    From: "Maverick van Hyde" <m...@b...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: darmowe konto w Inteligo
    Date: Mon, 18 Feb 2002 10:24:10 +0100

    Użytkownik "AK" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:a4qgi8$8hc$1@flis.man.torun.pl...
    > Witam
    [..]
    > wynajmują drogich powierzchni biurowych, nie mają kasjerek za
    kuloodpornymi
    > szybami - same oszczędności ... genialne.
    > Ale już po miesiącu, dowiedziałem się od znajomych, że wprowadzona została
    > nowa tabela opłat.
    [..]
    > A tam niespodzianka: opłata za prowadzenie konta 0zł, ale tylko jeśli
    > bilans na koncie jest większy niż 100 zł. No, niby nieduża suma, ale na
    co,
    [..]
    > A tam niespodzianka: opłata za KARTE VISA ELEKTRON OooOoooOooo a to
    coś
    > nowego 1.99/miesięcznie zł jak dobrze pamiętam.
    > ZAMKNĄŁEM

    Oczywiscie kazdy robi co uwaza za sluszne, ale jezeli wykorzystuje sie konto
    nie do zarobienie 50zl (z polecenia), lecz przelewana jest tam pensja, to
    nie widze problemu 100zł. Poza tym opłata za kartę jest 0.99zł.
    A na koniec informacja, ze Inteligo w ramach "promocji" zawiesilo pobieranie
    oplat (za karte, i zdaje sie ze za prowadzenie też).
    Ja w kazdym bądz razie nie zamierzam zamykac konta w Inteligo. Oplaty sa i
    tak nizsze niz w innych bankach, oprocentowanie wyzsze oraz dziala bardziej
    niezawodnie niz np. mBank..
    Pozdrawiam
    Mav