  • 1. Data: 2002-02-18 09:12:21
    Temat: Handlowy 007
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Bank Handlowy będzie co kwartał sprawdzał, czy ważni politycy i menedżerowie
    spółek skarbu państwa nie wykorzystują swoich kont w tym banku do prania
    brudnych pieniędzy.

    Osoby pełniące funkcje publiczne to klienci wysokiego ryzyka - uznał kilka
    dni temu Bank Handlowy w Warszawie, członek Citigroup.

    wiecej

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_020218/k
    raj/kraj_a_1.html

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-02-18 09:34:37
    Temat: Re: Handlowy 007
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    A jak jest w innych bankach?
    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_020218/k
    raj/kraj_a_2.html

    --

    ------

  • 3. Data: 2002-02-18 16:53:34
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Osoby pełniące funkcje publiczne to klienci wysokiego ryzyka - uznał kilka
    > dni temu Bank Handlowy w Warszawie, członek Citigroup.

> [...]

    Już przeprosili :-))
    http://www.pb.pl/printArt.asp?id=141313
    Grzegorz

  • 4. Data: 2002-02-19 00:36:47
    Od: Grzegorz SZYCHOWSKI <g...@s...waw.pl>

    On Mon, 18 Feb 2002, AMRA wrote:

    > Bank Handlowy będzie co kwartał sprawdzał, czy ważni politycy i menedżerowie
    > spółek skarbu państwa nie wykorzystują swoich kont w tym banku do prania
    > brudnych pieniędzy.

    Przeciez to najwieksza pralnia. Ale zawsze najciemniej pod
    latarnia;-)

    Jesli przejrzysz zyciorysy najwiekszych mataczy w Polsce to
    zobaczysz ilu z nich zaczynalo w Handlowym

    Grzegorz Szychowski

    Chill Out!

  • 5. Data: 2002-02-19 07:56:57
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jesli przejrzysz zyciorysy najwiekszych mataczy w Polsce to
    > zobaczysz ilu z nich zaczynalo w Handlowym

    Hej :)))
    To ciekaw jestem jakbysmy tak po Pekao czy PKO BP sie przeszli ;)