  • 1. Data: 2004-12-12 16:23:49
    Temat: Amazon i billing adres - do RobertSA
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Ech, odpowiadalem na Twoj post i komp postanowil sie zwiesic. A poniewaz
    posta wcielo i nie mam pojecia, ktory to byl watek odpowiadam tutaj.

    Nie mam pojecia dlaczego podalem amerykanski billing adres. Albo byla
    mozliwosc skopiowania adresu (typu ptaszek "taki sam jak wyzej"), albo
    kombinowalem jak kon pod gore. Cholera wie, nie pamietam.

    W kazdym razie Amazonowi to calkowicie bimbalo.

    Bartol

  • 2. Data: 2004-12-12 16:33:51
    Temat: Re: Amazon i billing adres - do RobertSA
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> wrote:
    > W kazdym razie Amazonowi to calkowicie bimbalo.

    Oczywiscie :)
    Ja w niemieckim dalem adres znajomego - a platnikiem i tak ja bylem :)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski || http://PRnews.pl
    Zadbaj o swoje pieniadze!

  • 3. Data: 2004-12-12 22:24:14
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    cphr9c$rm7$...@i...gazeta.pl,
    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>:

    > poniewaz posta wcielo i nie mam pojecia, ktory to byl watek
    > odpowiadam tutaj.

    Aha, dzieki, doceniam wysilek.

    --
    Robert