  • 1. Data: 2018-10-17 19:12:18
    Temat: gdzie wyrobić wirtualną kartę płatniczą
    Od: Alzem ??????????? <a...@b...by>

    Cześć
    Szukam instytucji, która wydaje wirtualne karty płatnicze ze stałym
    numerem karty.
    Poprzez wirtualną kartę rozumiem, brak jej odpowiednika fizycznego.
    Chodzi mi o sam zapis cyfrowy.

    Jakie instytucje wyrabiają takie karty?
    Mogą być także w innych krajach.

    pzdr.
    Alzem

  • 2. Data: 2018-10-17 19:41:31
    Temat: Re: gdzie wyrobić wirtualną kartę płatniczą
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-10-17, Alzem ??????????? <a...@b...by> wrote:

    [...]

    > Jakie instytucje wyrabiają takie karty?
    > Mogą być także w innych krajach.

    Revolut - aplikacja w telefonach z systemem iOS/Android.
    Stoi za nią brytyjski fintech. W wersji darmowej możesz
    sobie wyrobić kartę wirtualną i (chyba) jedną fizyczną.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 3. Data: 2018-10-18 10:23:59
    Od: Alzem ??????????? <a...@b...by>

    W dniu 17.10.2018 o 19:41, Wojciech Bancer pisze:

    > Revolut - aplikacja w telefonach z systemem iOS/Android.
    > Stoi za nią brytyjski fintech. W wersji darmowej możesz
    > sobie wyrobić kartę wirtualną i (chyba) jedną fizyczną.

    Tak, wiem, dziękuję za informacje.
    Z tym że ta karta zmienia swój numer po każdej transakcji, a mi zależy
    aby numer karty był stały.

  • 4. Data: 2018-10-18 10:40:02
    Od: a...@g...com

    U mnie nie zmienia.

  • 5. Data: 2018-10-18 10:49:46
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-10-18, Alzem ??????????? <a...@b...by> wrote:

    > Tak, wiem, dziękuję za informacje.
    > Z tym że ta karta zmienia swój numer po każdej transakcji, a mi zależy
    > aby numer karty był stały.

    To sobie taką wybrałeś.
    Wybierz taką, która ma stały.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 6. Data: 2018-10-18 10:57:09
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    A po co koniecznie "wirtualna"?
    Nie może być zwyczajna i darmowa? Można dostać w bgż, nest, idei, getoucie - to
    debetówki (ew. jeszcze brytyjska z curve), a kredytówki - santander, citi, bgż.
    Jak nie chcesz, by miała formę "fizyczną", to plastikową kartę zniszczysz po
    otrzymaniu.
    Tym bardziej, że chcesz ze stałym numerem - wirtualne warto tylko po to, żeby mieć
    zmienny numer.
    Chyba że nie masz adresu wysyłkowego - tak jak było w jednym odcinku "reggae
    rabbits", gdy czarny pracował dla telefonicznego supportu m$ i dzwonił bezdomny,
    mówiąc, że kolega zainstalował mu fajny wygaszacz ekranu, ale jak poruszy myszką, to
    znika - a potem jednak powiedział, że jest bezdomny i nie ma komputera - ale Ty widać
    jakiś masz.

  • 7. Data: 2018-10-18 11:31:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Alzem ???????????" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Szukam instytucji, która wydaje wirtualne karty płatnicze ze stałym
    >numerem karty.

    Bank Millenium sie chwali wirtualkami, ale nie uzywam, to wiecej nie
    powiem.

    J.

  • 8. Data: 2018-10-20 10:24:01
    Od: xbartx <x...@b...net>

    On 18.10.2018 11:31, J.F. wrote:
    > Użytkownik "Alzem ???????????"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Bank Millenium sie chwali wirtualkami, ale nie uzywam, to wiecej nie
    > powiem.

    W PL to chyba najlepiej używać BLiK zamiast karty czy tam wirtualnej
    karty i to zarówno do płatności internetowych jak i wypłat z bankomatu.

    Xenocide

  • 9. Data: 2018-10-20 11:01:23
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 20 października 2018 10:24:03 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:

    > W PL to chyba najlepiej używać BLiK zamiast karty czy tam wirtualnej
    > karty i to zarówno do płatności internetowych jak i wypłat z bankomatu.

    Bankomaty - jeśli masz telefon, jeśli bankomat obsługuje blik i jeśli bank daje
    darmowe wypłaty akurat z tego bankomatu. Wszystko nie jest tak powszechne, jakby
    mogło się wydawać.
    Płatności - jsk jest wsxystko OK, to pewnie, że bez różnicy - oraz blik jest na pewno
    lepszy od "szybkich przelewów". Ale w razie kłopotów nie ma chargeback - karty
    zdecydowanie tu wygrywają. Do takjch rzeczy jak bankomaty czy płatności netowe można
    wziąć drugą, darmową kartę - są oferty, jak pisałem wyżej.

  • 10. Data: 2018-10-22 10:40:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "xbartx" napisał w wiadomości grup
    >W PL to chyba najlepiej używać BLiK zamiast karty czy tam wirtualnej
    >karty i to zarówno do płatności internetowych jak i wypłat z
    >bankomatu.

    Na PL sie swiat nie konczy ...

    J.