  • 31. Data: 2018-10-16 21:40:46
    Temat: Re: czy macie ubezpieczenie OC?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2018-10-16 o 17:42, J.F. pisze:

    > Wychodze wiec z zalozenia, ze
    > -na zdarzenia częste - nie warto,
    > -na zdarzenia z małą kwota ... raczej nie warto,
    > -na zdarzenia z duza kwota - raczej warto.
    >
    > Czyli OC na samochod koniecznie, AC na samochod ... raczej jak drogi.
    > Na dom ... warto.

    OC samochodu, koniecznie, gdyż to ubezpieczenie obowiązkowe, tutaj nie
    ma żadnego wyboru
    AC, dobrowolne, mam na droższe auto, ale kiedyś nie miałem na tanie i
    też bardzo bolało.
    Zdecydowanie więcej dopstałem wypłat niż wpłaciłem w formie składek.

    Generalnie nie kupuję polisy, bo chcę skorzystać. Chcę na tym stracić =
    nie mieć szkody i wypłaty.

    > Ubezpieczenie szkolne z kwota 5 tys - raczej nie warto.
    > NNW w samochodzie w kwota 10k ... raczej nie warto, chyba, ze sie duzo
    > dzieci ma.
    >
    > Ale takie OC jak piszesz ... kwota duza, skladka mala ... raczej warto.
    > Ale niekoniecznie z powodu zalania za 5 tys ...

    składka w kwocie 40 zł/rok vs szkoda za 5kzł, czyli wystarczy mieć
    szkodę 1 raz na 12,5 roku i wychodzisz na zero

    > Tylko ze w wyniku zalania szkody moga byc wieksze ... ale czy aby na
    > pewno ubezpieczyciel zaplaci, jak sie okaze, ze sasiadowi telewizor i
    > komputery wysiadly, a meble splesnialy ...

    nie widziałem SU na mniej niż 30kzł

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 32. Data: 2018-10-16 21:44:17
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2018-10-16 o 20:57, Animka pisze:

    > Jaką kwotę ogólnie za te polisę zapłacił klient. Za mam za 150 zł całą
    > polisę łączne z murami i jakby co to g-wniane pieniądze bym dostała,

    około 200 zł, ale mury na 582kzł

    sam mam mury na 560kzł + OC i płacę ok. 100 zł, do tego druga polisa już
    dla mnie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 33. Data: 2018-10-16 22:23:02
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-10-16 o 21:44, RobertS pisze:

    > około 200 zł, ale mury na 582kzł

    Ja mm polisę za 141 zł.
    W tym odpowiedzialnośc cywilna w życiu prywatnym 20.000 zł.
    Ochrona prawna skł. 20 zł. (nie wiem jakiej to ochrony dotyczy tak naprawdę)
    Zdarzenia losowe 100 000 zł. + II 5000 zł.
    Pomoc w domu (nie zgłębiałam jaka)
    I Inne. Nie moge skopiować z tego swojego PDF-a.

    --
    animka

  • 34. Data: 2018-10-16 22:54:36
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-10-16 o 02:43, J.F. pisze:

    > Ale zadajmy pare pytan dodatkowych:
    > - czy ubezpieczenie sasiadowi wyplaci, czy znajdzie sie pare zapisow w
    > polisie, ze nie, albo ze tylko 2000 ...

    ciach...

    I dochodzimy ciągle do drobnych druczków które robią opinię w narodzie
    (może i niesłusznie) że to zgraja naciągaczy ci ubezpieczyciele i nie
    warto dawać im ani złotówki.

    Ja też jeszcze jestem tego zdania i płacę ubezpieczenie gdy muszę. np.
    przy hipotece.

    Generalnie ciułam pieniądze i żeby mieć prawdziwe ubezpieczenie a nie
    jakąś iluzję z drobnymi druczkami

  • 35. Data: 2018-10-16 23:05:53
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-10-16 o 21:40, RobertS pisze:

    > Zdecydowanie więcej dopstałem wypłat niż wpłaciłem w formie składek.

    A ja wręcz przeciwnie. Tylko bulę kasę i nic z tego nie mam :-)

    Taki pechowy jesteś, nierozważny czy organizujesz sobie stłuczki?

    Dobra przeginam ale uświadom sobie że są tacy (pewnie większość) co mają
    inne doświadczenia niż Twoje.

  • 36. Data: 2018-10-16 23:10:38
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2018-10-16 o 22:54, z pisze:

    > Generalnie ciułam pieniądze i żeby mieć prawdziwe ubezpieczenie a nie
    > jakąś iluzję z drobnymi druczkami

    a pokażesz mi takie "prawdziwe ubezpieczenie"? jestem bardzo ciekawy co
    masz na myśli...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 37. Data: 2018-10-16 23:15:52
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2018-10-16 o 23:05, z pisze:

> [...]
    >
    > Taki pechowy jesteś, nierozważny czy organizujesz sobie stłuczki?
    >
    > Dobra przeginam ale uświadom sobie że są tacy (pewnie większość) co mają

    chętnie bym się z Tobą zamienił, wolałbym tylko płacić i NIGDY z polis
    nie korzystać

    a zdarzenia to jedna stłuczka (moja wina) i 2x miałem uszkodzone (mocno)
    auto, ale sprawca nie został wykryty więc poszło z mojego AC

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 38. Data: 2018-10-16 23:37:15
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-10-16 o 23:15, RobertS pisze:

    > a zdarzenia to jedna stłuczka (moja wina) i 2x miałem uszkodzone (mocno)
    > auto, ale sprawca nie został wykryty więc poszło z mojego AC

    2x mocno sprawca nie wykryty?

    Nie wiem jakie to auta ale przez 20 lat płacenia AC ubezpieczenia
    uzbierało by się pewnie na dwa 5-letnie kompakty.

    Od prawie 30 lat jeżdżę i miałem kilka zadrapań.

    PS. Dzisiaj zwolniłem się z pracy. Jednym z powodów było moja
    "zadokładność" nie pasująca do profilu firmy ;-)

  • 39. Data: 2018-10-17 04:15:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-10-16 o 17:42, J.F. pisze:
    > Użytkownik "RobertS"  napisał w wiadomości grup
    >
    > Piszesz jak agent ubezpieczen :-)

    Bo nim jest, ale to nie wada. Akurat spośród wszystkich rodzajów
    ubezpieczeń OC w życiu prywatnym wyróżnia się na plus - niewielka
    składka, realna ochrona, ubezpieczony, który ma trochę oleju w głowie
    wie, przed czym chroni, czyli sam fakt kupienia ubezpieczenia pozwala
    poprawić komfort psychiczny życia:)

    > Na ubezpieczeniach jak wiadomo zarabia ubezpieczyciel, a klient traci -
    > usredniajac.

    Wielkie odkrycie - przecież ubezpieczenie to nie jest produkt
    inwestycyjny, aby na nim zarobić, tylko koszt, którym kupuje się 1.
    święty spokój (co ma wymierne korzyści, np. spokojniejszy sen) 2. brak
    konieczności ponoszenia wydatków na szkody.

> [...]
    > pewno ubezpieczyciel zaplaci, jak sie okaze, ze sasiadowi telewizor i
    > komputery wysiadly, a meble splesnialy ...

    Czasem twoje bezsensowne filozofowanie jest irytujące...

    --
    Liwiusz

  • 40. Data: 2018-10-17 07:29:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 17 Oct 2018 04:15:10 +0200, Liwiusz napisał(a):
    > Wielkie odkrycie - przecież ubezpieczenie to nie jest produkt
    > inwestycyjny,

    A byly i inwestycyjne :-)

    > Czasem twoje bezsensowne filozofowanie jest irytujące...

    Doswiadczenie pokolen przeze mnie przemawia.
    Ubezpieczenie jest fajne, dopoki nie przychodzi do wyplaty :-)

    Ale przepraszam, ze budze twoj spokojny sen :-)

    J.