  • 1. Data: 2004-12-12 15:15:37
    Temat: Karty w mbanku
    Od: "Marek" <m...@p...wp.pl>

    Czy wydanie pierwszej i kolejnej karty Visa Electron przeznaczonej do
    korzystania z bankomatu i placenia w sklepach jest darmowe.
    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2004-12-12 15:27:40
    Temat: Re: Karty w mbanku
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marek <m...@p...wp.pl> wrote:
    > Czy wydanie pierwszej i kolejnej karty Visa Electron przeznaczonej do
    > korzystania z bankomatu i placenia w sklepach jest darmowe.

    Do eKonta - tak

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2004-12-12 16:05:16
    Od: Solos <m...@t...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Do eKonta - tak

    jestes pewien? ja wlasnie dla pewnosci sprawdzilem i wydanie pierwszej
    karty VE do eKonta jest za darmo.

    --
    Solos
    GG 3115539

  • 4. Data: 2004-12-12 16:17:33
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Solos <m...@t...pl> wrote:
    > jestes pewien? ja wlasnie dla pewnosci sprawdzilem i wydanie pierwszej
    > karty VE do eKonta jest za darmo.

    Tak - jestem pewien - wydanie VE do eKONTA jest bezplatne. Wznowienie tez.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2004-12-12 17:09:52
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    > Czy wydanie pierwszej i kolejnej karty Visa Electron przeznaczonej do
    > korzystania z bankomatu i placenia w sklepach jest darmowe.
    > Pozdrawiam
    > Marek

    Do eKonta pierwsza i każda kolejna karta jest darmowa. Pozostałe karty kosztują
    (spójż na Opłaty i Prowizje).

  • 6. Data: 2004-12-12 17:11:42
    Od: "Marek" <m...@p...wp.pl>

    > Tak - jestem pewien - wydanie VE do eKONTA jest bezplatne. Wznowienie tez.

    Za prowadzenie tez sie nic nie placi???

    Nie ma zadnych ukrytych oplat comiesiecznych za karte????

    Pozdrawiam
    Marek

  • 7. Data: 2004-12-12 17:20:53
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marek <m...@p...wp.pl> wrote:
    > Nie ma zadnych ukrytych oplat comiesiecznych za karte????

    NIE!
    Czy tam po chinsku napisane jest, ze nie rozumiesz? :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 8. Data: 2004-12-12 17:23:20
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...pl>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > NIE!
    > Czy tam po chinsku napisane jest, ze nie rozumiesz? :)

    Od kiedy namawiasz do wierzenia tekstom marketoidów?
    :-P

    M.

  • 9. Data: 2004-12-12 17:42:02
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Maciej Bebenek <m...@u...pl> wrote:
    > Od kiedy namawiasz do wierzenia tekstom marketoidów?
    > :-P

    TOiP to tekst marketingowy? ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 10. Data: 2004-12-12 18:00:01
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...pl>

    > TOiP to tekst marketingowy? ;)

    Myślisz, że ją napisał jakis bankowiec? Nie sądzę...

    M.