eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankie-konto w lukas banku, polecacie? › Re: e-konto w lukas banku, polecacie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "maryan" <m...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: e-konto w lukas banku, polecacie?
    Date: Thu, 10 Jan 2002 19:59:57 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 46
    Message-ID: <a1kujo$4j2$3@news.tpi.pl>
    References: <a1jruj$kjk$1@news.tpi.pl> <a1k6uv$std$1@news.tpi.pl>
    <2...@d...pingwin.waw.pl>
    Reply-To: "maryan" <m...@b...pl>
    NNTP-Posting-Host: pa4.przemysl.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1010695609 4706 213.77.220.4 (10 Jan 2002 20:46:49 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 10 Jan 2002 20:46:49 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2919.6700
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2919.6700
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:153811
    [ ukryj nagłówki ]

    > > Zaleta: siedzisz sobie a konsultant robi wszystko, lacznie z obsluga
    > > kasowa - nie latasz od okienka do okienka.
    > > Wady: mozesz trafic na kiepskiego konsultanta.
    >
    > Ja bym powiedzial tak - siedzi sobie a konsultantka robi
    > wszystko. Wada - mozesz trafic na konsultanta.

    Na temat konsultantek w oddziale nie moge sie niestety wypowiedziec,
    bo nie mialem dluzszej przyjemnosci... ;-))
    ale na temat niedysponentek w LLini juz tak, wiec sobie ponarzekam!

    Jakis miesiac temu zakladalem sobie ePakiet... i do tej pory NIE UDALO mi
    sie go
    aktywowac. Wiec troche pytalem na lLince co jest grane, ale jakos ciezko sie
    z nimi
    rozmawia. Jakies to niekumate - wmawia mi, ze to jest mój blad (podobno
    wpisalem
    zle haslo podczas pierwszej aktywacji telefonicznej, a mam identyczne w
    mBanku
    i Inteligo, wiec jestem pewien ze bylo poprawne), natomiast na grupie
    przynajmniej
    5 osób mialo podobny problem!?! W oddziale tez przyznaja, ze bylo juz kilka
    reklamacji
    na to samo, a Paniusia twierdzi, ze ona pierwszy raz o tym slyszy i ze nie
    ma innej
    mozliwosci jak wyciagnac 3zl na zmiane hasla... oczywiscie w najblizszym
    oddziale
    bo przez telefon nie da sie tego zrobic - jakis paradoks, skoro mozna
    zalozyc konto
    przez net i telefon (czyli bez wizyty w oddziale, to dlaczego mam
    zapierdzielac 80 km
    do najblizszego oddzialu jesli im sie cos wykrzaczy w systemie?)
    ...na ale mus to mus, w oddziale cos tam poprawiali (bo oczywiscie nie
    zamierzalem placic
    za zmiane hasla ;-)) i podobno mialo dzisiaj byc aktywne z haslem, któro
    "uwarzalem" za
    prawidlowe... dzwonie wiec przed chwila na lLinke i dalej klapa.

    Haslo mam bledne. Chyba dam sobie spokuj i predzej zamkne to konto niz
    po raz kolejny bede sie fatygowal do oddzialu! A planowalem zmienic sobie
    karte kredytowa z Mille na Lukasa ;-)) No cóz....

    Pozdrawiam
    Marcin


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1