  • 1. Data: 2009-03-31 23:19:04
    Temat: Forum mBanku przestało działać ?
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    Wszystkie wątki wykasowane. Co jest ? Forum do likwidacji ? Ceniłem
    mBank za tę inicjatywę, ale widać wszystko ma swój koniec.

  • 2. Data: 2009-03-31 23:31:44
    Temat: Re: Forum mBanku przestałodziałać ?
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Wszystkie wątki wykasowane. Co jest ?

    1.IV ;P

  • 3. Data: 2009-03-31 23:35:11
    Od: "m1ch4l.j" <m...@g...com>

    On 1 Kwi, 01:19, szczurwa <s...@g...com> wrote:
    > Wszystkie wątki wykasowane. Co jest ? Forum do likwidacji ? Ceniłem
    > mBank za tę inicjatywę, ale widać wszystko ma swój koniec.

    Nie przesadzaj. Z pewnością nic złego się nie dzieje. Nie pierwszy i
    nie ostatni raz znikają wszystkie wątki na forum mBanku. To zwykły
    błąd techniczny - sam zobaczysz, że jutro forum powróci ;)

  • 4. Data: 2009-03-31 23:38:26
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 1 Kwi, 01:35, "m1ch4l.j" <m...@g...com> wrote:

    > Nie przesadzaj. Z pewnością nic złego się nie dzieje. Nie pierwszy i
    > nie ostatni raz znikają wszystkie wątki na forum mBanku. To zwykły
    > błąd techniczny - sam zobaczysz, że jutro forum powróci ;)

    Mam nadzieję, lubiłem śledzić niektóre wątki..;-)

  • 5. Data: 2009-03-31 23:39:24
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 1 Kwi, 01:31, "S.T." <n...@p...onet.pl> wrote:

    > 1.IV ;P

    Tak myślisz ? Odsetek na eMaxplusach też nie ma, a to juz kiepski
    dowcip...

  • 6. Data: 2009-04-01 07:49:12
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > Tak myślisz ? Odsetek na eMaxplusach też nie ma, a to juz kiepski
    > dowcip...

    Bo za wcześnie sprawdzałeś. Wtedy przetwarzanie nocne ledwie się
    rozpoczeło.
    Odsetki już są.