  • 21. Data: 2005-01-04 16:14:31
    Temat: Re: co jest za granica a u nas nie?
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości
    news:44uit0hun8b62n89mvu0pmmpfuc2qcg2ql@4ax.com...

    > oj, mylisz skutek z przyczyną. Monopol powoduje, że ceny nie spadają.

    moze i cos pomylilam, generalnie chodzi mi o to, ze nie ma praktycznie
    konkurencji dla poczty polskiej, jesli chodzi o wysylanie listow i paczek.
    dla osoby fizycznej formy kurierskie sa za drogie.

  • 22. Data: 2005-01-04 21:07:10
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 4 Jan 2005 17:14:31 +0100, "Ruua"
    <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> wrote:

    >moze i cos pomylilam, generalnie chodzi mi o to, ze nie ma praktycznie
    >konkurencji dla poczty polskiej, jesli chodzi o wysylanie listow i paczek.

    znów pozwolę sobie sprostować: to "praktycznie" w przypadku paczek
    wynika z siły aparatu represji (tzn. wynika z ustawy dającej poczcie
    monopol :-)

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 23. Data: 2005-01-11 14:45:13
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Andrzej Talarczyk wrote:

    > A i tak, jak podaje dzisiejsza "Rzepa":
    >
    > "Klienci jednak wciąż przedkładają wizyty w oddziałach nad wszystkie
    > inne możliwości dokonywania transakcji - wynika z badań International
    > Banking Technologies. Aż 86 proc. klientów amerykańskich banków odwiedza
    > oddziały przynajmniej raz w miesiącu."

    Po to zeby zanieść czeki, a nie po to zeby załatwiać cokolwiek innego.

  • 24. Data: 2005-01-11 14:48:02
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    zdan wrote:

    > Wcale nie lubię stać w kolejkach i trafia mnie jak muszę czekać na
    > poczcie. Tylko, że jest to jeden z nielicznych przypadków, że nie mam
    > wyjścia. Bo niby gdzie indziej odbiorę list polecony lub paczkę?

    A po co ty chodzisz na pocztę?
    Rachunki się płaci przez Internet, a na poczcie zostawia dyspozycję
    wrzucania poleconych do skrzynki.
    No, jedynie po paczkę musisz się pofatygować osobiście jak cie nie było
    w domu kiedy ją przynieśli. Tylko, czy naprawdę tak dużo paczek dostajesz?

  • 25. Data: 2005-01-11 15:05:03
    Od: MarekM <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    witek dnia 2005-01-11 15:48 napisał(a) co następuje:

    > Rachunki się płaci przez Internet, a na poczcie zostawia dyspozycję
    > wrzucania poleconych do skrzynki.

    Nigdy w życiu! Po tym, jak znalazłem w swojej skrzynce listy do osób z
    innych mieszkań, a nawet budynków, a kartę płatniczą przyniosła mi
    uprzejmie osoba z bloku obok, NIGDY nie pozwolę, by polecone lądowały w
    skrzynce i zostały uznane jako doręczone.

    Marek

  • 26. Data: 2005-01-11 16:19:51
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

> [...]

    > No, jedynie po paczkę musisz się pofatygować osobiście jak cie nie było
    > w domu kiedy ją przynieśli. Tylko, czy naprawdę tak dużo paczek

    przeczytaj jeszcza raz na spokojnie, co napisalam: "Wcale nie lubię stać w
    kolejkach i trafia mnie jak muszę czekać na poczcie. Tylko, że jest to jeden
    z nielicznych przypadków, że nie mam
    wyjścia. Bo niby gdzie indziej odbiorę list polecony lub paczkę?"

    bardzo czesto musze nadawac listy polecone, rzadziej odbierac listy polecone
    za potwierdzeniem odbioru (urzedy rozne tylko takie wysylaja) lub paczki.
    widzisz jakies rozwiazanie? zwykle polecone wrzucaja mi do skrzynki.

  • 27. Data: 2005-01-11 16:23:52
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Ruua wrote:

> [...]
    > za potwierdzeniem odbioru (urzedy rozne tylko takie wysylaja) lub paczki.
    > widzisz jakies rozwiazanie? zwykle polecone wrzucaja mi do skrzynki.

    Przeczytałem. Ty też przeczytaj i zastanów się czy nadajesz czy
    odbierasz. :-)

  • 28. Data: 2005-01-11 16:27:04
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    > Przeczytałem. Ty też przeczytaj i zastanów się czy nadajesz czy
    > odbierasz. :-)

    szczerze mowiac, nie wiem, o co ci chodzi i co to wnosi do dyskusji. dzis
    stalam 20 minut, zeby nadac 2 polecone, a przede mna placili same rki,
    pewnie po 3 zl za sztuke:(