    From: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: eIntegrum kontratakuje
    Date: 5 Feb 2002 16:07:16 +0100

    On Tue, Feb 05, 2002 at 03:41:30PM +0100, y...@y...pl wrote:

    > Raiffeisen Bank standard BGŻ eIntegrum

    > VC 85zł 35 zł

    Ale chyba vc debetowej nie dostaniesz w rb?

    > Obsługa (W Warszawie i okolicach)
    >
    > Odziały tak (4?) tak (7?)
    > Bankomaty 4 30

    RB ma swoich juz 15 (w polsce).

    Nie dodales dosc waznej informacji ze wyplata z kazdego obcego bankomatu
    1zl. W takiej sytuacji ilosc nie gra juz takiej roli.

    > Aktualizacja salda 2 dni on line

    Co to znaczy? Gdzie aktualizacja salda? W IVR masz aktualne, sms-em
    masz aktualne. Nie rozumiem.

    Na karcie? Masz pokrecone, ale na pewno nie dwa dni, gora 24h (w
    najbardziej niekorzystnej sytuacji - nie pamietam takiej juz dlugo).

    > I jak sie tak człowiek zastanowil to wyszło ....
    > ze BGZ jest lepszy od Raiffeisena!

    E, bo pytania tendencyjne. Ja tam rb nie zamienie poki co na nic innego.

    > Patrze sobie na te 2 banki i tak mysle ze jednemu zaczyna zależeć a drugiemu
    > wrecz przecienie. RB skasował wiekszość zales konta standard nie dając nic w
    > zamian. BGZ zainwestował w system internetowy, IVR, oddziały..... ciekawe co z
    > tego wyjdzie.

    Pewien nie wymieniony z imienia i nazwiska pracownik RB (acz innego
    pionu) twierdzi ze lada moment ma byc kanal internetowy.

    Tylko ze ja z doswiadczenia wiem ze mi kanal internetowy nie jest
    potrzebny. Wszystko place telefonicznie z RB.

    --

    --w