  • 1. Data: 2002-01-10 10:58:05
    Temat: Informacja w PKO BP
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

    Byłem właśnie w PKO BP (II oddział w Białymstoku, gdyby to kogoś
    interesowało) - kolejka wiadomo jaka, podszedłem do wolnego okienka coby
    się zapytać o prowizję za wpłaty na niestandardowych drukach (na pbb
    dowiedziałem się o zmianach). Niedysponentka nie bardzo wiedziała o co
    chodzi, ale wszystko słyszał stojący obok ochroniarz. Człowiek ten przejął
    inicjatywę - poinformował mnie o wysokości prowizji, potem wziął numer
    rachunku, na który chciałem wpłacać i sprawdził w kasie (z pomocą kasjerki),
    czy płacąc na ten numer zapłacę prowizję i czy mogę to zrobić (bez prowizji)
    na druku niestandardowym.
    Rozminął się z powołaniem, czy co? ;-)

    Rafał

  • 2. Data: 2002-01-10 11:42:08
    Temat: Re: Informacja w PKO BP
    Od: ROBBO <r...@r...si.ec.pl>

    Rafal Rajczuk <r...@s...onet.pl> wrote:
> [...]
    > czy płacąc na ten numer zapłacę prowizję i czy mogę to zrobić (bez prowizji)

    Moze jakis czytelink pbb pracuje jako ochroniarz

    --
    Pawel "ROBBO" Kaminski email:r...@s...ec.pl tel+48605077548
    Muzeum Telefonów Komórkowych - http://www.mtk.prv.pl/

  • 3. Data: 2002-01-10 13:37:01
    Od: "Sławomir Krysztofowicz" <k...@z...com.pl>

    Kogo chcecie zwolnić z paracy ??????????

    Użytkownik ROBBO <r...@r...si.ec.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a1jumg$drt$...@n...tpi.pl...

  • 4. Data: 2002-01-10 13:50:36
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

    > Kogo chcecie zwolnić z paracy ??????????

    A propos: wiecie jaki to jest kierownik-zboczeniec?
    Taki co to krzyczy: "Ja was wszystkich wypier****". ;-)

    Rafał

  • 5. Data: 2002-01-10 18:03:54
    Od: "Jan Kowalski" <d...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a1js61$868$1@news.onet.pl...
> [...]
    > interesowało) - kolejka wiadomo jaka, podszedłem do wolnego okienka coby
    > się zapytać o prowizję za wpłaty na niestandardowych drukach (na pbb

    Ale czy wpłacałeś i czy udało się wpłacić?

    Jan