  • 11. Data: 2019-10-31 10:14:40
    Temat: Re: doładowanie cykliczne w Inteligo
    Od: "n...@p...pl" <n...@p...pl>

    W dniu wtorek, 1 października 2019 22:15:16 UTC+2 użytkownik n...@p...pl
    napisał:
    > zdecydowałem się na SoloS w play czyli pakiet nolimit na prepaidzie 20zł/miesiąc
    >
    > chciałbym zlecić w inteligo automatyczne doładowywanie komórki w określonym dniu
    miesiąca, ale...

    > ustawiając to zlecenie w internetowym kanale dostępu zwątpliłem czy bank "wie" że
    rok ma 365 a czasami 366 dni a miesiące mają od 28 do 31 dni

    > w formularzu mam opcję "radiową" albo podać co ile dni albo co ile miesięcy,
    ustawiam co 1 miesiąc a bank "samowolnie" zmienia mi to na "30 dni"

    > ustawiam 27 października 2019 jako pierwszy termin a później co miesiąc i chcę aby
    było to zawsze 27go ale bank upiera sie że "co 30 dni"

    > problem w tym że 30 dni po 27-10-2019 będzie 26-11-2019 a nie 27-11-2016 i ten
    dzień ma znaczenie.

    CO prawda dyskusja wiele nie wniosła do rozwiązania problemu
    ale pochwalę się "patentem radzieckim" na rozwiązanie
    które być może komuś przyda się

    1) na koncie osobistym inteligo utworzyć rachunek dodatkowy
    2) zlecenie stałe 28-go 20zł z r-ku głownego na dodatkowy
    3) zlecenie doładowania komórki 20zł z rachunku dodatkowego
    ustawione do realizacji "codziennie", ale środki na rachunku
    tylko raz w miesiącu i zawsze 28-go

    efekt jest taki że bank probuje doładować komórkę 366x/rok
    ale dokonuje tego nieskutecznie 354x/rok skutecznie 12x/rok