  • 1. Data: 2006-02-14 19:50:07
    Temat: Konto24.pl w BZWBK - ustanowienie pełnomocnika
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Czy ktoś ustanowił pełnomocnika do konta24.pl w BZWBK?
    Wczoraj wysłałem wniosek o samo konto, a dzisiaj pracownik weryfikujący
    wniosek i infolinia twardo utrzymują, że pełnomocnik jest nie do
    ustanowienia dla tego konta.
    Czy ktoś próbował w oddziale?

    pozdrowienia,
    Bogdan B.

  • 2. Data: 2006-02-15 09:15:11
    Temat: Re: Konto24.pl w BZWBK - ustanowienie pełnomocnika
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Bogdan B. wrote:
> [...]
    > Wczoraj wysłałem wniosek o samo konto, a dzisiaj pracownik weryfikujący
    > wniosek i infolinia twardo utrzymują, że pełnomocnik jest nie do
    Poproś o wskazanie punktu w regulaminie który tego zabrania.
    KJ

  • 3. Data: 2006-02-15 09:16:38
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Kamil Jońca wrote:
    > Poproś o wskazanie punktu w regulaminie który tego zabrania.

    Już po wysłaniu (grr, kiedy ta mozilla będzie miała supersedesy), być
    może jeszcze w umowie coś jest (bo w regulaminie nie znalazłem)

    KJ