  • 11. Data: 2006-02-15 23:30:21
    Temat: Re: co z KK Orange i mBanku?
    Od: "maZZi" <_...@f...net>

    >Jak dla mnie, to szkoda zabawy. Więcej bym wydzwonił na infolinię do mBanku
    >przy zakładaniu karty, niż zyskał na punktach profit.

    Ja tez lubie volkswagena i nie wiem co to wywrotka albo stopka.
    Spotykajmy sie i nazbierajmy butelek na doladowanie

    pozdr. jkolina
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 12. Data: 2006-02-16 00:57:50
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> wrote:
    > 1/3 minuty.

    Na dzien dobry 500 punktow. Potem 1 punkt za kazde wydane 10 zl.
    60 minut do Orange i TPSA to 1400 punktow.
    Chociaz i tak najlepiej regulowac platnosci PZ lub stalym obciazeniem - bo
    tylko z tego tytulu jest 100 pkt.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 13. Data: 2006-02-16 06:24:50
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Na dzien dobry 500 punktow. Potem 1 punkt za kazde wydane 10 zl.
    > 60 minut do Orange i TPSA to 1400 punktow.

    Ja swoich 20PLNów nigdy jeszcze nie wydzwoniłem... ;)
    Za punkty biorę telefon albo sprzedaję.

    > Chociaz i tak najlepiej regulowac platnosci PZ lub stalym obciazeniem - bo
    > tylko z tego tytulu jest 100 pkt.

    Najlepiej tą właśnie kartą. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 14. Data: 2006-02-17 19:55:36
    Od: "Lelek" <l...@g...pl>

    > Po mojej informacji projekt baaardzo utajniono :) Aczkolwiek mam nowe
    > rewelacje na ten temat, wiec jak znajde chwole czaus opisze.

    Amra, masz troche czasu? To opisu te rewelacje .. ;-)

    Czekamy z niecierpliwoscia...

    lelek