  • 1. Data: 2002-01-10 09:56:08
    Temat: PeKaOsa i gadżety
    Od: "Mariusz" <m...@p...com>

    Tak sobie wczoraj podczas wizyty w V O. PeKaOsa w Szczecinie podpatrzyłem
    jak obsługa przynosi na salę jakieś pudełka w "kolorach" Eurokonta Prestiż i
    Plus - pewnie przeznaczone dla klientów (tak przy okazji może ktoś wie, co
    to było?) i ... dzieli się zawartością, były tam jakieś portfele. Tacy
    wygłodniali pracownicy? Ciekawe, czy dla klientów coś zostało...

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2002-01-10 10:00:24
    Temat: Re: PeKaOsa i gadżety
    Od: m...@s...pl (Marek Mikolajczyk)

    Wiadomosc z wczoraj:
    Wczoraj w poznanskim oddziale PKO SA przy placu
    Wolnosci zabarykadowal sie w pokoju pracownik
    (z zawodu chemik) i zarzadal wyplaty (zaleglej pensji).

    Ponoc policji bylo ....

    Marecki

  • 3. Data: 2002-01-10 10:36:01
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Marek Mikolajczyk"
    > Wczoraj w poznanskim oddziale PKO SA przy placu

    nie ma takiego banku ;-)
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-01-10 10:41:12
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    m...@s...pl (Marek Mikolajczyk) writes:

    > Wczoraj w poznanskim oddziale PKO SA przy placu

    Nie ma takiego banku 8-)

    MJ

  • 5. Data: 2002-01-10 12:07:28
    Od: "Witek" <t...@w...de>

> [...]
    > Wolnosci zabarykadowal sie w pokoju pracownik
    > (z zawodu chemik) i zarzadal wyplaty (zaleglej pensji).
    Po pierwsze byl to PKO BP
    po drugie zrobil to z powodu klopotow osobistych a nie sluzbowych...

    Witek

  • 6. Data: 2002-01-10 12:43:57
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > to było?) i ... dzieli się zawartością, były tam jakieś portfele. Tacy
    > wygłodniali pracownicy? Ciekawe, czy dla klientów coś zostało...

    Nie ma się co dziwić- mają nadwyżki, bo klienci wieją ino się kurzy, a po co się
    ma zmarnować.
    Grzegorz

  • 7. Data: 2002-01-10 19:30:22
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Nie ma się co dziwić- mają nadwyżki, bo klienci wieją ino się kurzy, a po
    co się
    > ma zmarnować.

    BTW właśnie kilka godzin temu też dostałem hihihi.
    Ten portfel, to taki portfel na karty (czarny z wytłoczonym napisem
    Pekao) -nic nadzwyczajnego.
    Ciekawostką jest natomiast to, że można go dostać tzn. taki segregatorek
    powitalny z tym portfelem, dopiero po napisaniu reklamacji na jakość obsługi
    do Dyrektora oddziału, bo inaczej jesteś na przegranej pozycji :-)))
    Fajny gadżet, może z niecałkiem aktualną ofertą, ale zawsze ;-)
    Ech rozmarzyłem się...(o poprawie jakości obsługi).
    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 8. Data: 2002-01-11 00:51:59
    Od: m...@s...pl (Marek Mikolajczyk)

    >nie ma takiego banku ;-)
    >*** blad ***

    fakt.

    Wiadomosc z wczoraj:
    Wczoraj w poznanskim oddziale PeKaO SA przy placu
    Wolnosci zabarykadowal sie w pokoju pracownik
    (z zawodu chemik) i zarzadal wyplaty (zaleglej pensji).

    Ponoc policji bylo ....

    lepiej ;-) Marecki