  • 1. Data: 2002-02-05 13:24:02
    Temat: Inteligo - kto sie jeszcze zlapie :)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    http://epieniadze.onet.pl/inteligo/tabela.html

    --

    ------
    Amra the Freelancer
    www.amra.info
    www.e-amra.biz
    Moja strona o Egipcie http://egipt.amra.pl

  • 2. Data: 2002-02-05 14:56:36
    Temat: Re: Inteligo - kto sie jeszcze zlapie :)
    Od: <y...@y...pl>

    > http://epieniadze.onet.pl/inteligo/tabela.html
    >
    > --
    >
    > ------
    > Amra the Freelancer
    > www.amra.info
    > www.e-amra.biz
    > Moja strona o Egipcie http://egipt.amra.pl

    Teoretycznie zakładając konto z takiej reklamy powinieneś mieć warunki takie
    jak w rekalmie !
    Ciekawe czy ktoś sie pokusi o zamknięcie i próbę otwarcia na tamtych warunkach?
    Y.

  • 3. Data: 2002-02-05 15:39:45
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik <y...@y...pl> napisał w wiadomości

    > Teoretycznie zakładając konto z takiej reklamy
    powinieneś mieć warunki takie
    > jak w rekalmie !

    Przypomniał mi sie przypadek jednego ludka chyba z
    Kanady. Otóż "padł" on ofiara reklamy firmy typu
    nasza Tepsa a konkretnie że firma owa założy
    każdemu telefon za 50 $ (kwota zmyslona, nie
    pamiętam) , poszedł zlozyc wnosek który zostal
    przez firme odrzucony bo okazało się że facet
    mieszkał gdzieś w jakimś mało uczęszczanym
    miejscu poza miastem (gdzieś w lasku). Złóżyl
    sprawę do sądu i wygrał. Sąd uznał ową reklamę
    jako komkretną obietnice /ofertę z której firma
    powinna sie wywiązać no i ...... musieli ciągnąć
    ileś kilometrów tego kabla do małego domku :-))

    Sark

  • 4. Data: 2002-02-05 17:35:24
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <a...@s...in.pl>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jako komkretną obietnice /ofertę z której firma
    > powinna sie wywiązać no i ...... musieli ciągnąć
    > ileś kilometrów tego kabla do małego domku :-))
    O ile mi wiadomo to:
    Nie w Kanadzie tylko w Finlandii, pod kolem
    podbiegunowym bez mala.. I byla to nadrozsza
    linia telef. swiata bo kosztowala firme telekom
    ponoc cos kolo 2 mln $

  • 5. Data: 2002-02-09 12:16:26
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl> (Jaroslaw Andrzejewski)

    Tue, 5 Feb 2002 14:24:02 +0100, "AMRA" <a...@a...com>
    napisał(-a):

    >http://epieniadze.onet.pl/inteligo/tabela.html

    oczywiście pod 0800121121 są zdziwieni i twierdzą, że ktoś "zapomniał
    uaktualnić".

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2002-02-12 11:55:23
    Od: m...@t...pl (Moth)

    Tak sie sklada ze to nie jest strona Inteligo tylko onet-u wiec nie
    wolno sie przyczepiac, a poza tym jezeli chodzi o oplaty za konto i
    nowy regulamin to rzeczywiscie forma zawiadomienia klienta nie byla
    najlepsza, ale zmiany sa normalne i nastapial w kazdym banku. zerowe
    oplaty moga utrzymywac sie w pierwszym roku dzialalnosci, ale potem
    zawsze inwestorzy przyciskaja bo chca zeby sie zwracalo, nie ma firm
    ktore robia cos za darmo.

    Bylo za darmo bo liczylo sie sciagniecie klientow i juz.

    Po za tym oplaty maja zwalczac gostkow ktorzy zalozyli sobie konta dla
    kasy z kregu przyjaciol.

  • 7. Data: 2002-02-19 17:31:30
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Po za tym oplaty maja zwalczac gostkow ktorzy zalozyli sobie konta dla
    > kasy z kregu przyjaciol.

    Na tej liscie ilu takich bylo...

  • 8. Data: 2002-02-19 17:47:02
    Od: "Baffon" <b...@w...pl>

    > Na tej liscie ilu takich bylo...

    Napewno masz racje ale czy to co wyprawia ten zarzad nie przekracza granic
    dobrego smaku???