eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankieIntegrum kontratakuje › Re: eIntegrum kontratakuje
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!newsgat
    e.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: <y...@y...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: eIntegrum kontratakuje
    Date: 7 Feb 2002 15:51:25 +0100
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 41
    Message-ID: <3...@n...onet.pl>
    References: <2...@d...pingwin.waw.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1013093485 2479 192.168.240.245 (7 Feb 2002 14:51:25 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 7 Feb 2002 14:51:25 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 217.153.26.97, 213.180.130.21
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.01; Windows 98)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:161362
    [ ukryj nagłówki ]

    >
    > On Tue, Feb 05, 2002 at 05:02:45PM +0100, y...@y...pl wrote:
    >
    > > Chetnie bym sie zglosil do testowania jak w BGZcie to moze tez cos fajnego
    > > trafię.
    >
    > Nie sadze, jakos odnosze wrazenie ze RB jest pod tym wzgledem duzo
    > bardziej zamkniety.
    A szkoda bo bank zamknięty na glosy klientow szybciej ich traci.
    >
    > > Zapytaj tego kumpla co?
    >
    > Zaraz smaruje do neigo.
    TX
    Co do numeru z szukaniem wpłaty to na to nie wpadłem.

    > > To mnie nie rusza, co wiecej sadze ze to jest koniecznosc. Koszta operatora
    vs.
    > > koszta systemu na klienta są pewnie sporo wyższe.
    >
    > To mnie rusza. Bo ja chce miec to za darmo i przez telefon i przez
    > internet. Bo dla mnie internet nie jest _zastapieniem_ kanalu
    > telefonicznego, a jedynie dodatkiem.
    Dla mnie Internet jest najważniejszym kanałem.
    Wprawdzie w Polsce telecentum mam "za darmo" ale poza już nie.
    A ja niestety dużo jeżdże
    ...
    > > Przez ostatni rok pobawiłem sie 8 kontami osobistymi i niestety nie bede
    już
    > > klientem Inteligo, Lucasa, Milenium, BPH, Citibanku,......
    >
    > A lucas dlaczego nie?
    Otwarcie konta trwało 20 miut a rozpatrzenie reklamacji 4 miesiące. a 0dsetek
    od zablokowanej kwoty nie oddali.

    > Poczekaj pol roku, wtedy nawet formalnie nikt sie nie przyczepi ;-)
    Wiem ale ja od września mam prawo pobytu i pracy ;-)
    Yorge

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1