  • 1. Data: 2009-03-31 17:17:28
    Temat: Wypłaty z DinersClub i AmEx-ów w bankomacie, płatności w supermarkiecie
    Od: k...@o...pl

    Na wielu bankomatach wśród różnych znaczków zawsze widać visę
    i mastercard, ale często brakuje AmEx i Diners...

    Loga tych dwóch systemów brakuje też często w supermarketach

    Czy to oznacza, że w PL można mieć problemy z płaceniem
    takimi kartami?

  • 2. Data: 2009-03-31 17:37:09
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    >
    > Loga tych dwóch systemów brakuje też często w supermarketach
    >
    > Czy to oznacza, że w PL można mieć problemy z płaceniem

    wyciągasz słuszne wnioski ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-03-31 17:56:22
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    k...@o...pl pisze:
    > Czy to oznacza, że w PL można mieć problemy z płaceniem
    > takimi kartami?

    Problemy są spore nawet tam gdzie stosowne naklejki są (z mojego
    doświadczenia). Aczkolwiek są tutaj osoby, które mówią coś zupełnie innego.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2009-03-31 18:39:55
    Od: "bartekk" <k...@g...com>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:gqtli8$e69$2@news.onet.pl...
    > Problemy są spore nawet tam gdzie stosowne naklejki są (z mojego
    > doświadczenia). Aczkolwiek są tutaj osoby, które mówią coś zupełnie innego.

    Jeszcze nie spotkalem w Krakowie punktu, gdzie odrzuciliby moja platnosc Amexem
    z Millenium. A place w przeroznych miejscach.

  • 5. Data: 2009-03-31 19:28:09
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    bartekk pisze:
    > Jeszcze nie spotkalem w Krakowie punktu, gdzie odrzuciliby moja platnosc
    > Amexem z Millenium. A place w przeroznych miejscach.

    W Warszawie bardzo ciężko się płaciło. Praktycznie jedynie stacje
    benzynowe chodziły bezproblemowo.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2009-03-31 19:34:09
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:gqtqud$utc$2@news.onet.pl...

    > W Warszawie bardzo ciężko się płaciło. Praktycznie jedynie stacje
    > benzynowe chodziły bezproblemowo.

    Placilem bardzo duzo w Warszawie i chyba tylko raz mi nie zaakceptowali.
    Uzywalem w roznych punktach od McDonaldsa, przez stacje, hotele, taksowki,
    spozywczaki po linie lotnicze. Uciazliwosci, ktore by mnie zniechecily nie
    zaobserwowalem. Z karty rezygnuje tylko przez rezygnacje z floor limitow.

    MK

  • 7. Data: 2009-03-31 21:30:10
    Od: b...@g...com

    On 31 Mar, 21:34, "MK" <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    > zaobserwowalem. Z karty rezygnuje tylko przez rezygnacje z floor limitow.

    amex/dc jako jedyna karta w portfelu jest nieporozumieniem. w bardzo
    wielu punktach nei jest akceptowana. jesli chodzi o bankomaty tp tylko
    euronet, millenium i chyba pko sa. platnosci bezgotowkowe-napewno
    polcard i ktos jeszcze. generalnie w sklepach 50%/50% akceptuje amex
    (dc nie wiem bo nie mam). z platnosciami internetowymi jest jeszcze
    gorzej.

  • 8. Data: 2009-03-31 22:11:44
    Od: "Błażej" <e...@p...fm>

    > Jeszcze nie spotkalem w Krakowie punktu, gdzie odrzuciliby moja platnosc
    > Amexem z Millenium. A place w przeroznych miejscach.

    Widocznie robisz zakupy w niewlasciwych miejscach ;)

    Przykladowo w Galerii Krakow nie mozna zaplacic w polowie sklepow (ok. 100).
    Zapomnij takze o aptekach, wiekszosci malych punktow uslugowych itp.

    Nie polecam do platnosci w Polsce (lepsza, tansza jest chociazby Visa).

    Pozdrawiam.

  • 9. Data: 2009-03-31 22:23:38
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Błażej" <e...@p...fm> wrote in message

> [...]
    >
    > Nie polecam do platnosci w Polsce (lepsza, tansza jest chociazby Visa).

    Kiepsko macie w tym Kraku, ja w aptekach placilem Amexem. W ogole przez
    ostatni rok wszedzie wyciagalem najpierw Amexa, a nastepnie ew. DC (w
    zaleznosci od dnia miesiaca kolejnosc mogla byc odwrotna) i jakos nie
    odchodzilem z kwitkiem. Gdyby nie likwidacja floor limitow ciagle by tak
    bylo... :).

    MK

  • 10. Data: 2009-03-31 22:43:18
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Wed, 1 Apr 2009 00:23:38 +0200
    "MK" <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    > DC (w zaleznosci od dnia miesiaca kolejnosc mogla byc odwrotna) i
    > jakos nie odchodzilem z kwitkiem. Gdyby nie likwidacja floor limitow

    Mamy Cię! Nie odchodziłeś z kwitkiem? Czyli się
    przyznałeś, że nie udało Ci się jednak zapłacić i nie odchodziłeś z
    kwitkiem, z terminala od sklepowej kasy :)

    Xenocide