  • 1. Data: 2002-02-18 09:06:44
    Temat: przelew z BZWBK do mBanku
    Od: "sphinx" <j...@p...onet.pl>

    Witam!
    Próbował ktoś zrobić może dzisiaj przelew do mBanku przez bzwbk24 -
    próbowałem 3x za każdym razem transakcja odrzucona brak rachunku, w końcu
    zadzwoniłem do bzwbk i dowiedziałem sie że przelew jest niemożliwy -
    oddział odbiorcy jest zawieszony. czy ktoś z Grupowiczów jako bardziej
    zorientowany w temacie może objaśnić o co chodzi.
    pozdrawiam
    sphinx

  • 2. Data: 2002-02-18 09:10:46
    Temat: Re: przelew z BZWBK do mBanku
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik sphinx <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a4qg73$3i1$...@n...onet.pl...
> [...]
    > oddział odbiorcy jest zawieszony. czy ktoś z Grupowiczów jako bardziej
    > zorientowany w temacie może objaśnić o co chodzi.

    Zadzwon do informatyka w oddziale.

    Karol

  • 3. Data: 2002-02-18 09:20:32
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    A pojawialao sie juz cos takiego swego czasu na liscie.
    Ja zeby sprawdzic przed sekunda wrecz poslalem na eMaxa i przyjelo
    normalnie, bez problemu.
    Zapewne masz w dawnym Banku Zachodnim konto???

    Jednym slowem dzwon do oddzailu - mnie wszystko zadzialalo tak jak zawsze

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 4. Data: 2002-02-18 14:16:42
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

    Użytkownik "sphinx" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oddział odbiorcy jest zawieszony. czy ktoś z Grupowiczów jako bardziej
    > zorientowany w temacie może objaśnić o co chodzi.

    Hmm... a robiłeś przelew TANI czy ELIXIR?
    Jeżeli tani, to spróbuj elixirem.
    Ja już kilka razy robiłem przelew BZWBK24 -> mBank (e-konto) i nigdy nie
    miałem problemów.

    Pozdrawiam - J.

  • 5. Data: 2002-02-18 14:57:22
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Od 1 lutego mBank przyjmuje wpłaty na rachunki tylko systemem elixir. W BZ WBK
    mamy do wyboru: tani przelew (0,50 zł - idzie trzy dni) oraz elixir (1,50 zł -
    idzie jeden dzień).

  • 6. Data: 2002-02-18 15:36:31
    Od: "Rafal" <m...@f...net>

> [...]
    WBK
    > mamy do wyboru: tani przelew (0,50 zł - idzie trzy dni) oraz elixir (1,50

    A przypadkiem przelew "tani" nie jest zwyklym elixirem, ale przetrzymywanym
    przez bank?

  • 7. Data: 2002-02-18 15:52:54
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A przypadkiem przelew "tani" nie jest zwyklym elixirem, ale
    przetrzymywanym
    > przez bank?

    JEst i nie idzie 3 tylko 2 dni :)

  • 8. Data: 2002-02-18 17:28:48
    Od: "Pete" <m...@N...bigfoot.com>

    > przetrzymywanym
    >
    > JEst i nie idzie 3 tylko 2 dni :)

    Ale tylko przy sprzyjajacych wiatrach :-P

    Pete

  • 9. Data: 2002-02-19 17:29:41
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ale tylko przy sprzyjajacych wiatrach :-P

    Nieeee - on idzie dwa dni co prawda jesli bardzo rano nie wyslesz, albo z
    wyprzedzeniem najlepiej to 3 dni pojdzie :)