  • 1. Data: 2002-01-10 09:33:57
    Temat: Karty kredytowe w Multi...
    Od: "MTG" <m...@h...pl>

    Taka mala ciakawostka:
    Zakladajac dzis konto w nowiutkim odziale Multi w Bydgoszczy, zlozylem tez
    wniosek o karte debetowa VC.
    Wielce sie zdziwilem, kiedy Multipani wlozyla moj wniosek do teczki z
    napisem "KARTY KREDYTOWE".
    Czyzby jednak moja VC miala byc kredytowa, a nie debetowa?:)))

    pzdr
    Andrzej

  • 2. Data: 2002-01-10 09:59:33
    Temat: Re: Karty kredytowe w Multi...
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...com>

    Użytkownik "MTG" <m...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > napisem "KARTY KREDYTOWE".
    > Czyzby jednak moja VC miala byc kredytowa, a nie debetowa?:)))

    oj chyba nie

    po prostu większość ludzi nazywa kawałek plastiku z paskiem magnetycznym
    kartą kredytową

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 3. Data: 2002-01-10 10:25:45
    Od: "MTG" <m...@h...pl>

    > oj chyba nie
    >
    > po prostu większość ludzi nazywa kawałek plastiku z paskiem magnetycznym
    > kartą kredytową
    >
    > pozdrawiam
    > Piotr Orzechowski

    Ja rozumiem, ze wiekszosc ludzi ale zeby pracownik Multibanku???
    Wydaje mi sie, ze wlasnie obsluga klienta w banku jest od tego zeby ludzi
    edukowac i wskazywac roznice miedzy karta charge, a debetowa.
    pzdr
    Andrzej Baranowski

  • 4. Data: 2002-01-10 10:31:06
    Od: Boban <b...@t...onet.pl>

    MTG napisał(a):

    > Ja rozumiem, ze wiekszosc ludzi ale zeby pracownik Multibanku???
    > Wydaje mi sie, ze wlasnie obsluga klienta w banku jest od tego zeby ludzi
    > edukowac i wskazywac roznice miedzy karta charge, a debetowa.

    A ta piana sie leje dlatego, ze pani wniosek wlozyla do teczki z
    napisem KARTY KREDYTOWE.
    Zawinila wielce niewatpliwie ;-)

    Marek

  • 5. Data: 2002-01-10 11:01:30
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Boban"
    > A ta piana sie leje dlatego, ze pani wniosek wlozyla do teczki z
    > napisem KARTY KREDYTOWE.
    > Zawinila wielce niewatpliwie ;-)

    masz racje "niech sie wstydzi ten co widzi"
    po co podgladal, mogla sobie na segregatorku napisac "plastiki"
    albo jeszcze inaczej ;-))
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-01-10 12:12:46
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Ja rozumiem, ze wiekszosc ludzi ale zeby pracownik Multibanku???
    > Wydaje mi sie, ze wlasnie obsluga klienta w banku jest od tego zeby ludzi
    > edukowac i wskazywac roznice miedzy karta charge, a debetowa.

    Żartujesz ?
    Ja jak idę do banku, to wiem więcej niz niedysponentki.
    To oni się ucza od grupowiczów :-)))
    Raz zrobiłem błąd i zaufałem pracownikowi (na swoje wytłumaczenie mam szybkość
    zmian decyzji w krótki czasie) efekt jest taki, że jestem bez MC :-((
    Grzegorz

  • 7. Data: 2002-01-10 12:14:09
    Od: "MTG" <m...@h...pl>

    > po co podgladal, mogla sobie na segregatorku napisac "plastiki"
    > albo jeszcze inaczej ;-))
    > *** blad ***

    Obiecuje, ze juz nigdy wiecej nie bede podgladal Pan w Multibanku :-)))

    Andrzej

  • 8. Data: 2002-01-10 12:20:04
    Od: "MTG" <m...@h...pl>

    > Żartujesz ?
    > Ja jak idę do banku, to wiem więcej niz niedysponentki.
    > To oni się ucza od grupowiczów :-)))

    To powinien byc pierwszy punkt FAQ:
    Misja czytelnika p.b.b jest edukacja społeczeństwa w zakresie wiedzy o
    bankowosci, ze szczegolnym uwzglednieniem pracownikow bankow. :-)

    Andrzej

  • 9. Data: 2002-01-10 12:46:37
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > To powinien byc pierwszy punkt FAQ:
    > Misja czytelnika p.b.b jest edukacja społeczeństwa w zakresie wiedzy o
    > bankowosci, ze szczegolnym uwzglednieniem pracownikow bankow. :-)

    Nie robię tego za darmo- w ten sposób dostałem kredyt w koncie.
    Ale ten kij ma dwa końce :-(((
    Grzegorz

  • 10. Data: 2002-01-10 20:43:06
    Temat: Odp: Karty kredytowe w Multi...
    Od: "Jan W." <w...@i...pl>

    Użytkownik MTG <m...@h...pl
> [...]
    > napisem "KARTY KREDYTOWE".
    > Czyzby jednak moja VC miala byc kredytowa, a nie debetowa?:)))

    Ładna chociaz to Multipani ?;-) i gdzie ten Multibank w pałacyku czy w
    spichrzu? Rozdawali jakies fanty pierwszym klientom ? Może tez sie skuszę
    ;-)