  • 1. Data: 2002-02-05 14:41:30
    Temat: eIntegrum kontratakuje
    Od: <y...@y...pl>

    Cześć
    Poważnie! Mam takie konto pt eInterum. I przypuszczam że niektórzy
    kolekcjonerzy kart też. Dawno tam nie zagladałem ale po tym co zrobiło Inteligo
    postanowiłem rzucic okiem.
    I powiem więcej jestem w szoku ile tam sie zmieniło!
    Nie dość że działa szybciej, bez żadnych problemów to jest dalej za darmoche
    (jako promocyjny miałem pół roku za free) bo 3 złote za prowadzenie konta to
    przyszcz.
    Opłaty za przelewy znieśli juz w listopadzie ale że mało kożystałem to i nie
    zauważyłem. Dopiero dzisiaj mnie trafiło jak zobaczyłem swój kredyt.
    No slicznie to zmachali. Wszystko z detalami za przeproszeniem widać.
    Harmonogram i bez błedów nawet!(takie np BPH robiło 4 razy i w końcu mi recznie
    w oddziale poprawili) Tak mi się to spodobało że zroiłem sobie porównanko i
    przeżyłem szok. Popatrzcie sami

    Raiffeisen Bank standard BGŻ eIntegrum
    Koszta

    Prowadzenie konta 10zł 3zł
    Oprocentowanie ROR 3,5%(stare nowego brak) 1,75% (juz nowe)
    Przelew 0 0
    kredyt w rachunku brak 500zł
    Kred. kons 22,5% 17,5%
    Karta do konta VE Maestro
    VC 85zł 35 zł

    Obsługa (W Warszawie i okolicach)

    Odziały tak (4?) tak (7?)
    Bankomaty 4 30
    telecentrum 8-22 24h
    IVR transakcje do 22 24h
    Internet nie 24 h
    SMS srodki dostepne(ale za darmo) róże alarmy (ale 0,5zł za SMS)
    Aktualizacja salda 2 dni on line

    I jak sie tak człowiek zastanowil to wyszło ....
    ze BGZ jest lepszy od Raiffeisena!
    Patrze sobie na te 2 banki i tak mysle ze jednemu zaczyna zależeć a drugiemu
    wrecz przecienie. RB skasował wiekszość zales konta standard nie dając nic w
    zamian. BGZ zainwestował w system internetowy, IVR, oddziały..... ciekawe co z
    tego wyjdzie.

    Czy skasuje sobie konto w RB jeszcze nie wiem bo chwilkę poczekam ale jak tak
    dalej pójdzie...
    Pozdrawiam
    Y.

  • 2. Data: 2002-02-05 15:07:16
    Temat: Re: eIntegrum kontratakuje
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Feb 05, 2002 at 03:41:30PM +0100, y...@y...pl wrote:

    > Raiffeisen Bank standard BGŻ eIntegrum

    > VC 85zł 35 zł

    Ale chyba vc debetowej nie dostaniesz w rb?

    > Obsługa (W Warszawie i okolicach)
    >
    > Odziały tak (4?) tak (7?)
    > Bankomaty 4 30

    RB ma swoich juz 15 (w polsce).

    Nie dodales dosc waznej informacji ze wyplata z kazdego obcego bankomatu
    1zl. W takiej sytuacji ilosc nie gra juz takiej roli.

    > Aktualizacja salda 2 dni on line

    Co to znaczy? Gdzie aktualizacja salda? W IVR masz aktualne, sms-em
    masz aktualne. Nie rozumiem.

    Na karcie? Masz pokrecone, ale na pewno nie dwa dni, gora 24h (w
    najbardziej niekorzystnej sytuacji - nie pamietam takiej juz dlugo).

    > I jak sie tak człowiek zastanowil to wyszło ....
    > ze BGZ jest lepszy od Raiffeisena!

    E, bo pytania tendencyjne. Ja tam rb nie zamienie poki co na nic innego.

> [...]
    > zamian. BGZ zainwestował w system internetowy, IVR, oddziały..... ciekawe co z

    Pewien nie wymieniony z imienia i nazwiska pracownik RB (acz innego
    pionu) twierdzi ze lada moment ma byc kanal internetowy.

    Tylko ze ja z doswiadczenia wiem ze mi kanal internetowy nie jest
    potrzebny. Wszystko place telefonicznie z RB.

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-02-05 15:26:52
    Od: <y...@y...pl>

    > Ale chyba vc debetowej nie dostaniesz w rb?
    Jescze mam za jedyne 36 zł w zeszłym roku. Od nowego tyklo dla konta Active!

> [...]
    >
    > Nie dodales dosc waznej informacji ze wyplata z kazdego obcego bankomatu
    > 1zl. W takiej sytuacji ilosc nie gra juz takiej roli.
    Zgoda przy 4 na mieście to z tego kożystam ale przy 30 to mam już prawie w
    każdym miejscu w którym bywam.
    Po transakcji.
    Przykład 1. Salda z polcardu schodzą do BGZ codziennie, a w RB tylko blokady.
    Przkład 2 wypłata z bankomatu jest w Integrum widoczna od razu a w RB po jakimś
    czasie (zwykle faktycznie 24 h ale bywa ido 2 dni! bo kiedyś miałem)
    > W IVR masz aktualne, sms-em masz aktualne. Nie rozumiem.
    no właśnie nie bardzo
    W IVR to jeszcze jest podobnie ale w SMS z RB zawsze mam saldo z końca
    poprzedniego dnia.

    > E, bo pytania tendencyjne. Ja tam rb nie zamienie poki co na nic innego.
    Toteż nie mówię że jest zupełnie do bani. Ale BGZ sie poprawił na tyle ze można
    o nim myślec poważnie.

    > Pewien nie wymieniony z imienia i nazwiska pracownik RB (acz innego
    > pionu) twierdzi ze lada moment ma byc kanal internetowy.
    Jak pytalem kumpla "z branży" pół roku temu to też tak mówił.
    > Tylko ze ja z doswiadczenia wiem ze mi kanal internetowy nie jest
    > potrzebny. Wszystko place telefonicznie z RB.
    Proponuje żebyś spróbował zdefiniować transakcję po 22. Albo sprawdził sobie
    saldo i ostatnie transakcje w IVR jak ci się spieszy.
    Ja tam lubie widziec co robię i dostęp przez internet jest dla mnie
    przystępniejszy.

    Generalnie miałem na celu nietyle dokopanie RB co pochwalenie BGZ.
    pozdrawiam
    Yorge.

  • 4. Data: 2002-02-05 15:41:11
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Feb 05, 2002 at 04:26:52PM +0100, y...@y...pl wrote:

    > Jescze mam za jedyne 36 zł w zeszłym roku. Od nowego tyklo dla konta Active!

    To prawda.

    > tu (puki co) mieszkam.

    Aha.

    > Zgoda przy 4 na mieście to z tego kożystam ale przy 30 to mam już prawie w
    > każdym miejscu w którym bywam.

    I znow - ja sie na nie natknac nie moge ;-)

> [...]
    > czasie (zwykle faktycznie 24 h ale bywa ido 2 dni! bo kiedyś miałem)

    Zgadzam sie ze 'jest jakos dziwnie' ;-)

    > no właśnie nie bardzo
    > W IVR to jeszcze jest podobnie ale w SMS z RB zawsze mam saldo z końca
    > poprzedniego dnia.

    Mowisz o tych wysylanych rano? Tak, tym sie zdarza ze sa od sasa do
    lasa ;-(

    Ale wyslane maja w 95% onlineowe dane.

    > Toteż nie mówię że jest zupełnie do bani. Ale BGZ sie poprawił na tyle ze można
    > o nim myślec poważnie.

    Ja sie przeniose jak bedzie VISA Lepper ;-)

    > Jak pytalem kumpla "z branży" pół roku temu to też tak mówił.

    Ja tam mowilem o pracowniku RB. A swoja droga musze zobaczyc jaki mi
    termin podal.

    > Proponuje żebyś spróbował zdefiniować transakcję po 22. Albo sprawdził sobie

    Nie da sie. Wiem.

    > saldo i ostatnie transakcje w IVR jak ci się spieszy.

    Albo z komorki.

    > Ja tam lubie widziec co robię i dostęp przez internet jest dla mnie
    > przystępniejszy.

    A ja zameczam panienki z rlini. Albo robia mi za "human interface to
    grep" ;-)

    > Generalnie miałem na celu nietyle dokopanie RB co pochwalenie BGZ.
    > pozdrawiam

    BGZ ze wzgledu na cala zaszlosc mi troche 'jedzie'. Acz szkoda ze RB
    tak zostaje daleko z tylu. Na dokladke po wprowadzeniu kanalu
    internetowego pewnie kaza sobie placic za przelewy via operator ;-(

    Nie, takich informacji nie mialem, ale wszyscy ida sladem citi.

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-02-05 15:49:01
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > Zgoda przy 4 na mieście to z tego kożystam ale przy 30 to mam już prawie w
    > każdym miejscu w którym bywam.

    Przepraszam, że się wtrącę. Powinno być [korzystam]
    Ja też robię błędy, ale już trzeci Twój post czytam z [kożystam] i przysłania
    mi treść :)).

    Pozdrawiam bardzo serdecznie
    -As-

  • 6. Data: 2002-02-05 16:02:45
    Od: <y...@y...pl>

    > Ja tam mowilem o pracowniku RB. A swoja droga musze zobaczyc jaki mi
    > termin podal.
    rlinki w listpadzie przebakiwały ze nad tym pracują.
    Czyli skoro rlinkom cos powiedzieli to znaczy ze sa juz blisko.
    Chetnie bym sie zglosil do testowania jak w BGZcie to moze tez cos fajnego
    trafię.
    Zapytaj tego kumpla co?
    > A ja zameczam panienki z rlini. Albo robia mi za "human interface to
    > grep" ;-)
    I tu problem .... ze 2 razy zdazylo mi sie ze pani nie chciala i grzecznie acz
    stanowczo wyslala mnie z powrotem do IVR.

    > BGZ ze wzgledu na cala zaszlosc mi troche 'jedzie'. Acz szkoda ze RB
    > tak zostaje daleko z tylu. Na dokladke po wprowadzeniu kanalu
    > internetowego pewnie kaza sobie placic za przelewy via operator ;-(
    To mnie nie rusza, co wiecej sadze ze to jest koniecznosc. Koszta operatora vs.
    koszta systemu na klienta są pewnie sporo wyższe.

    > Nie, takich informacji nie mialem, ale wszyscy ida sladem citi.
    I to mnie najbardziej wk....
    Bo byłem juz klientem PKOSA jak stawal o sie lepszym bankiem i skaszanialo
    Bylem kientem HB i mialem karte citi. Połaczyli sie i dupa. Miałem konto
    firmowe w PBK.......
    Przez ostatni rok pobawiłem sie 8 kontami osobistymi i niestety nie bede już
    klientem Inteligo, Lucasa, Milenium, BPH, Citibanku,......
    Wychodzi na to że zostaje mi mBank albo faktycznie przeniose sie do Niemiec
    gdzie i tak mam ostatnio więcej zamówień niż w Polsce

    Yorge.

  • 7. Data: 2002-02-05 16:05:22
    Od: <y...@y...pl>

    > Przepraszam, że się wtrącę. Powinno być [korzystam]
    > Ja też robię błędy, ale już trzeci Twój post czytam z [kożystam] i przysłania
> [...]
    Dzieki
    niestety korzystam z wynalazka z niemieckim wordem
    Y.

  • 8. Data: 2002-02-05 17:02:56
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    5 Feb 2002 15:41:30 +0100, w
    <5...@n...onet.pl>, <y...@y...pl>
    napisał(-a):

> [...]
    > kolekcjonerzy kart też. Dawno tam nie zagladałem ale po tym co zrobiło Inteligo

    Więc ja też przeleciałem sobie demko -- no i jestem b. zadowolony. Tak
    bardzo, że jak najszybciej zakładam tam sobie konto :).

    Różne alarmy, zdefiniowane przelewy oraz lista kontrahentów,
    profilowanie strony (trochę słabe, ale jest :)), no i prawdziwą
    perełkę, jaką jest status dyspozycji.

    Tylko % marny, niestety...

  • 9. Data: 2002-02-06 07:52:03
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Feb 05, 2002 at 05:02:45PM +0100, y...@y...pl wrote:

    > Chetnie bym sie zglosil do testowania jak w BGZcie to moze tez cos fajnego
    > trafię.

    Nie sadze, jakos odnosze wrazenie ze RB jest pod tym wzgledem duzo
    bardziej zamkniety.

    > Zapytaj tego kumpla co?

    Zaraz smaruje do neigo.

    > I tu problem .... ze 2 razy zdazylo mi sie ze pani nie chciala i grzecznie acz
    > stanowczo wyslala mnie z powrotem do IVR.

    A, to zalezy jakie pytania zadajesz. Ja sie nie pytam o ostatnie 5
    transakcji tylko mowie ze kiedys tam, najlepiej >dwa tygodnie
    wczesniej miala wplynac kasa i ona szuka. Zawsze szukala. Pewnie
    teraz sobie mnie zapisza i przestanie ;-(

    > To mnie nie rusza, co wiecej sadze ze to jest koniecznosc. Koszta operatora vs.
    > koszta systemu na klienta są pewnie sporo wyższe.

    To mnie rusza. Bo ja chce miec to za darmo i przez telefon i przez
    internet. Bo dla mnie internet nie jest _zastapieniem_ kanalu
    telefonicznego, a jedynie dodatkiem.

> [...]
    > Bylem kientem HB i mialem karte citi. Połaczyli sie i dupa. Miałem konto

    pekaosa nie mialem, ale mialem citi i pbk. I doskonale rozumiem ;-(

    > Przez ostatni rok pobawiłem sie 8 kontami osobistymi i niestety nie bede już
    > klientem Inteligo, Lucasa, Milenium, BPH, Citibanku,......

    A lucas dlaczego nie?

    > Wychodzi na to że zostaje mi mBank albo faktycznie przeniose sie do Niemiec
    > gdzie i tak mam ostatnio więcej zamówień niż w Polsce

    Poczekaj pol roku, wtedy nawet formalnie nikt sie nie przyczepi ;-)

    --

    --w

  • 10. Data: 2002-02-07 14:51:25
    Od: <y...@y...pl>

    > Nie sadze, jakos odnosze wrazenie ze RB jest pod tym wzgledem duzo
    > bardziej zamkniety.
    A szkoda bo bank zamknięty na glosy klientow szybciej ich traci.

    > Zaraz smaruje do neigo.
    TX
    Co do numeru z szukaniem wpłaty to na to nie wpadłem.

    > To mnie rusza. Bo ja chce miec to za darmo i przez telefon i przez
    > internet. Bo dla mnie internet nie jest _zastapieniem_ kanalu
    > telefonicznego, a jedynie dodatkiem.
    Dla mnie Internet jest najważniejszym kanałem.
    Wprawdzie w Polsce telecentum mam "za darmo" ale poza już nie.
    A ja niestety dużo jeżdże

    > A lucas dlaczego nie?
    Otwarcie konta trwało 20 miut a rozpatrzenie reklamacji 4 miesiące. a 0dsetek
    od zablokowanej kwoty nie oddali.

    > Poczekaj pol roku, wtedy nawet formalnie nikt sie nie przyczepi ;-)
    Wiem ale ja od września mam prawo pobytu i pracy ;-)
    Yorge