  • 1. Data: 2018-10-13 14:39:45
    Temat: wyżyny możliwości mBanku
    Od: gosc <t...@z...com>

    https://anonfile.com/Rd2dX3i8ba/Clipboard-12_jpg
    o godz. 13:19 rozmowa została zakończona echem.

    Poświęć tylko 30 minut na zgłoszenie prostej sprawy.
    https://www.youtube.com/watch?v=OmZkeBv3uFc
    https://youtu.be/JdWo2QhtDHc?t=3m39s

  • 2. Data: 2018-10-19 00:40:30
    Temat: Re: wyżyny możliwości mBanku
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2018-10-13 14:39, gosc pisze:
> [...]
    > o godz. 13:19 rozmowa została zakończona echem.
    >
    > Poświęć tylko 30 minut na zgłoszenie prostej sprawy.

    To a propos mBąka: pisałem wcześniej w innym wątku o tym kuriozum, że w
    panelu kart przy karcie o danych starej karty - gdy mamy już wydaną
    nową, a w wydawane są on z takim samym numerem, ale nową datą ważności -
    widnieje informacja o potrzebie jej aktywacji.

    Postanowiłem to zgłosić ze zrzutem ekranu, no bo taka informacja
    oczywiście wprowadza w błąd (jakby nie można było w panelu pokazywać
    dwóch kart - starej i nowej). Oczywiście w zakładce KONTAKT nie ma
    takiej opcji z formularzem kontaktowym. Jest za to czat. No to zagadałem
    do konsultantki i pytam w jaki sposób lub na jaki adres można wysłać
    wiadomość, zgłosić uwagę techniczną i załączyć zrzut ekranu, bo w dziale
    Kontakt tego nie ma. Parę ładnych minut była cisza, aż w końcu mi
    odpisała tekstem tej treści: "W serwisie transakcyjnym, po zalogowaniu,
    proszę wybrać kolejno zakładki: Pasaż - Usługi - Dyspozycje - Rachunki -
    Pozostałe dyspozycje - Sugestie usprawnień i propozycje zmian w ofercie
    Banku". No, żeż. Naprawdę jakiś zjeb... człowiek projektował ten ich
    nowy interfejs, bo 100 lat bym szukał tego i bym nie znalazł, bo do
    głowy by mi nie przyszło, że taki formularz znajduje się w sekcji 'Pasaż'.

    Zapytałem w takim razie dlaczego tej opcji nie ma w zakładce Kontakt i
    dlaczego w formularzu nie ma możliwości dodania załącznika. Konsultantka
    rzekła, że może tę moją uwagę zgłosić w moim imieniu do banku, więc za
    jednym zamachem zgłosiłem dwie rzeczy. Teraz ciekawe, czy mi odpiszą, bo
    wyraziłem zgodę na kontakt mBanku w tej sprawie, czy też nie odpiszą, bo
    w sekcji zgłoszeń widnieją oba jako zamknięte, czyli sobie jakiś
    konsultant-czytacz przyjął do wiadomości i tyle.

    Czyli w sumie kolejne wyżyny możliwości mB - jak w temacie.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2018-10-19 09:03:36
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2018-10-19 o 00:40, Krystek pisze:
    > do głowy by mi nie przyszło, że taki formularz znajduje się w sekcji 'Pasaż'.

    Po nieudanych poszukiwaniach możliwości wyklikania pozamykania różnych
    eMaxów itp. zapytałem w mKiosku i się dowiedziałem, że jak nie będę
    szukał przy rachunkach tylko w Pasaż to znajdę.
    Minął rok i jakoś nie miałem kolejnej chwili na sprawdzenie tej
    informacji, a teraz byłeś łaskaw mi przypomnieć :)
    W żadnym programie komputerowym nie spotkałem menu 'Pasaż'.
    P.G.

  • 4. Data: 2018-10-19 09:35:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    t...

> [...]
    >informacji, a teraz byłeś łaskaw mi przypomnieć :)
    >W żadnym programie komputerowym nie spotkałem menu 'Pasaż'.

    I to jest interfejs, ktory zdobywa nagrody.
    Ale co sie dziwic, jesli nie mozna ocenic negatywnie, tylko
    pozytywnie.

    Ale ... alior chyba jeszcze gorszy.
    Wlasnie odpalil mi sie po angielsku i gdzie to przestawic ?

    Millenium tez niewiele warty.

    J.

  • 5. Data: 2018-10-19 15:30:52
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 19 października 2018 09:03:33 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:

> [...]
    > informacji, a teraz byłeś łaskaw mi przypomnieć :)
    > W żadnym programie komputerowym nie spotkałem menu 'Pasaż'.

    Pasaż/market/usługi/wypowiedzenie umowy (na samym końcu oczywiście).
    ST mBąka to jest taka gra komputerowa.
    Kiedyś robiono takie copy protection, że w gry nie dało się grać bez instrukcji. Z
    mBąkiem problem jest taki, że instrukcji do tej gry w ogóle nie ma ;>

    Ale każdy bank ma swoje cuda. Teraz mnie francuskie zachwycają - krokodyl zapomniał
    wysłać mi debetówkę - ale wysłał ją już po zastrzeżeniu. I jeszcze na reklamację
    odpisał, że bank nie prowadzi ewidencji wysyłanych kart...
    Teraz nie doszła przez 2 tygodnie debetówka z bgż bnp - ale trafił mi się na
    infolinii kreatywny konsultant, który zamówił mi drugą, jednocześnie NIE zastrzegając
    pierwszej - i rzeczywiście w ST są etraz dwie do aktywacji. Niestety tutaj nie da się
    karty odebrać w oddziale, jak to udało się w krokodylu. Żona konto otwierała później
    niż ja, a debetówkę już ma - potrafią, tak jak milek, wysłać kurierem razem z umową.
    Jedynie używają kurierów DHL - akurat nasz raczył dwa razy awizować bez próby
    dodzwonienia się, więc trzeba było samemu pojechać pod lotnisko.

  • 6. Data: 2018-10-21 18:41:40
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 19 Oct 2018 00:40:30 +0200, Krystek <s...@k...art.pl>
    wrote:
> [...]
    > nową, a w wydawane są on z takim samym numerem, ale nową datą
    > ważności -
    > widnieje informacja o potrzebie jej aktywacji.

    Jeszcze większym kuriozum jest ukrywanie klientowi nr kart w tym
    panelu bo "wymogi bezpieczeństwa". Wyświetlanie stanu konta zaraz po
    zalogowaniu to juz jest ok ale pokazanie kont konta np. gdy szybko
    potrzeba podać je w sklepie internetowym to już nie.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2018-10-23 18:56:21
    Od: Saiko Kila <f...@b...cy>

    Proces gosc <t...@z...com> zwrócił błąd:
> [...]
    > o godz. 13:19 rozmowa została zakończona echem.
    >
    > Poświęć tylko 30 minut na zgłoszenie prostej sprawy.

    W ubiegłym roku poświęciłem ponad pół godziny w sumie i trzy rozmowy
    żeby się dowiedzieć, że mi zamknęli konto... Z kobietą do której
    przekierowywali w sprawie inwestycji jeszcze dało się rozmawiać, ale
    facet z pierwszego rzutu sprawiał wrażenie prawdziwego idioty - takiego
    który po prostu nie rozumie co się mówi. Wydaje mi się, że takich
    zatrudniają po to, żeby naliczać opłaty za połączenie (kilkanaście zł w
    moim wypadku).

    --
    Saiko Kila
    My dog's name is Muhammad.

  • 8. Data: 2018-10-23 19:17:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 października 2018 18:56:25 UTC+2 użytkownik Saiko Kila napisał:

> [...]
    > który po prostu nie rozumie co się mówi. Wydaje mi się, że takich
    > zatrudniają po to, żeby naliczać opłaty za połączenie (kilkanaście zł w

    A pod definicję "prawdziwego idioty" nie łapie sie ktoś kto twierdzi że mBank jakies
    opłaty za połączenie nalicza?
    Bo ja w zakłądce "kontakt" widze normalny nr stacjonarny oraz dwa kolejne z:
    "Opłata za połączenie zgodna z opłatą przewidzianą przez operatora wg aktualnego
    cennika"

  • 9. Data: 2018-10-23 19:24:47
    Od: Saiko Kila <f...@b...cy>

    Proces Kris <k...@g...com> zwrócił błąd:

> [...]
    > "Opłata za połączenie zgodna z opłatą przewidzianą przez operatora wg aktualnego

    Mów do siebie człowieku. Ja nie napisałem, że to mbank nalicza, tylko że
    po to przedłużają rozmowę, żeby naliczać. Nalicza oczywiście mój
    operator (czyli Orange). Jak się on potem z mbankiem rozlicza i czy w
    ogóle to już nie moja broszka. Fakt jest, że za czas na rozmowach z
    mlinią w ciągu dwóch dni musiałem zapłacić ponad 15 zł.

    *) chociaż taka umowa by miała sens, bo ani orange ani mbank nie są
    liderami rzetelności, ani praworządności. Jeden i drugi zmienił mi umowę
    niezgodnie z prawem w ciągu ostatnich 12 miesięcy. W mbanku już nic nie
    mam.
    --
    Saiko Kila
    My dog's name is Muhammad.

  • 10. Data: 2018-10-24 07:26:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-10-23 o 19:24, Saiko Kila pisze:

    > Jak się on potem z mbankiem rozlicza i czy w
    > ogóle to już nie moja broszka.

    Oczywiście, że twoja broszka, bo skoro mbank z opłaty za twoje
    połączenie nic nie ma, to twoja teoria spiskowa, jakoby przedłuża
    rozmowę, aby ci coś nabiło, jest o kant dupy potłuc.

    > Fakt jest, że za czas na rozmowach z
    > mlinią w ciągu dwóch dni musiałem zapłacić ponad 15 zł.

    To jednak świadczy o twoim idiotyzmie - nielimitowane rozmowy przez
    miesiąc kosztują na rynku 10zł.

> [...]
    > liderami rzetelności, ani praworządności. Jeden i drugi zmienił mi umowę
    > niezgodnie z prawem w ciągu ostatnich 12 miesięcy. W mbanku już nic nie

    Sądząc po stopniu twojego nieogarnięcia - twoja sytuacja była jak
    najzupełniej normalna, ale oczywiście nie zdołałeś jej zrozumieć
    (podobnie jak dopasować sobie do potrzeb taryfy telefonicznej).

    --
    Liwiusz