    From: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: co jest za granica a u nas nie?
    Date: Tue, 11 Jan 2005 17:19:51 +0100

    news:cs0ovp$440$2@inews.gazeta.pl...

    Wcale nie lubię stać w kolejkach i trafia mnie jak muszę czekać na
    poczcie. Tylko, że jest to jeden z nielicznych przypadków, że nie mam
    wyjścia. Bo niby gdzie indziej odbiorę list polecony lub paczkę?

    > A po co ty chodzisz na pocztę?
    > Rachunki się płaci przez Internet, a na poczcie zostawia dyspozycję
    > wrzucania poleconych do skrzynki.
    > No, jedynie po paczkę musisz się pofatygować osobiście jak cie nie było
    > w domu kiedy ją przynieśli. Tylko, czy naprawdę tak dużo paczek
    dostajesz?

    przeczytaj jeszcza raz na spokojnie, co napisalam: "Wcale nie lubię stać w
    kolejkach i trafia mnie jak muszę czekać na poczcie. Tylko, że jest to jeden
    z nielicznych przypadków, że nie mam
    wyjścia. Bo niby gdzie indziej odbiorę list polecony lub paczkę?"

    bardzo czesto musze nadawac listy polecone, rzadziej odbierac listy polecone
    za potwierdzeniem odbioru (urzedy rozne tylko takie wysylaja) lub paczki.
    widzisz jakies rozwiazanie? zwykle polecone wrzucaja mi do skrzynki.