  • 1. Data: 2009-03-31 17:52:23
    Temat: Przeniesienie KK - brak koncepcji
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Z wiadomych względów nadszedł czas rozstania z Aquariousową KK.
    Chciałbym ją gdzieś przenieść. Limit nie jest szczególnie wysoki i
    spokojnie jestem w stanie uzyskać wyższy przedstawiając stosowne
    zaświadczenie o zarobkach i jeśli takowe będzie wymagane to oczywiście
    się owym wylegitymuję.

    Karta musi mieć :

    1) Bardzo dobry podgląd online. Jest to moim zdaniem największy problem,
    bo jedyny taki jaki jest w Multi ma mBank, do którego karty przenieść
    się nie da. Zbliżony podgląd do ww. ma obecnie także Millenium.

    2) Fajnie gdyby były jakieś bonusy. Niestety karta Millenium
    akceptowalna ze względu na podgląd nie ma absolutnie żadnych bonusów, do
    tego kiepskie warunki zwalniania z opłat i niefajny TOiP (duplikat w
    przypadku zgubienia kosztuje).

    3) Jeśli jest gdzieś jakaś promocja, gdzie przez X czasu nic nie płacimy
    za przenoszone zadłużenie to chętnie skorzystam (wydałbym cały limit i
    niech później wisi jako "darmowy") - ewentualnie jeśli płacimy za to
    niewiele np 1%.

    Tak więc ogólnie nie mam koncepcji :) Myślałem o Alior ale tam podgląd
    podobno tragiczny. Zastanawiałem się także nad Raiffeisen ale tam
    również online kiepski (chyba że coś się zmieniło w ciągu ostatnich 2
    lat) i karty nie mają dla mnie żadnych wartości dodanych, za to chwalę
    sobie współpracę z bankiem w dawnych czasach. Do mBanku przenieść się
    nie da, poza tym nie jestem do końca przekonany czy chce mieć jakiś
    produkt w tym banku.

    Kto ma jakiś pomysł ? A może tak ogólnie olać KK, skoro jest ku temu
    okazja ? :)

    Jedną kartę mam jeszcze w Citi, więc niby fajnie gdyby ta nowa to był MC
    ale nie jest to żaden warunek konieczny.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2009-03-31 18:26:53
    Temat: Re: Przeniesienie KK - brak koncepcji
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:gqtlau$e69$1@news.onet.pl...

    > Kto ma jakiś pomysł ? A może tak ogólnie olać KK, skoro jest ku temu
    > okazja ? :)

    http://www.toyotabank.pl/160_165.htm
    http://www.toyotabank.pl/oferty_specjalne_ty-kupujes
    z-bank-placi_t.htm

    Podglad ma ok, bonus 1%, przeniesc mozna. Mialem ta karte kilka miesiecy,
    ale kiepsko obsluga reklamacji, wiec sie wynioslem (reklamacja nie dotyczyla
    transakcji karcienej, ale obslugi przez bank i naliczenia oplaty).
    Reklamacje zlozylem 30 grudnia 2007 - do tej pory nie otrzymalem odpowiedzi.
    Sam w tego powodu tej karty bym nie wziam, ale moze bedziesz mial wiecej
    szczescia w kontaktach z tym bankiem.

    MK

  • 3. Data: 2009-03-31 19:05:12
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > http://www.toyotabank.pl/160_165.htm
    > http://www.toyotabank.pl/oferty_specjalne_ty-kupujes
    z-bank-placi_t.htm

    W zasadzie to chciałbym się podpiąć pod ww. pytanie. Za chwilę zakończy
    żywot moja czarna kk z Multi i chciałbym ją gdzieś przenieść.

    nowa karta powinna spełniać nw. kryteria:
    1. brak opłaty za wydanie karty w pierwszym roku,
    2. brak opłaty miesięcznej z tytułu korzystania z karty,
    3. brak obowiązkowych i płatnych ubezpieczeń,
    4. 1% cashback na wszystko
    5. najlepiej dobry dostęp on-line
    6. karta wydawana bez papierków = przeniesienie z innego banku i
    oświadczenie

    stawiałem na kk Aliora, ale ww. TBP również jest niezła, w jednym i
    drugim banku mam ror, ale rzadko tam zaglądam, inne propozycje?

    kk w Polbanku już mam ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2009-03-31 19:14:40
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 31 Mar 2009 19:52:23 +0200, Mithos napisał(a):

> [...]
    > bo jedyny taki jaki jest w Multi ma mBank, do którego karty przenieść
    > się nie da. Zbliżony podgląd do ww. ma obecnie także Millenium.

    Chyba najlepszy podgląd jest w sez@mie w BPH - czy co go tam przejęło...
    Co do pozostałych punktów to nie wiem czy są jakieś bonusy i promocje.

    > podobno tragiczny. Zastanawiałem się także nad Raiffeisen ale tam
    > również online kiepski (chyba że coś się zmieniło w ciągu ostatnich 2
    > lat)

    Podgląd jest całkowicie fatalny - nadal :)

    > sobie współpracę z bankiem w dawnych czasach. Do mBanku przenieść się
    > nie da, poza tym nie jestem do końca przekonany czy chce mieć jakiś
    > produkt w tym banku.

    No i funkcjonalność obsługi KK w mbanku jest... taka sobie.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 5. Data: 2009-03-31 21:03:38
    Od: "Beniowa" <p...@i...public>

    > Kto ma jakiś pomysł ? A może tak ogólnie olać KK, skoro jest ku temu
    > okazja ? :)

    O wlasnie to!
    Bylem zmuszony zrezygnowac ze wszystkich swoich KK (kredyt hip.) i od razu
    mam znacznie wiecej kasy...

    Pozdrawiam,
    Beniowa

  • 6. Data: 2009-03-31 21:15:30
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Mithos wrote:

    > Tak więc ogólnie nie mam koncepcji :) Myślałem o Alior ale tam podgląd
    > podobno tragiczny.

    Wcale nie. Tragiczny to jest w Polbanku... W Aliorze co prawda blokad
    nie widać, ale operacje rozliczone są w miarę czytelnie pokazywane. Coś
    jak w Citi. :-)

    --
    MiCHA

  • 7. Data: 2009-03-31 22:12:34
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Tue, 31 Mar 2009 19:52:23 +0200
    Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Kto ma jakiś pomysł ? A może tak ogólnie olać KK, skoro jest ku temu
    > okazja ? :)

    Olać kk ;) Mi już została tylko jedna, ale cholera chyba trochę to
    potrwa, zanim się pozbędę, niestety.

    Xenocide

  • 8. Data: 2009-04-01 06:50:02
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 31 Mar 2009 19:52:23 +0200, Mithos napisał(a):

    > Z wiadomych względów nadszedł czas rozstania z Aquariousową KK.

    Opłata? 120 transakcji w ciągu roku -- to tak dużo?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 9. Data: 2009-04-01 08:55:56
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Opłata? 120 transakcji w ciągu roku -- to tak dużo?

    tak jeżeli ta karta nie oferuje żadnej wartości dodanej, wolę płacić
    allekartą, kk z polbanku lub citkiem dostaję albo punkty albo żywą
    gotówkę ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2009-04-01 09:04:48
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 01 Apr 2009 10:55:56 +0200, RobertS napisał(a):

    > tak jeżeli ta karta nie oferuje żadnej wartości dodanej, wolę płacić
    > allekartą, kk z polbanku lub citkiem dostaję albo punkty albo żywą
    > gotówkę ;-)

    A te magiczne ubezpieczenia?