  • 1. Data: 2002-02-18 09:13:43
    Temat: Kredyt mieszkaniowy
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    Bylem sobie w piatek porozmawiac o kredycie mieszkaniowym w Millennium.
    Dowiedzialem sie, ze jednym z zabezpieczen kredytu jest cesja ubezpieczenia
    na zycie. Ile takie ubezpieczenie kosztuje. Ktory bank czegos takiego nie
    wymaga?

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 2. Data: 2002-02-18 09:47:43
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pedroz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ubezpieczenia
    > na zycie. Ile takie ubezpieczenie kosztuje. Ktory bank czegos takiego nie

    PKO BP.
    Wymaga natomiast ubezpieczenia kredytu - 0.8% rocznie - do czasu
    ustanowienia hipoteki.

    Pozdrawiam
    -As-

  • 3. Data: 2002-02-18 09:52:42
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl> wrote in message
    > PKO BP.
    > Wymaga natomiast ubezpieczenia kredytu - 0.8% rocznie - do czasu
    > ustanowienia hipoteki.
    Do czasu ustanowienia hipoteki? Czyli jak ustanowie hipoteke, to nie musze
    ubezpieczac? Millennium chce i hipoteke i ubezpieczenie na zycie!

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 4. Data: 2002-02-18 10:56:01
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    > "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl> wrote in message
    > Do czasu ustanowienia hipoteki? Czyli jak ustanowie hipoteke, to nie musze
    > ubezpieczac?

    Ja wiem tylko o hipotece, ubezpieczeniu kredytu do czasu ustanowienia i
    standardowym ubezpieczeniu mieszkania.
    Przynamniej ode mnie nie wymagano ubezpieczenia na życie (PKO BP -
    listopad.2001).

    Pozdrawiam
    -As-

  • 5. Data: 2002-02-18 12:53:26
    Od: m...@m...uni.lodz.pl (Krzysztof Miodek)

    Dnia Mon, 18 Feb 2002 11:56:01 +0100, Robert Wicik napisał(a):

    >Przynamniej ode mnie nie wymagano ubezpieczenia na życie (PKO BP -
    >listopad.2001).

    Może to zależy od jakichś innych czynników, ale ode mnie chcieli
    ubezpieczenia na życie, za to nie chcieli ubezpieczenia mieszkania :-)

    Krzysztof Miodek

    University of Lodz | "Never trust a computer you can lift"
    m...@m...uni.lodz.pl | IBM Emerging Markets Program speaker
    http://www.miodek.math.uni.lodz.pl/

  • 6. Data: 2002-02-18 14:23:05
    Od: "marta" <m...@h...pl>

    > Ja wiem tylko o hipotece, ubezpieczeniu kredytu do czasu ustanowienia i
    > standardowym ubezpieczeniu mieszkania.
    Przez niektóre banki jest dobrze widziane posiadanie polisy na życie (klient
    jest odpowiedzialny, zdyscyplinowany co do płatności itp.itd.:) ). Cesja z
    polisy ustanowiona na bank pozbawia bank kłopotu ściągania długu w przypadku
    śmierci klienta.Bank zgarnia odszkodowanie z polisy, hipoteka z
    nieruchomości jest zdjęta (ulga dla rodziny) i po sprawie.Nie wiedziałam, że
    to się już stosuje (poza jednym przypadkiem) a tymbardziej, że gdzieś to
    jest wymagane. Chętnie się dowiem gdzie.

    > Przynamniej ode mnie nie wymagano ubezpieczenia na życie (PKO BP -
    > listopad.2001).
    W PEKAO SA w kwietniu 2001 też nie wymagano i do tej pory chyba nic się nie
    zmieniło.

    M.

  • 7. Data: 2002-02-18 14:58:24
    Od: premek <p...@U...TO.wp.pl>

    Robert Wicik napisał(a):

    > Ja wiem tylko o hipotece, ubezpieczeniu kredytu do czasu
    > ustanowienia i standardowym ubezpieczeniu mieszkania.
    > Przynamniej ode mnie nie wymagano ubezpieczenia na życie (PKO BP -
    > listopad.2001).

    jak dlugo trwaly formalnosci w PKO BP, czy jakies dodatkowe koszty, czy
    tylko 2% prowizji?

    pozdro
    premek

  • 8. Data: 2002-02-18 15:46:03
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Miodek" <m...@m...uni.lodz.pl> napisał w
    wiadomości news:slrna71u7m.oko.miodekk@misio.math.uni.lodz.pl..
    .

    > Może to zależy od jakichś innych czynników, ale ode mnie chcieli
    > ubezpieczenia na życie, za to nie chcieli ubezpieczenia mieszkania :-)

    Ja pewnie na pierwszy rzut oka wyglądałem jak okaz zdrowia, za to w moim
    mieszkaniu znaleźli jakiś feler :).

    Pozdrawiam
    -As-

  • 9. Data: 2002-02-18 15:49:25
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "premek" <p...@U...TO.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Robert Wicik napisał(a):
    >
    > jak dlugo trwaly formalnosci w PKO BP, czy jakies dodatkowe koszty, czy
    > tylko 2% prowizji?

    Około 1 mies.
    1.2% prowizji (kredyt w PLN) jeśli Ty lub współmałżonek posiada RORa w PKO
    BP.