  • 1. Data: 2002-02-05 14:29:40
    Temat: ING - maestro prepaid
    Od: Radek Stachowiak <r...@U...alter.pl>

    Witam,

    chcialem tylko doniesc ze ING spisuje sie ok i te karty trafily do
    wiekszosci oddzialow, a nie tylko do 6 regionalnych jak stoi na ich WWW.
    Jesli wiec ktos tym jest zainteresowany, to niech zadzwoni do swojego
    oddzialu, duza szanse ze jest. Ja wszystko zalatwilem w 20 minut.

    --
    radoslaw.

  • 2. Data: 2002-02-05 14:45:39
    Temat: Re: ING - maestro prepaid
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Radek Stachowiak" <r...@U...alter.pl> napisał w wiadomości
    karty trafily do
    > wiekszosci oddzialow, a nie tylko do 6 regionalnych jak stoi na ich WWW.

    Jesteś pracownik?
    W Zabrzu, jak pisano nie ma.

  • 3. Data: 2002-02-05 14:59:43
    Od: Radek Stachowiak <r...@U...alter.pl>

    In article <a3or82$em3$1@news.onet.pl>, inkoguto wrote:

    > karty trafily do
    >
    > Jesteś pracownik?
    > W Zabrzu, jak pisano nie ma.

    no cos ty :) ja byc klient zadowolony z karty do bankomatow :) /euronet olal
    moje miasteczko i zabral swoj jedyny bankomat/

    bylem pierwszym u siebie testowym :) ale panie sie ok spisaly.

    na razie ciesze sie ze za darmo mozna zasilac przelewami, no i mozna
    drobne (10zl) wyplacac. szkoda ze wyciag taki drogi, bo to jest fajna
    sprawa, ale ogolnie jest to produkt ktory idealnie _mi_ pasuje
    wypelniajac brakujaca dziure.

    --
    radoslaw.