  • 11. Data: 2004-12-18 10:22:04
    Temat: Re: co jest za granica a u nas nie?
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:cq0t2e$n91$1@news.elsat.net.pl...

    > Koleżanka chyba miała na myśli ludzi opłacających tam rachunki.
    > To, że na poczcie robi sie to, do czego jest ona przeznaczona, to
    > całkiem normalne...

    otoz to:)

    > Tylko ja za
    > cholerę nie wiem dlaczego ludzie tak bardzo tę pocztę kochają.

    otoz to:) nie dosc, ze kolejka, ze droga oplata, to jeszcze te pieniadze ida
    bog wie ile, oni potem dostaja odsetki karne, bo przeciez wszyscy ida na
    poczte w dniu platnosci, a nie kilka dni przed:(

    > Tylko jak tych ludzi zmusić, żeby zaczęli myśleć?

    nie ma pojecia...

  • 12. Data: 2004-12-18 13:04:00
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
    wiadomości news:cq10cb$27t6$1@mamut1.aster.pl...
> [...]
    > bog wie ile, oni potem dostaja odsetki karne, bo przeciez wszyscy ida na
    > poczte w dniu platnosci, a nie kilka dni przed:(

    Bzdura, pieniadze ida elixirem i nie ma problemow.
    Masz stare wiadomosci

    Na mojej poczcie to kolejki tworza stada emerytow/rencistow/zasilkowcow
    odbierajacych swoje pieniadze.
    Placacych jest malo.
    A mnie przy odbieraniu przesylek to nie przeszkadza bo do tego sa oddzielne
    stanowiska.
    Co najwyzej zaduch jest wiekszy...;-)

    > nie ma pojecia...

    i dobrze, bo ludzi nie nalezy zmuszac do tego co wg nas "jest dla nich
    dobre"
    Zeby kogos zmusic musisz byc "waaadzom"
    Ten system (w ktorym "waaadza" wiedziala co jest dobre dla obywateli) juz
    byl przerabiany i sie nie sprawdzil.

    --
    Pozdrowienia

  • 13. Data: 2004-12-18 17:40:02
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > Bzdura, pieniadze ida elixirem i nie ma problemow.
    > Masz stare wiadomosci

    hehe - gdy ktos cos odemnie kupuje i chce zapotwierdzeniem odbioru, to
    raczej mam swieze wiadomosci:) ostatnio mialam taki 2-tygodniowy elixir:)

    > Na mojej poczcie to kolejki tworza stada emerytow/rencistow/zasilkowcow
    > odbierajacych swoje pieniadze.
    > Placacych jest malo.

    to u mnie odwrotnie, z nudow sie przygladam.

    > A mnie przy odbieraniu przesylek to nie przeszkadza bo do tego sa
    oddzielne
    > stanowiska.

    nieprawda. u mnie na poczcie np. list polecony mozna nadac na kazdym
    stanowisku, ale wiekszosc ludzi idzie do okienka z paczkami - nie wiem
    dlaczego. a wiec jak przychodza do 1 okienka okienka zaplacic rachunki, to w
    drugim nadaja list przy okazji, albo chca o cos zapytac. juz pare osob
    uswiadomilam, ze mozna nadac w kazdym okienku - strasznie mi dziekowali i
    lecieli przetestowac:)

    > i dobrze, bo ludzi nie nalezy zmuszac do tego co wg nas "jest dla nich
    > dobre"

    zle zrozumiales. uswiadomic, ze maja mozliwosc wyboru. ze gdzie indziej jest
    taniej i zeby swiadomie wybierali drozsza poczte. ja czesto widuje matki z
    rozwszeszczanymi, znudzonymi dziecmi, starych i chorych ludzi - mam
    wrazenie, ze oni nie maja swiadomosci, ze np. w pobliskim sklepie zaplaca
    bez kolejki i taniej.

  • 14. Data: 2004-12-18 18:36:00
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
    wiadomości news:cq1q1h$2rhp$1@mamut1.aster.pl...
    > Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > hehe - gdy ktos cos odemnie kupuje i chce zapotwierdzeniem odbioru, to
    > raczej mam swieze wiadomosci:) ostatnio mialam taki 2-tygodniowy elixir:)

    No mowie, ze masz stare wiadomosci. I na dodatek mylisz pojecia.
    PRZESYLKA za potwierdzeniem odbioru to cos zupelnie innego niz przelew.
    Ci podpowiem, ze jesli chcesz nadac PRZELEW to nalezy wybrac STANDARD

    > to u mnie odwrotnie, z nudow sie przygladam.

    > nieprawda. u mnie na poczcie np. list polecony mozna nadac na kazdym

    Dlaczego mi zarzucasz klamstwo?
    Dlatego, ze masz glupia obsluge TWOJEJ poczty?
    U mnie to jest dobrze zorganizowane.

    > zle zrozumiales. uswiadomic, ze maja mozliwosc wyboru. ze gdzie indziej
    jest
    > taniej

    To ty zle napisales.
    Napisales, ze "zmusic" i to jest okreslenie jednoznaczne.
    Jesli miales na mysli cos innego to trzeba bylo to "cos innego" napisac, a
    nie oczekiwac jasnowidzenia...

    --
    Pozdrowienia

  • 15. Data: 2004-12-18 18:40:25
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    > No mowie, ze masz stare wiadomosci. I na dodatek mylisz pojecia.

    oj pomylilam sie- za pobranie - o to mi chodzilo:)

    > Dlaczego mi zarzucasz klamstwo?

    czlowieku - wyluzuj:)

    > To ty zle napisales.
    > Napisales, ze "zmusic" i to jest okreslenie jednoznaczne.
    > Jesli miales na mysli cos innego to trzeba bylo to "cos innego" napisac, a
    > nie oczekiwac jasnowidzenia...

    napisal to akurat Wojtek Nawara, ale tobie to chyba bez roznicy?:))))

    o rany - sa ludzie i parapety. nie potrafia dyskutowac, z tylko robia z igly
    widly.

  • 16. Data: 2004-12-19 10:52:07
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
    wiadomości news:cq1tio$1h48$1@mamut.aster.pl...
    > Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > oj pomylilam sie- za pobranie - o to mi chodzilo:)

    1. No wlasnie. Pomylilas pojecia i przez to glupstwa napisalas...
    2. To cza bylo to napisac, o co ci chodzilo.

    A podana przez ciebie informacja, jakoby wplata dokonana na poczcie szla
    NiewiadomoIleDni jest nieprawdziwa.

    > czlowieku - wyluzuj:)

    Jestem luzny...;-)
    Dlaczego napisalas, ze pisze nieprawde?

    > napisal to akurat Wojtek Nawara, ale tobie to chyba bez roznicy?:))))

    Masz racje, odpowiadalem Wam obojgu, a o zmuszaniu Wojtek pisal
    Ty mu tylko przytakiwalas...;-)

    > o rany - sa ludzie i parapety. nie potrafia dyskutowac, z tylko robia z
    igly
    > widly.

    tej pani juz dziekujemy...

    --
    Pozdrowienia

  • 17. Data: 2004-12-19 10:56:04
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Slawek Kos napisał(a):

    > No mowie, ze masz stare wiadomosci. I na dodatek mylisz pojecia.
    > PRZESYLKA za potwierdzeniem odbioru to cos zupelnie innego niz przelew.
    > Ci podpowiem, ze jesli chcesz nadac PRZELEW to nalezy wybrac STANDARD

    Jeśli już to nie przelew a wpłata gotówkowa. :-))))

  • 18. Data: 2004-12-19 10:59:25
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Slawek Kos napisał(a):

    > 1. No wlasnie. Pomylilas pojecia i przez to glupstwa napisalas...
    > 2. To cza bylo to napisac, o co ci chodzilo.

    No ja jakoś potrafiłem się domyślić o co chodziło.

    > Masz racje, odpowiadalem Wam obojgu, a o zmuszaniu Wojtek pisal
    > Ty mu tylko przytakiwalas...;-)

    No i trzeba ich zmusić do myślenia, czy tam do świadomego wyboru. Bo
    głównie o świadomość to chodzi. Weź to na zdrowy rozsądek i zrozumiesz o
    co mi chodziło.

    PS czepiasz się słówek

  • 19. Data: 2004-12-19 17:32:17
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    > 1. No wlasnie. Pomylilas pojecia i przez to glupstwa napisalas...

    fakt - napisalam glupstwa, bo pisze szubko i potem tego nie czytam, ale nie
    pomylilam pojec, bo wiem co znaczy pobranie i potwierdzenie odbioru.

    > A podana przez ciebie informacja, jakoby wplata dokonana na poczcie szla
    > NiewiadomoIleDni jest nieprawdziwa.

    u mnie szla 14 dni, ale pewnie mi sie to snilo.

    > tej pani juz dziekujemy...

    uff

  • 20. Data: 2005-01-03 16:54:04
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 18 Dec 2004 11:20:29 +0100, "Ruua"
    <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> wrote:

    >ja wlasnie po to samo stoje:( poczta jest w tym zakresie monopolista, bo
    >uslugi kurierskie sa zbyt drogie. a ci placaci licznie rki generuja kolejki

    oj, mylisz skutek z przyczyną. Monopol powoduje, że ceny nie spadają.

    --
    Jarek Andrzejewski