    From: AK <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: darmowe konto w Inteligo
    Date: 18 Feb 2002 09:12:40 GMT

    Witam

    Już od pewnego czasu zarzucani jesteśmy informacjami, nawet na serwisie
    money.pl, o darmowych kontach internetowych. Osobiście mam konto w PKO S.A.
    i swego czasu bardzo się bulwersowałem zmianami opłat za np. prowadzenie
    konta, wprowadzenie opłaty za dodatkową kartę Visa i MasterCard jak i za
    procedurę wprowadzenia ubezpieczenia za zgubione karty płatnicze. Dlatego
    postanowiłem "samemu dać sobie podwyżkę" - otworzyłem konto w Inteligo. No
    wspaniałe, na ludzki rozum mają dużą szansę, nie mają drogich budynków, nie
    wynajmują drogich powierzchni biurowych, nie mają kasjerek za kuloodpornymi
    szybami - same oszczędności ... genialne.

    Ale już po miesiącu, dowiedziałem się od znajomych, że wprowadzona została
    nowa tabela opłat.
    Zajrzałem na stronę www i tak na pierwszy rzut oka niezbyt dużo informacji
    na ten temat, wchodząc głębiej w serwis znalazłem w formacie HTML tabelę
    opłat. Po dokładnym obejrzeniu nie stwierdziłem zbytnich różnic: prowadzenie
    za 0zł jest ok. Dla pewności zajrzałem do formatu .pdf.

    A tam niespodzianka: opłata za prowadzenie konta 0zł, ale tylko jeśli
    bilans na koncie jest większy niż 100 zł. No, niby nieduża suma, ale na co,
    czyżby Inteligo zaczęło kupować budynki, czy może powstał nowy punkt obsługi
    klienta, gdzie opropos mógłbym na nich sobie choć troszeczkę pokrzyczeć, a
    może rzucić jajkiem tak żeby wszyscy widzieli, że są też niezadowoleni
    klienci w tym banku.

    No dobra, pewnie oni chcą wprowadzić ruch na rachunkach - do przeżycia.

    A tam niespodzianka: opłata za KARTE VISA ELEKTRON OooOoooOooo a to coś
    nowego 1.99/miesięcznie zł jak dobrze pamiętam.

    ZAMKNĄŁEM

    A co z tymi co o tym nie wiedzą ??????
    I dla zabawy założyli sobie bezpłatne konto w Inteligo....
    Za miesiąc dostaną list przypominający o zadłużeniu, który to jest warty w
    Intaligo kilka złotych. Zadłużenie wzrośnie i tak zabawa zaczyna być
    opłacalna ....

    kilka dni po wysłaniu listu do inteligo znajomi odebrali telefon od inteligo
    z pytaniem :

    Czy państwo chcieliby otworzyć konto w Inteligo ?

    Nie, gdyż właśnie zamknąłem, a nie mam czasu na zakładanie następnego, choć
    wiem, że jest czego pozazdrościć.

    Artur
    "były" posiadacz konta Intaligo

    Ps.
    Sam jeszcze nie wiem, czy nie będę musiał zapłacić za miesiąc za miesiąc
    prowadzenia rachunku, gdyż po złożeniu dyspozycji zamknięcia konta,
    blokowane jest ono na jeden miesiąc przed pełnym zamknięciem.