  • 11. Data: 2002-02-07 15:04:25
    Temat: Re: eIntegrum kontratakuje
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Feb 07, 2002 at 03:51:25PM +0100, y...@y...pl wrote:

    > > Zaraz smaruje do neigo.
    > TX

    Odpowiedz pol-oficjalna - drugi kwartal. Byc moze faktycznie bedzie to
    koniec drugiego kwartalu.

    > Dla mnie Internet jest najważniejszym kanałem.
    > Wprawdzie w Polsce telecentum mam "za darmo" ale poza już nie.
    > A ja niestety dużo jeżdże

    A to dosc wazny argument.

    > Otwarcie konta trwało 20 miut a rozpatrzenie reklamacji 4 miesiące. a 0dsetek
    > od zablokowanej kwoty nie oddali.

    Zawsze twierdze ze co prawda szybkosc otwierania rachunku jest wazna,
    ale najwazniejsza jest pozniejsza wspolraca z bankiem.

    > Wiem ale ja od września mam prawo pobytu i pracy ;-)

    He, he. I wcale nie powiem ze szczesciaz bo nie jest dobrze jesli za
    robota trzeba wyjezdzac z kraju. A jeszcze gorzej jak sie to robi z
    uwagi na "oryginalne prawo". Cale prawo.

    --

    --w

  • 12. Data: 2002-02-07 17:05:54
    Od: <y...@y...pl>

    > Odpowiedz pol-oficjalna - drugi kwartal. Byc moze faktycznie bedzie to
    > koniec drugiego kwartalu.
    Fajnie. Sami to robią? Ostatnio widziałem że nawet paru osób do projektu
    szukali.

> [...]
    > robota trzeba wyjezdzac z kraju. A jeszcze gorzej jak sie to robi z
    > uwagi na "oryginalne prawo". Cale prawo.
    Prowadze własny interes. Potrzebowałem wspólnika po tamtej stronie żeby
    przenieść produkcję tam. Oszczedzam kupę kasy na VATie za materiały, bo części
    z nich nie muszę już importować do Polski, teraz sprzedaję tu tylko gotowy
    produkt.
    Yorge

  • 13. Data: 2002-02-07 23:37:35
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Feb 07, 2002 at 06:05:54PM +0100, y...@y...pl wrote:

    > Fajnie. Sami to robią? Ostatnio widziałem że nawet paru osób do projektu
    > szukali.

    E, tak go przyciskac nie bede, a sam wczesniej nie wpadlem aby go o to
    pytac ;-)

    Ale mysle ze nalezy spojrzec jak to wyglada w .at czy innym .hu - nei
    sadze aby jakos strasznie odstawali od innych oddzialow.

    A czy ja potepiam? ;-)

    --

    --w