  • 1. Data: 2002-01-10 07:51:43
    Temat: Może juz było- pisali o nas.
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Witam
    Dopiero co wpadłem na ten artykuł, a nie widziałem postów na ten
    temat:
    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_02010
    3/pieniadze_a_3.ht
    ml#1

    Grzegorz
    PS
    Przepraszam, jeśli już było :-)

  • 2. Data: 2002-01-12 20:46:13
    Temat: Re: Może juz było- pisali o nas.
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 10 Jan 2002 08:51:43 +0100, "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Witam
    >Dopiero co wpadłem na ten artykuł, a nie widziałem postów na ten
> [...]

    Sympatyczne ale troche przeraza mnie opis dla "scisle" poczatkujacych
    jak dostac sie na pbb, a co gorsze takze na karty i ebanki
    Juz i tak nie wyrabiam sie z lektura a wartosc sporej liczby postow na
    pbb jest watpliwa :(

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 3. Data: 2002-01-13 10:12:42
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> wrote:

> [...]
    > jak dostac sie na pbb, a co gorsze takze na karty i ebanki
    > Juz i tak nie wyrabiam sie z lektura a wartosc sporej liczby postow na

    PJO, wracaj!!! Tabuny lamerstwa atakować bedą!!!!

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 4. Data: 2002-01-13 11:29:09
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> wrote in message
> [...]
    > jak dostac sie na pbb, a co gorsze takze na karty i ebanki
    > Juz i tak nie wyrabiam sie z lektura a wartosc sporej liczby postow na

    Jest sobie taka grupa dyskusyjna

    pl.com.security
    I tam poradzono sobie z tym problemem w następujący sposób:
    Grupa stała się moderowana. Moderatorami są osoby które i tak grupę czytają, ale
    przez to
    że posy najpierw trafiają do wyjadaczy więc wszystkie posty nie związane z tematem od
    razu
    są killowane (na skrzynkę każdego moderatora trafia część postów). Problemem
    pozostają
    nadal posty w stylu "Jak najtaniej przesłać pieniądze do banku internetowego?" które
    pomimo istnienia faq'a co i raz na liście się pojawiają. Pozostaje pytanie czy takie
    posty
    należało by odrzucić czy nie.

    Moderacja grupy wzbudzi też zapewne spore kontrowersje (więc pewnie nigdy do tego nie
    dojdzie).

    Moim zdaniem jedynym sposobem rozwiązania problemu byłby podział na podgrupy.

    Na przykład cała przygoda Mailna z kredytem hipotecznym, aż prosi się żeby znalazła
    się na
    oddzielnej grupie pl.biznes.banki.kredyty
    A tak to za miesiąc zginą te posty w gąszczu innych i mogę się założyć, że pojawi się
    pytanie gdzie wziąć kredyt hipoteczny.
    To samo dotyczy też sprawy służba wojskowa, a kredyt na samochód/mieszkanie itp. ( co
    najmniej ze 3 razy w miesiącu ta sprawa powraca).

    Kamil
    c...@h...pl

  • 5. Data: 2002-01-14 12:32:20
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik camokiller <c...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a1rr2o$8a6

> [...]
    internetowego?" które
    > pomimo istnienia faq'a co i raz na liście się pojawiają. Pozostaje pytanie

    Ale jezeli sa chetni zeby odpowiadac na takie posty....

    Karol

  • 6. Data: 2002-01-16 08:37:14
    Od: "B.K." <b...@b...gnet666.pl>

    "camokiller" <c...@h...pl> wrote in message

> [...]
    > To samo dotyczy też sprawy służba wojskowa, a kredyt na
    samochód/mieszkanie itp. ( co
    > najmniej ze 3 razy w miesiącu ta sprawa powraca).

    Spojrz w oczy i powiedz czy wierzysz ze uda sie podzielic banki na podgrupy?
    Nawet jesli to crossposty spowoduja ze ilosc off-topicow jeszcze wzrosnie
    ;-)) Pozatym kryteria podzialu... hmmm...

    B.K.
    remove 666 from my address - usun 666 z mojego adresu