  • 1. Data: 2002-02-18 09:12:40
    Temat: darmowe konto w Inteligo
    Od: AK <a...@g...pl>

    Witam

    Już od pewnego czasu zarzucani jesteśmy informacjami, nawet na serwisie
    money.pl, o darmowych kontach internetowych. Osobiście mam konto w PKO S.A.
    i swego czasu bardzo się bulwersowałem zmianami opłat za np. prowadzenie
    konta, wprowadzenie opłaty za dodatkową kartę Visa i MasterCard jak i za
    procedurę wprowadzenia ubezpieczenia za zgubione karty płatnicze. Dlatego
    postanowiłem "samemu dać sobie podwyżkę" - otworzyłem konto w Inteligo. No
    wspaniałe, na ludzki rozum mają dużą szansę, nie mają drogich budynków, nie
    wynajmują drogich powierzchni biurowych, nie mają kasjerek za kuloodpornymi
    szybami - same oszczędności ... genialne.

    Ale już po miesiącu, dowiedziałem się od znajomych, że wprowadzona została
    nowa tabela opłat.
    Zajrzałem na stronę www i tak na pierwszy rzut oka niezbyt dużo informacji
    na ten temat, wchodząc głębiej w serwis znalazłem w formacie HTML tabelę
    opłat. Po dokładnym obejrzeniu nie stwierdziłem zbytnich różnic: prowadzenie
    za 0zł jest ok. Dla pewności zajrzałem do formatu .pdf.

    A tam niespodzianka: opłata za prowadzenie konta 0zł, ale tylko jeśli
    bilans na koncie jest większy niż 100 zł. No, niby nieduża suma, ale na co,
    czyżby Inteligo zaczęło kupować budynki, czy może powstał nowy punkt obsługi
    klienta, gdzie opropos mógłbym na nich sobie choć troszeczkę pokrzyczeć, a
    może rzucić jajkiem tak żeby wszyscy widzieli, że są też niezadowoleni
    klienci w tym banku.

    No dobra, pewnie oni chcą wprowadzić ruch na rachunkach - do przeżycia.

    A tam niespodzianka: opłata za KARTE VISA ELEKTRON OooOoooOooo a to coś
    nowego 1.99/miesięcznie zł jak dobrze pamiętam.

    ZAMKNĄŁEM

    A co z tymi co o tym nie wiedzą ??????
    I dla zabawy założyli sobie bezpłatne konto w Inteligo....
    Za miesiąc dostaną list przypominający o zadłużeniu, który to jest warty w
    Intaligo kilka złotych. Zadłużenie wzrośnie i tak zabawa zaczyna być
    opłacalna ....

    kilka dni po wysłaniu listu do inteligo znajomi odebrali telefon od inteligo
    z pytaniem :

    Czy państwo chcieliby otworzyć konto w Inteligo ?

    Nie, gdyż właśnie zamknąłem, a nie mam czasu na zakładanie następnego, choć
    wiem, że jest czego pozazdrościć.

    Artur
    "były" posiadacz konta Intaligo

    Ps.
    Sam jeszcze nie wiem, czy nie będę musiał zapłacić za miesiąc za miesiąc
    prowadzenia rachunku, gdyż po złożeniu dyspozycji zamknięcia konta,
    blokowane jest ono na jeden miesiąc przed pełnym zamknięciem.

  • 2. Data: 2002-02-18 09:14:10
    Temat: Re: darmowe konto w Inteligo
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AK" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Sam jeszcze nie wiem, czy nie będę musiał zapłacić za miesiąc za miesiąc
    > prowadzenia rachunku, gdyż po złożeniu dyspozycji zamknięcia konta,
    > blokowane jest ono na jeden miesiąc przed pełnym zamknięciem.

    Inteligo wycofalo sie w oplat za konto i karty. Pisza o tym na swojej
    stronie.

    D.

  • 3. Data: 2002-02-18 09:24:10
    Od: "Maverick van Hyde" <m...@b...com>

    Użytkownik "AK" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    [..]
> [...]
    > szybami - same oszczędności ... genialne.
    > Ale już po miesiącu, dowiedziałem się od znajomych, że wprowadzona została
    [..]
> [...]
    coś
    > nowego 1.99/miesięcznie zł jak dobrze pamiętam.

    Oczywiscie kazdy robi co uwaza za sluszne, ale jezeli wykorzystuje sie konto
    nie do zarobienie 50zl (z polecenia), lecz przelewana jest tam pensja, to
    nie widze problemu 100zł. Poza tym opłata za kartę jest 0.99zł.
    A na koniec informacja, ze Inteligo w ramach "promocji" zawiesilo pobieranie
    oplat (za karte, i zdaje sie ze za prowadzenie też).
    Ja w kazdym bądz razie nie zamierzam zamykac konta w Inteligo. Oplaty sa i
    tak nizsze niz w innych bankach, oprocentowanie wyzsze oraz dziala bardziej
    niezawodnie niz np. mBank..
    Pozdrawiam
    Mav

  • 4. Data: 2002-02-18 09:28:08
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

> [...]

    prowadzenie
    > za 0zł jest ok. Dla pewności zajrzałem do formatu .pdf.

    Gdybyś umiał czytać, wyczytałbyś "TOiP ważna DO 15 lutego 2002".
    Jeśli czytasz tylko to, co Ci pasuje, to możesz mieć pretensje tylko do
    siebie...

    > A tam niespodzianka: opłata za KARTE VISA ELEKTRON OooOoooOooo a to
    coś
    > nowego 1.99/miesięcznie zł jak dobrze pamiętam.

    Aha, sretetete, jak to mawia Robbo ;). Czytaj dalej. Czekam na następną
    propozycję.

    > A co z tymi co o tym nie wiedzą ??????

    Czytałeś regulamin? Gdzie widzisz konieczność imiennego informowania o
    zmianie TOiP?

    Dodam, że informacja była wysyłana do kleintów, czy to mailem, czy pismem
    papierowym, gdy klient nie podał adresu email.

    Zgadzam się, że była bardzo nieuprzejmie zakamuflowana, ale jednak klienci
    poinformowani
    byli...

    > I dla zabawy założyli sobie bezpłatne konto w Inteligo....

    Konta w banku nie zakłada się dla zabawy... To primo.
    Jeśli po to założyłeś konto w inteligo, to się nie dziw...

    > Za miesiąc dostaną list przypominający o zadłużeniu, który to jest warty w
    > Intaligo kilka złotych. Zadłużenie wzrośnie i tak zabawa zaczyna być
    > opłacalna ....

    Pobieranie opłat za korzystanie z kart i prowadzenie konta zostały
    zawieszone do odwołania. Czytaj stronę www.inteligo.pl.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 5. Data: 2002-02-18 10:07:30
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Mon, 18 Feb 2002 10:28:08 +0100, "Wojciech Nawara"
    <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote:

    >Konta w banku nie zakłada się dla zabawy... To primo.
    >Jeśli po to założyłeś konto w inteligo, to się nie dziw...

    Tak swoją drogą do mBank i Inteligo ścigają się jak głupie żeby móc
    powiedzieć że mają więcej klientów, rozdają kasę żeby tylko założyc u
    nich konto więc niech się nie dziwią że zakładają u nich konta nawet
    martwe dusze. Tylko że potem koszt prowadzenia takich pustych kont
    trzeba sobie odbić z kasy tych którzy cos jednak na nich trzymają.

    Mam nadzieję że oba banki odpuszczą sobie niedługo wyścigi,
    polikwidują puste konta i nie będą sobie tego odbijać na zwykłych
    klientach.

    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!
  • 7. Data: 2002-02-18 11:23:33
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > czy można zrezygnować z karty VISA ELECTRON? Po co mam za nią płącić skoro
    > nie korzystam...

    Mozna. 0 800 121 121

  • 8. Data: 2002-02-18 11:27:12
    Od: "bb" <m...@a...com.pl>

  • 9. Data: 2002-02-18 16:58:48
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiolek"
    <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.je
    go.banda.tez.rotfl.pl.eu
    .org> napisał w wiadomości

    > Mam nadzieję że oba banki odpuszczą sobie niedługo wyścigi,
    > polikwidują puste konta i nie będą sobie tego odbijać na zwykłych
    > klientach.

    Zgadzam się w 100%.

    Poza tym uważam, że promocja Krąg Przyjaciół była OK, ale warunki, aby
    uzyskać 50 PLN powinny być dość wysokie - na przykład ileśtam
    przelewów/płatności kartą w ciągu miesiąca. Tak, aby z tego konta faktycznie
    korzystać...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 10. Data: 2002-02-18 17:01:07
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a4rbt0$klm$1@news.onet.pl...

> [...]
    > uzyskać 50 PLN powinny być dość wysokie - na przykład ileśtam
    > przelewów/płatności kartą w ciągu miesiąca. Tak, aby z tego konta

    Popieram ;). Warunkiem powinno byc wykonanie 50 przelewow, lub 29 wyplat z
    bankomatow. Tak zeby prowizje za te operacje wyniosly 50 zl ;).

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza