  • 181. Data: 2021-08-24 18:14:50
    Temat: Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 24 Aug 2021 17:53:02 +0200, _Master_ wrote:
    > PS.
    > To może polscy producenci czy usługodawcy też powinni być chronieni "cłami"
    >
    > Takie modne ostatnio Usługi Udostępniania Oprogramowania?
    >
    > A "CŁO" nałożyć żeby zachodni soft nie był tańszy od polskiego bo
    > cierpią na tym miejscowi.
    >
    > TAK CZY NIE?

    No nie - cel w UE nie ma.
    Ochrony przedsiebiorstw krajowych przed innymi przedsiebiorstwami
    unijnymi tez nie ma.

    J.

  • 182. Data: 2021-08-24 18:17:58
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Sorry chłopaki ale zbaczacie ;-) na kurs dyskusji o sprawiedliwości,
    uczciwości i takich tam...

    Tymczasem Spór jest czysto prawniczy.

    Bank miał wiedzę i profesjonalnych pracowników.

    Tymczasem... oferował klientom wątpliwej jakości umowy podszyte większym
    zyskiem. Niby robiąc dobrze klientowi ;-)

    Tylko że oszukiwanie państwa, US, nadzoru, klienta że ma się franki z
    daleka śmierdziało kłopotami.

    Pierdolenie o pazerności czy osławione widziały gały co brały...
    to sobie w piaskownicy omawiajcie.

    Bank złamał prawo. Trudno. Może i chciał dobrze ;-) Tak wyszło.
    Czasem klient dostaje po dupie a czasem bank.

    Choć to trochę dziwne że mając takie możliwości, mądrość i przenikliwość
    jak zawsze nie polegli klienci ;-)

  • 183. Data: 2021-08-24 18:20:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 24 Aug 2021 17:47:16 +0200, _Master_ wrote:
    > Nie rozumiesz.
    > Tu nie chodzi o prawo pracy.
    >
    > Chodzi o WOLNY przepływ towarów i USŁUG. USŁUG!
    >
    > Jeśli się umawiamy na równość i każdy może oprócz towarów (bo to już
    > wszyscy rozumieją) świadczyć USŁUGI na terenie UE...
    > TO się UMAWIAMY!

    No tak sie umawiamy, ale pozostaje kwestia definicji co to znaczy
    "swiadczyc uslugi". Polski przedsiebiorca zatrudniajacy Polaka czy
    Slowaka do ukladania kafelek w Hiszpani ..

    > Jeśli polska marchewka jest tańsza od niemieckiej to nie nakładamy CŁA
    > aby niemiecki producent nie poczuł się ŹLE albo nawet ni poszedł z TORBAMI.
    > Na tym miał polegać WSPÓLNY RYNEK.
    > TAK CZY NIE?

    No i polega. Tylko gdzies tam bokiem robimy akcje "Teraz Polska".

    Tylko ... dlaczego nie zarzucilismy Niemcow polskimi szparagami,
    tylko wyjezdzamy zbierac te szparagi u Niemca?
    No ale skoro on zatrudnia Polakow u siebie w Niemczech, to wedle
    niemieckiego prawa ...

    > Czyżby biurwy brukselskie nie przewidziały konsekwencji swoich prac? ;-)
    > Co jeszcze SPIERDOLIŁY a teraz na HAMA będą "poprawiać"?

    Akurat takie to przewidzialy i sie z tym pogodzily, no ale to bylo na
    etapie "starej Unii", widac nie przewidzieli wplywu "nowej" :-)

    J.

  • 184. Data: 2021-08-24 18:22:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 24 Aug 2021 17:35:30 +0200, _Master_ wrote:

    > Ja? Ale zaraz... UE już to planuje? ;_)

    > Ożesz kurwa... To pachnie komuną i sposobami walki z nią.
    >
    > Serio? Tak się dzieje w europejskim kołchozie szczęśliwości? ;-)

    A juz zapomniales historie Kluski oraz JTT?
    Ani komuna, ani UE do tego nie sa potrzebne :-)

    J.

  • 185. Data: 2021-08-24 18:59:27
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-08-24, _Master_ <M...@...pl> wrote:
    > Czy aby na pewno?

    Na pewno.
    Jak tam szukanie tych przypadków o których tak trąbiłeś?
    Miał być "momencik" :>

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 186. Data: 2021-08-24 19:35:02
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 24 Aug 2021 17:32:56 +0200, w <61251129$0$536$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > W dniu wtorek-24-sierpnia-2021 o 17:00, r...@k...pl pisze:
    > Czyja
    > >

    > Z 10 lat temu napisałem tu że mam kredyt we frankach i jestem z niego
    > ZADOWOLONY. Nie chcę go zmieniać. Zarobiłem kupę szmalu ;-)
    >
    > Ale... Jak ktoś łamie prawo, naciąga i chce okradać BLIŹNIEGO ;-) to
    > będę ZAWSZE za CHŁOSTĄ NA PLACU MANEWROWYM ;-)
    >
    > Sprawiedliwości nie było nie ma i nie będzie.
    >
    > ALE KARA ZA GRZECHY... ;-)

    Kiedy ciebie oszukali?

  • 187. Data: 2021-08-24 19:37:08
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 24 Aug 2021 17:47:16 +0200, w <61251485$0$536$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > Jeśli się umawiamy na równość i każdy może oprócz towarów (bo to już
    > wszyscy rozumieją) świadczyć USŁUGI na terenie UE...

    Ale on nie świadczy usług, tylko pracuje. Pracuje wg lokalnych przepisów,
    przynajmniej powinien.

  • 188. Data: 2021-08-24 20:00:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 24 Aug 2021 18:17:58 +0200, _Master_ wrote:
> [...]
    >
    > Tymczasem... oferował klientom wątpliwej jakości umowy podszyte większym
    > zyskiem. Niby robiąc dobrze klientowi ;-)

    No wlasnie - przez pewien czas klient zarabial.
    I nikt nie powiedzial, ze to sie kiedys skonczy.

    Owszem - moglo byc tak, ze na kredycie PLN klient zarobilby wiecej.
    A moglo byc tak, ze stracilby wiecej. Nikt nie wiedzial.

    > Tylko że oszukiwanie państwa, US, nadzoru, klienta że ma się franki z
    > daleka śmierdziało kłopotami.

    Ale przeciez nie oszukiwali, ze maja.

    > Pierdolenie o pazerności czy osławione widziały gały co brały...
    > to sobie w piaskownicy omawiajcie.
    >
    > Bank złamał prawo. Trudno. Może i chciał dobrze ;-) Tak wyszło.

    Ale z tym zlamaniem ... zakazu kredytu denominowanego nie bylo, zakaz
    kredytu indeksowanego ... jawnie nie bylo.
    Zreszta chyba zaden sad potem tak nie orzekl, a jak orzekl, to w
    apelacji poleglo.

    Teraz na jakies prawa konsumenckie sie powoluja, o ktorych wtedy nikt
    nie slyszal.
    Ba - a jakby te prawa sie jednak wtedy znalazly ... jakie bylyby
    protesty obywateli, ze im sie blokuje tani kredyt :-)
    Zreszta - byly !
    https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/n
    adzor;bankowy;zostawi;franka;w;spokoju,228,0,190948.
    html

    > Czasem klient dostaje po dupie a czasem bank.
    > Choć to trochę dziwne że mając takie możliwości, mądrość i przenikliwość
    > jak zawsze nie polegli klienci ;-)

    No widzisz - bank tez nie wiedzial, jak to sie skonczy :-)

    Zreszta jeszcze sie nie skonczylo :-)

    J.

  • 190. Data: 2021-08-24 21:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > No widzisz - bank tez nie wiedzial, jak to sie skonczy :-)
    >
    > Zreszta jeszcze sie nie skonczylo :-)

    wiedział, nie wiedział - po fakcie wychodzi ze ci co powinni to kredyt
    przewalutowali...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

  • 191. Data: 2021-08-24 21:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > Nom. Teraz.
    > Parę lat temu wyroki były inne.
    > Interpretacja przepisów się zmieniła, taki klimat.
    > Więc teraz klient złotowy zapłaci za frankowego.

    CZyli zysk banków musi byc?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."