    From: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: darmowe konto w Inteligo
    Date: Mon, 18 Feb 2002 10:28:08 +0100
    Sender: [04007801 mail.onet.pl]@mic016.cb.open.net.pl

    Użytkownik "AK" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:a4qgi8$8hc$1@flis.man.torun.pl...

    > Ale już po miesiącu, dowiedziałem się od znajomych, że wprowadzona została
    > nowa tabela opłat.
    > Zajrzałem na stronę www i tak na pierwszy rzut oka niezbyt dużo informacji
    > na ten temat, wchodząc głębiej w serwis znalazłem w formacie HTML tabelę
    > opłat. Po dokładnym obejrzeniu nie stwierdziłem zbytnich różnic:
    prowadzenie
    > za 0zł jest ok. Dla pewności zajrzałem do formatu .pdf.

    Gdybyś umiał czytać, wyczytałbyś "TOiP ważna DO 15 lutego 2002".
    Jeśli czytasz tylko to, co Ci pasuje, to możesz mieć pretensje tylko do
    siebie...

    > A tam niespodzianka: opłata za KARTE VISA ELEKTRON OooOoooOooo a to
    coś
    > nowego 1.99/miesięcznie zł jak dobrze pamiętam.

    Aha, sretetete, jak to mawia Robbo ;). Czytaj dalej. Czekam na następną
    propozycję.

    > A co z tymi co o tym nie wiedzą ??????

    Czytałeś regulamin? Gdzie widzisz konieczność imiennego informowania o
    zmianie TOiP?

    Dodam, że informacja była wysyłana do kleintów, czy to mailem, czy pismem
    papierowym, gdy klient nie podał adresu email.

    Zgadzam się, że była bardzo nieuprzejmie zakamuflowana, ale jednak klienci
    poinformowani
    byli...

    > I dla zabawy założyli sobie bezpłatne konto w Inteligo....

    Konta w banku nie zakłada się dla zabawy... To primo.
    Jeśli po to założyłeś konto w inteligo, to się nie dziw...

    > Za miesiąc dostaną list przypominający o zadłużeniu, który to jest warty w
    > Intaligo kilka złotych. Zadłużenie wzrośnie i tak zabawa zaczyna być
    > opłacalna ....

    Pobieranie opłat za korzystanie z kart i prowadzenie konta zostały
    zawieszone do odwołania. Czytaj stronę www.inteligo.pl.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara