  • 1. Data: 2002-01-10 10:55:27
    Temat: e-konto w lukas banku, polecacie?
    Od: "Robert" <r...@c...net>

    Witam, jak w temacie.
    Nie znam tego banku, chetnie wyslucham opini.
    Pozdrawiam

    Robert

  • 2. Data: 2002-01-10 12:26:22
    Temat: Re: e-konto w lukas banku, polecacie?
    Od: "Witek" <b...@w...pl>

    Zalozylem 3 mies temu i jak na razie bez klopotow,
    ale nie korzystalem np z PZ wiec nie wiem jak dziala.

  • 3. Data: 2002-01-10 14:00:57
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    > Witam, jak w temacie.
    > Nie znam tego banku, chetnie wyslucham opini.
    > Pozdrawiam

    Zaleta: siedzisz sobie a konsultant robi wszystko, lacznie z obsluga
    kasowa - nie latasz od okienka do okienka.
    Wady: mozesz trafic na kiepskiego konsultanta.
    Z czasem znajdziesz sobie ulubionego, ja mam dwie panie w Gdansku. Jedna
    mloda i ladna, druga starsza, tega ale tega w rozumie rowniez :-)

    AO

  • 4. Data: 2002-01-10 14:47:52
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jan 10, 2002 at 03:00:57PM +0100, Artur O. wrote:

    > Zaleta: siedzisz sobie a konsultant robi wszystko, lacznie z obsluga
    > kasowa - nie latasz od okienka do okienka.
    > Wady: mozesz trafic na kiepskiego konsultanta.

    Ja bym powiedzial tak - siedzi sobie a konsultantka robi
    wszystko. Wada - mozesz trafic na konsultanta.

    BP,NMSP ;-)

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-01-10 18:26:33
    Od: Paweł T. STECKI <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@c...net> napisał
    > Witam, jak w temacie.
    > Nie znam tego banku, chetnie wyslucham opini.

    Witam,

    generalnie to calkiem dobre konto, dostep przez inet, telefon, w razie czego
    mozne pojsc do oddzialu.
    Oprocentowanie rozsadnie. Konto (zaleznie od wariantu), przelewy i VE za
    free, wyplata z bankomatow BZWBK i Euronetow przy placowkach za free.

    Minusem jest trzymiesieczny okres kapitalizacji odsetek na koncie. Czasem
    mozna trafic na niekompetentnego konsultanta i ostatnio zdarzaja sie im
    przypadki zablokowania sie dostepu do konta (bylo juz na grupie) co owocuje
    brakiem dostepu do konta przez conajmniej dzien.

    Konto mam juz od 1999 roku i generalnie nie narzekam.

    Pozdrawiam,
    P.

  • 6. Data: 2002-01-10 18:59:57
    Od: "maryan" <m...@b...pl>

    > Ja bym powiedzial tak - siedzi sobie a konsultantka robi
    > wszystko. Wada - mozesz trafic na konsultanta.

    Na temat konsultantek w oddziale nie moge sie niestety wypowiedziec,
    bo nie mialem dluzszej przyjemnosci... ;-))
    ale na temat niedysponentek w LLini juz tak, wiec sobie ponarzekam!

    Jakis miesiac temu zakladalem sobie ePakiet... i do tej pory NIE UDALO mi
    sie go
    aktywowac. Wiec troche pytalem na lLince co jest grane, ale jakos ciezko sie
    z nimi
    rozmawia. Jakies to niekumate - wmawia mi, ze to jest mój blad (podobno
    wpisalem
    zle haslo podczas pierwszej aktywacji telefonicznej, a mam identyczne w
    mBanku
    i Inteligo, wiec jestem pewien ze bylo poprawne), natomiast na grupie
    przynajmniej
    5 osób mialo podobny problem!?! W oddziale tez przyznaja, ze bylo juz kilka
    reklamacji
    na to samo, a Paniusia twierdzi, ze ona pierwszy raz o tym slyszy i ze nie
    ma innej
    mozliwosci jak wyciagnac 3zl na zmiane hasla... oczywiscie w najblizszym
    oddziale
    bo przez telefon nie da sie tego zrobic - jakis paradoks, skoro mozna
    zalozyc konto
    przez net i telefon (czyli bez wizyty w oddziale, to dlaczego mam
    zapierdzielac 80 km
    do najblizszego oddzialu jesli im sie cos wykrzaczy w systemie?)
    ...na ale mus to mus, w oddziale cos tam poprawiali (bo oczywiscie nie
    zamierzalem placic
    za zmiane hasla ;-)) i podobno mialo dzisiaj byc aktywne z haslem, któro
    "uwarzalem" za
    prawidlowe... dzwonie wiec przed chwila na lLinke i dalej klapa.

    Haslo mam bledne. Chyba dam sobie spokuj i predzej zamkne to konto niz
    po raz kolejny bede sie fatygowal do oddzialu! A planowalem zmienic sobie
    karte kredytowa z Mille na Lukasa ;-)) No cóz....

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 7. Data: 2002-01-11 10:35:19
    Od: Fux <f...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 10 Jan 2002 11:55:27 +0100, "Robert" <r...@c...net>
    napisał(a):

    >Witam, jak w temacie.
    >Nie znam tego banku, chetnie wyslucham opini.
    >Pozdrawiam
    >
    >Robert

    Ja mam to konto już 3 miesiące, wszystko zależy od tego, czy chcesz by
    to konto było jakby Twoim kontem głównym, czyli do wszyskiego, do
    wpływów z tytułu wynagrodzenia, wpłat, przelewów, płatności kartą itp.
    Otóż ja używam go wyłącznie do wpłat i przelewów. Poprostu jeśli
    wykonujesz dużo wypłat z bankomatu i płatności kartą w sklepach, nie
    jesteś po kilkunastu takich operacjach w stanie stwierdzić ile
    faktycznie posiadasz gotówki na koncie. Płatności kartą są ksiegowane
    w terminie tygodniowym, wypłaty bankomatowe 3 dniowym. Dlatego jeśli
    chcesz mieć aktualne saldo swojego rachunku, musisz prowadzić
    dodatkowe notatki, by się nie pogubić. Ja posiadam drugie konto w
    Inteligo, tam takie historie nie maja miejsca, wszystko księgowane
    jest na bieżąco, a o każdym wpływie i wypływie z konta możesz być
    powiadamiany SMS w chwili po dokonaniu jakiejkolwiek transakcji. Ach i
    jeszcze jedno, czesto gesto by połączyć się z serwerem Lukasa, trzeba
    przeczekać mase czasu, co też jest konkretną porażką. Oni aktualizacji
    konta dokonują jakoś raz czy dwa razy w dniu, jeśli chcesz ręcznie
    dokonac takiej aktualizacji musisz wlasnie połaczyć sie z serwerem co
    może przyspożyć człowieka o ból głowy. Także takie są moje wrażenia,
    jesli już to jako konto dodatkowe do przelewów i wpłat.

  • 8. Data: 2002-01-12 21:01:35
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 10 Jan 2002 19:59:57 +0100, "maryan" <m...@b...pl>
    wrote:

> [...]
    >sie go
    >aktywowac. Wiec troche pytalem na lLince co jest grane, ale jakos ciezko sie

    Nic dziwnego, ze ciezko Ci sie bylo dogadac skoro z pracownikami
    Lukasa rozmawiales o produkcie Fortisa :-)))
    Tak, wiem miales na mysli eKonto ale PPNMSP ;-)

    Swoja droga banki wykazuja bardzo malo inwencji w nazwach produktow
    internetowych.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 9. Data: 2002-01-12 21:48:41
    Od: "maryan" <m...@b...pl>

    > Nic dziwnego, ze ciezko Ci sie bylo dogadac skoro z pracownikami
    > Lukasa rozmawiales o produkcie Fortisa :-)))
    > Tak, wiem miales na mysli eKonto ale PPNMSP ;-)

    Hmmm... no wlasnie ;-))
    Ale juz mi sie udalo to wyjasnic, po prostu podczas pierwszej
    aktywacji, mimo podania kodów przez telefon i potwierdzenia
    przez automat, ze transakcja zostala zakonczona "pomyslnie",
    konto wcale nie zostalo aktywowane! [problemy systemowe?!?]
    - co za tym idzie, ustalone haslo nie moglo sie zgadzac ani
    w net`cie, ani na lLini ;-(((

    Tylko dlaczego dopiero w oddziale to zauwazono, a nie podczas
    rozmowy z niedysponentka? Te 80 km., Sic!
    Zatem wczoraj ponownie nadawalem sobie haslo... i zobaczymy ;-))
    Albo sie uda, albo zbieram zabawki i zamykam to konto ;-(

    Pozdrawiam
    Marcin