > mieć poglądową ilustrację do tekstu o sposobach nawigacji po serwisach. A z
    > pewnych względów najlepiej byłoby, gdyby była to strona bankowa.

    Do tego najzupełniej wystarczy czynnik białkowy, a nie chmura tagów.

    Nowa strona bzwbk.pl odpowiada tej filozofii jeśli potrzebujesz
    przykładów. Zresztą, strony bankowe są na jedno kopyto - bo i ludzie
    szukają tego samego +/- czasowe promocje.

    > Nie spotkałem serwisu bankowego w filozofii Web 2.0 (zresztą nawet trudno mi
    > to sobie wyobrazić - a może się mylę i gdzieś jest?)

    Oby nie...

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2009-04-01 19:28:05
    Od: "onet" <d...@b...com>

> [...]
    > żeby mieć poglądową ilustrację do tekstu o sposobach nawigacji po
    > serwisach. A z pewnych względów najlepiej byłoby, gdyby była to strona

    no to ja chciał bym wiedzieć jakie usługi i jakie słowa kluczowe były
    wyszukiwane u konkurencji

  • 9. Data: 2009-04-01 19:42:05
    Od: k...@o...pl

    On 1 Kwi, 12:18, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:
    to sobie wyobrazić - a może się mylę i gdzieś jest?)

    > Oby nie...
    na pewno kiedyś powstanie jakis serwis w stylu nasza-forsa;)

  • 10. Data: 2009-04-02 10:06:13
    Od: m...@g...com

    > Nie spotkałem serwisu bankowego w filozofii Web 2.0 (zresztą nawet trudno mi
    > to sobie wyobrazić - a może się mylę i gdzieś jest?)

    Skoro jeszcze nie spotkałeś takiego to rzuć okiem na 'Bank Pomysłów'
    zbudowany przez BZWBK:
    www.bankpomyslow.bzwbk.pl

    Dopiero co wystartował. Skoro trudno Ci to sobie wyobrazić to ciekawe
    jak Ci się spodoba:))

    Formuła 'ideastormingu' działa juz na Zachodzie, w Polsce to pierwszy
    taki serwis bankowy.