  • 1. Data: 2004-12-12 19:58:54
    Temat: Re: Pożyczka w Millenium
    Od: "Dariuszu" <d...@p...onet.pl>

    Witaj
    osobiscie wspolpracuje z bankiem Milen. jako posrednik Sam zaciagam za 2
    mies podobne zobowiazanie w tym banku
    Jesli chodzi o klopoty to nie powinno takowych być jesli samemu sobie ich z
    swoimi zobowiazaniami nienarobisz
    Powodzenia

  • 3. Data: 2004-12-13 07:59:35
    Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl>

    popatrz w watkach wczesniejszych.
    Akurat bylo duzo opinii na ten temat i to malo pozytywnych.
    Pozdrawiam
    KK

  • 4. Data: 2004-12-13 14:29:54
    Od: "Jacek Marek" <n...@i...pl>

    ble elb wrote:
> [...]
    > ewentualne przestrogi, bo jest to poważna sprawa i może się dla mnie
    > źle skończyć, jeśli się wpakuję w kłopoty.
    Nie lubię Millenium, (mam tam kredyt mieszkaniowy). Koszmarna obsługa,
    wszystko załatwiasz osobiście w oddziale. Obietnice że są "przyjaźni" dla
    klienta okazały się nie prawdą - delikatnie pisząc. Jeszcze 4 lata i więcej
    mnie nie zobaczą, ani moich pieniędzy. ;-)
    Ponad pół roku musiałem czekać (wysyłać pisma, prosić, itp.) aby bank
    łaskawie zgodzi się na moje ubezpieczenie kredytu (ubezpieczenie na życie
    kredytobiorcy) ~50 zł/mies., a nie mojego tatę ~400 zł/mies., mać, mać,
    mać...

    JM