    From: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [eurobank] Wypłatapieniędzy z konta - problem
    Date: Tue, 31 Mar 2009 22:50:10 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    Witam.
    Poszedłem ostatnio do eurobanku wypłacić pieniądze z konta (byli akurat
    najbliżej a mam tam trochę grosza na RO). Miałem przy sobie paszport i prawo
    jazdy i pojawił się problem. Pani nie chciała mi wypłacić pieniędzy mimo
    przedstawienia ww. dokumentów, trzeba jej było dowód. Na pytanie dlaczego
    uzyskałem tylko odpowiedzi typu "bo tak", "takie mamy przepisy" etc. Nie była
    mi w stanie pokazać gdzie ten przepis widnieje, nie doszukałem się też tego w
    ich regulaminie konta. Ktoś to już może przerabiał (z tym bankiem, z innymi?)?
    Zazwyczaj dowód noszę przy sobie, ale czasem zdarza się zapomnieć, w PKO i w
    Lukasie nie pamiętam żeby mi ktoś z tego powodu problemy robił. Jak to w ogóle
    jest z tym u nas w kraju? Jest na to jakaś regulacja czy to widzimisię
    krawaciarzy?

    PD